Atmosphere Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Takk for svar; glemte å nevne at budsjettet ligger på 2-3000 kroner, så Savile Row blir nok utelukket. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg har kjøpt en helt identisk på Volt fra Made in The Shade. Den kostet vel 1700-1800kr hvis jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg har kjøpt en helt identisk på Volt fra Made in The Shade. Den kostet vel 1700-1800kr hvis jeg ikke husker helt feil Nei, den er fra These Glory Days. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har den forran meg nå og den er definitivt fra Made in The Shade Kjempefornøyd med blazeren. Den sitter godt, selv om den kanskje kunne vært en tanke smalere. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ja, det er fordi These Glory Days er "made in the shade" Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Oh, det visste jeg ikke. Alltid tenkt på det som to separate merker Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Noen som følger med på Volvo Ocean Race her? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Titter litt på fra tid til annen, men minner meg bare på at jeg ikke har tid til å seile for tiden og det gjør litt vondt i hjertet Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Titter litt på fra tid til annen, men minner meg bare på at jeg ikke har tid til å seile for tiden og det gjør litt vondt i hjertet Sant det. To kompiser og jeg planlegger langseilas neste sommer. Skal prøve å komme oss til middelhavet. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Titter litt på fra tid til annen, men minner meg bare på at jeg ikke har tid til å seile for tiden og det gjør litt vondt i hjertet Sant det. To kompiser og jeg planlegger langseilas neste sommer. Skal prøve å komme oss til middelhavet. Morro, planlegger faktisk det samme, men då om to år etter skolen. Blir det kanaler eller veien rundt? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det blir veien rundt, det byr nok på noen skikkelige seilaser! Håper bare vi for gjennomført det. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Bare å ha god nok tid+ litt penger, så kommer dere nok frem. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Noen som har en side som har godt utvalg av lommetørkler? Har vert innom tiebar, men synst frakten blir unødvendig høy. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kent Wang. 1$ i frakt er fantastisk. De fleste (hvis ikke alle) er under tollgrensen også. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Kent Wang. Litt dyrere lommetørkler, men ganske billig frakt. Edit: Too late. Endret 6. november 2011 av ertestuing Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Trygge sider som selger skjerf? Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Countryattire 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Coutryattire og woodsofshropshire. Har ikke bestilt skjerf fra woodsofshropshire, men siden er trygg! 1 Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 www.westaway.co.uk/ Lenke til kommentar
Lazsjis Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Halloen! Jeg har innsett at etter to år i Bergen, er det på tide å skaffe meg regnsko. Store støvler (Viking/wellingtons) har jeg ikke lyst på. De eneste alternativene jeg har funnet til nå er enten duck boots eller noe alá lave hunters. Jeg holder klart en knapp på de lave hunterne, da jeg synes at duck booten er litt vel ekstrem, og siden jeg har et bedre turstøvler og vintersko uansett. Jeg ser på tre alternativer av farger av disse Hunterne, en i svart, olivengrønn eller grønn (bytt farge på siden). Jeg er ikke noe glad i svarte sko da de ikke funker med khakibukser, så jeg heller mot olivengrønn, selv om den svarte er finest Noen som har noen inspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå