Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Jeg beklager så aller erbødigst til alle sarte MoV'ere. Et enkelt søk løste problemet.

Da kan jeg heller vie denne posten til noe jeg ikke fikk respons på forrige runde: Shopping i Berlin: Jeg antar at en eller annen her inne har en erfaring eller 2 derfra..?

Endret av Anathema
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lived there, done that.

For å si det slik, jeg kunne godt tenke meg å gjøre det samme.

Det er ikke feil sted å bo, nei :) tenker jeg flytter tilbake etter new york.

Når dere kjøper en vare feks av en på styleforum og betaler med paypal, bruker dere "personal payment" eller "online purchases" ? Med den førstnevnte må man betale et lite gebyr på 1 dollar eller noe, men det er jo akseptabelt. Eller er det som regel greit å bruke "online purchases" å unngå det?

Tenker på om det blir en ulempe for mottaker.

Det har ingenting å si for kjøp og salg privatpersoner mellom.

Lenke til kommentar

Fikk skoene mine fra Red Wing i dag, men de var i svart i stedet for cherry. :(

Ganske rotete å bestille fra Red Wing Amsterdam generelt, som f.eks. når jeg skulle skrive inn Norge på billing adress var det ikke der, men jeg er sikker på at alle andre land stod der. Jeg valgte bare Svalbard og Jan Mayen.

Lenke til kommentar

Har funnet tidenes vintagebutikk fra england på nettet, men jeg kvier meg litt for å dele den her. Plutselig er den allemannseie. Hvis du er venn med meg på facebook derimot, da er det andre boller. Meld meg. Er jeg slem nå? HAHA. Masse tweed, SR dresser og godsaker. Smask!

Lenke til kommentar

Har funnet tidenes vintagebutikk fra england på nettet, men jeg kvier meg litt for å dele den her. Plutselig er den allemannseie. Hvis du er venn med meg på facebook derimot, da er det andre boller. Meld meg. Er jeg slem nå? HAHA. Masse tweed, SR dresser og godsaker. Smask!

Skal dog sies at om du deler butikken med flere vil dette føre til høyere omsetning, og dermed økt sjanse for at butikken overlever i det lange løp samt får inn flere godbiter :)

Lenke til kommentar

Skal dog sies at om du deler butikken med flere vil dette føre til høyere omsetning, og dermed økt sjanse for at butikken overlever i det lange løp samt får inn flere godbiter :)

Holder den igang alene, jeg ;)

Lenke til kommentar

Tror nok det er flere her, inkludert meg selv, som har funnet noen "juveler" de ikke ønsker å dele. Det eneste jeg har delt er vel de eBay-auksjonen til slipsene jeg postet i bildetråden. Men det skader jo ikke å ha noen hemmeligheter. :) Men jeg er dog ikke så slem at jeg teaser MoV-folket :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...