Rankiz Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg er 32" i livet og min flanellbukse fra OJ i størrelse 50 sitter som et skudd:) Seriøst? Jeg ringte nettopp inn til Follestad, og de sa at 32=48. Jeg er 32 i lengde også. er 180 og veier 80 kg. Tror de bare selges i 30/30, 332/32 etc anyways... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg er 32" i livet og min flanellbukse fra OJ i størrelse 50 sitter som et skudd:) Seriøst? Jeg ringte nettopp inn til Follestad, og de sa at 32=48. Jeg hadde ikke sjangs på 48, og jeg bruker 32 i det meste. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg er 31-32 og har dem i 48. De sitter ganske bra, men vurderer kanskje å bytte dem i 50. Har faktisk ikke brukt dem enda, utvider de seg? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Får ta meg en tur til OJ på S&S i morgen, virker som det er veldig mange som har kjøpt mørke grå OJ flanellbukse tho... Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg bruker 48 og er en 30 i alt. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Finnes det en tråd tilegnet nettbutikker folka på denne delen av forumet handler mye på her? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Finnes det en tråd tilegnet nettbutikker folka på denne delen av forumet handler mye på her? Tråden om butikker Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Hvor store skal skotrær egentlig være? Jeg fikk tilsendt 3 nye skotrær fra Cedarville, men når jeg putter de oppi skoene så blir ikke spingfjøren i skotrærene spent engang. I tillegg fyller de ikke skoene helt i bredden, men skotrærne fyller skoen greit ved rista. Er de for små? Endret 4. november 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 ca hvor mye koster en genser fra PRL i norsk butikk? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 ok, takk. Half zips også? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Aner ikke. Har bare v-halser og runde halser derfra. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Da jeg sansynligvis ikke er hjemme når pakken fra Herring kommer, lurer jeg på hva som har skjedd hos dere? (Må vel være noen som ikke var hjemme da pakken kom:p ) Lurer også på om jeg bare skal skifte leveringssted? Er det noe stress? Må Herring vite om det, eller bare endrer jeg på UPS sine sider? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 UPS er fantastiske, de henger en lapp på døren/postkassen med info om at de har vært der, når de forsøker neste gang, og et telefroninummer du kan ringe for å avtale at de evt. skal komme et ammet tidspunkt. I hvert fall så lenge de leverer selv, mener å ha lest noe om at de samarbeider med Bring i noen tilfeller (ugh). Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 De ringer deg som regel når de kommer, da kan du be de legge pakken på et sikkert sted om det er mulig. Blir kanskje værre om man bor i blokk eller lignende. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Da jeg sansynligvis ikke er hjemme når pakken fra Herring kommer, lurer jeg på hva som har skjedd hos dere? (Må vel være noen som ikke var hjemme da pakken kom:p ) Lurer også på om jeg bare skal skifte leveringssted? Er det noe stress? Må Herring vite om det, eller bare endrer jeg på UPS sine sider? Jeg satt leveringsadressen til kontoret. De leverte til og med på varemottaket slik at de som går med posten på huset kom opp til meg med den. Ellers ville jeg valgt å få sendt den til skolen osv. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Da jeg sansynligvis ikke er hjemme når pakken fra Herring kommer, lurer jeg på hva som har skjedd hos dere? (Må vel være noen som ikke var hjemme da pakken kom:p ) Lurer også på om jeg bare skal skifte leveringssted? Er det noe stress? Må Herring vite om det, eller bare endrer jeg på UPS sine sider? Jeg satt leveringsadressen til kontoret. De leverte til og med på varemottaket slik at de som går med posten på huset kom opp til meg med den. Ellers ville jeg valgt å få sendt den til skolen osv. Okei, satser på at det går seg til. Skrev forresten +47 forran nummeret E: noen som vet om fremdriften stopper opp i helgene innenfor de Norske grenser? Endret 5. november 2011 av Einaar Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Hvor kan jeg skaffe en sportscoat med følgende specs: - Marineblå - "Patch-pockets" - Ukonstruert - Uten albuelapper Stoff à la denne, bare ikke grå: Endret 5. november 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå