Essem Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noen som vet prisnivået på dressene som Gunnar Øye selger ? Varierer en del vil jeg tro. Corneleani-dressene ligger på tundt 10 000. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) OJ hos Follestad er ganske smale. Kødder du?! Prøvde de for en stund siden og jeg svømte i de. :!: Selv en god skredder kunne ikke reddet den øvre delen av den buksen. Endret 4. november 2011 av lokeland Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Haha, på meg sitter de rimelig bra, nesten litt stramt over rumpa. Men så trenger jo jeg litt ekstra rom i rumpe og lår. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Jupp, det blir sånn med boling. Nei, helt seriøst, de funket ikke i det hele tatt for min del. Så lenge de er smale over setet kan jeg jo alltid få sydd inn beinene, men har prøvd det med en bukse som sitter for løst rundt setet (fra Incotex) og resultatet ble ... vel, mindre bra, for å si det slik. Endret 4. november 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 No offence, men nå er vel du den minste på MoV så kanskje ikke så rart det sitter litt annerledes på deg. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noen som vet prisnivået på dressene som Gunnar Øye selger ? Varierer en del vil jeg tro. Corneleani-dressene ligger på tundt 10 000. Jupp. Kjøpte en til 9200 der i sted Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 OJ hos Follestad er ganske smale. Kødder du?! Prøvde de for en stund siden og jeg svømte i de. :!: Selv en god skredder kunne ikke reddet den øvre delen av den buksen. De er smale ja Og ikke minst, korte. Noen som vet at de har lange størrelser i flanellbuksene? Hadde bare korte og regular der jeg var, og de var jo for dverger. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 No offence, men nå er vel du den minste på MoV så kanskje ikke så rart det sitter litt annerledes på deg. Hehe, jeg veldig klar over det. Det var derfor jeg spurte også. Hadde det vært opp til meg ville jo alle bukser blitt lagd med samme passform som Snake-modelle til Acne. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Da er det jammen godt det ikke er opp til deg... 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 fkm: Den buksa du har fra OJ, trengte du lang størrelse da? Vet du er rimelig høy. Han i butikken sa han ikke hadde sett lange størrelser i OJ, men det virka jo merkelig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Da er det jammen godt det ikke er opp til deg... Det var en spøk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ser på chukkas hos Herringshoes nå, og står litt fast ang. en ting. Min vinterjakke er helsvart. Vil brune sko være en dårlig kombinasjon? Tenker på Herring Canterbury eller Herring Campden. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Dersom informasjonen på UPS sine sider (som jo har oppdatert seg nesten hver dag) stemmer, ligger det ann til å ta over to uker fra jeg bestilte til jeg får skoa :S Noen som har vært borti så lang lev. tid før? Endret 4. november 2011 av Einaar Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Sitter på en flyplass og kjeder meg etter ombooking, er britiske eller amerikanske GQ å anbefale? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Refund på 3$? :/ Selvfølgelig. Håpet var at han ville nekte meg refund, men det var det første han tilbød når jeg klaget. Det er dessverre ikke lov å legge igjen negativ karakter på ebay uten å forsøke å løse det med selger, og han foreslo å kansellere handelen. Jeg gir negative kommentarer på drittprodukter så ofte jeg kan, det er min medmenneskelige forbrukerplikt. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har prøvd å finne ut hvordan man konverterer dressbukse str til vanlig inches, uten hell. Si jeg er 32" i livet, vil en OJ bukse i str 46 passe? Noen som vet om noen conversions charts? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Nei, det vil den nok ikke. Jeg bruker '32 i mine Acne, og 50 satt rimelig stramt på meg. Rimelig slim i lårene er de også. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg er 32" i livet og min flanellbukse fra OJ i størrelse 50 sitter som et skudd:) Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg er 32" i livet og min flanellbukse fra OJ i størrelse 50 sitter som et skudd:) Seriøst? Jeg ringte nettopp inn til Follestad, og de sa at 32=48. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg er 32" i livet og min flanellbukse fra OJ i størrelse 50 sitter som et skudd:) Seriøst? Jeg ringte nettopp inn til Follestad, og de sa at 32=48. Jeg er 32 i lengde også. er 180 og veier 80 kg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå