Anette_ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Lurer på hva jeg skal ha på nyttårsaften jeg og... Vurderer å ha den blå Stella toppen jeg kjøpte i Berlin, men angrer nå skikkelig på at jeg ikke kjøpte skjerfet som hadde matchet perfekt. Kan også ha svart kjole, må se an litt hva de jeg skal til Tønsberg med skal gå med. Men det største problemet mitt er vel egentlig sko. Klarer aldri å finne noen bra støvletter til nyttårsaften. I fjor endte jeg opp med å kjøpe to par da jeg var ute og letet og så likte jeg ingen av de og tvang meg til å bruke det ene paret. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Tror jeg går naken hele jula, jeg.. Ingen klær så passer meg, anyways! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Skjønner ærlig talt ikke hva som er så big deal med nyttårsaften, jeg. Hvis man ikke skal på gallafest da Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ketchez: Gå for dress du. Alle her vet at du kler det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ketchez: Gå for dress du. Alle her vet at du kler det. 5328755[/snapback] Ikke at dette er frekt ment mot Ketchez, men hvem gjør vel ikke det? Dress = überplagget som bør brukes så ofte som mulig. :--D Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Enig med deg der Lars. Dress er genialt, synd det ikke blir det samme med kjole for jenter. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Enig med deg der Lars. Dress er genialt, synd det ikke blir det samme med kjole for jenter. 5328822[/snapback] Damn right. Så feite jenter - ikke press dere inn i kjoler som får dere til å se ut som hjemmelagde pølser. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Blir nok dress, ja... Ender vell opp med at dressen tar fyr på nyttårsaften Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Så feite jenter - ikke press dere inn i kjoler som får dere til å se ut som hjemmelagde pølser. Hahahahaha, genialt! Fyldige jenter kan faktisk se bra ut så lenge de ikke "prøver for hardt", jeg syns det er synd at søte jenter som er litt tjukke ofte ødelegger for seg selv ved å presse seg inn i altfor trange klær. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Fant nettopp to artikler som kommer til gjøre antrekket til 2. juledag komplett. Mørk rosa lommetørkle i silke og D&G-slipsnål. Endret 23. desember 2005 av LarsP Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Nå henger både sjaketten og livkjolen fremme i hovedskapet, med skjorter, sko, sløyfer, flosshatt og kalvekryss klappet og klart. Herlig. Riktignok vil jeg se ut som om jeg er fra feil århundre, men hvem bryr seg egentlig? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Haha, du planlegger et bytte av antrekk etter middagen? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Nei, bytter rett før middagen, etter innledende selskapeligheter på formiddagen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Ahh, noen av oss må jo jobbe på nyttårsaften så jeg tviler at det blir noen festeligheter før på kvelden. Husker jeg fant en flott sjakett på en bruktbutikk en gang som hadde en nyverdi på godt over 20 000,-, bare synd jakken var alt for lang. :-\ Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Gleder meg til januar salget, er vel best å dra i starten av januar når det er best utvalg av str. og modeller, men minst rabatt(10-20%). Blir vel mer rabatt(20-40%) i feb, men dog er str. bare L og XL. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Flott for oss som faktisk bruker L Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Greit med skosalget. Jeg har små føtter (39-41), så jeg finner som regel en del på salg. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Flott for oss som faktisk bruker L 5333894[/snapback] Hehe, men du må også regne med at de beste modellene er plukket ut Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 noe jeg aldri har skjønt, hva er en blazer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå