Jostein K. Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Noen som vet hvor man kan få tak i turtlenecks med god kvalitet og god passform(dvs skinny)? Filippa K har. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg har en fra Zara jeg er fornøyd med. Kjøpt for nesten to år siden, men vet at de ofte har skinnjakker der. Om du først skal kjøpe skinnjakke anbefaler jeg å legge litt penger i det, hvis ikke får du bare ræl. Hvor dyr er egentlig en skinnjakke fra Zara? Kvaliteten kan da umulig være noe å hoppe i taket for. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg har en fra Zara jeg er fornøyd med. Kjøpt for nesten to år siden, men vet at de ofte har skinnjakker der. Om du først skal kjøpe skinnjakke anbefaler jeg å legge litt penger i det, hvis ikke får du bare ræl. Det er vel ikke akkurat å legge penger i et plagg å kjøpe det fra Zara... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Om jeg husker riktig betalte jeg ca to tusen for den jeg har, har holdt seg veldig bra og funker fint for meg. Hvor mye det er å "legge penger" i et plagg varierer jo veldig forskjellig fra person til person, men når jeg skrev det tenkte jeg på å ikke kjøpe noe som kalles "skinnjakke" og koster 500kr. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 I stedet for Tallin ble det en tur til Berlin i slutten av januar. Da skal det tradisjonelt sett også være tid for salg i Tyskland. Hvordan er Berlin på shoppingsiden? Aldri vært der før så tar i mot tips. Antar at KaDeWe bør ha noe verdt å se. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Kjøpte meg et kineser-slips til 99 cent nå. Mest for å se om det var sant at de selges så billig, men skader ikke uansett. Jeg må bare finne ut hva som passer til et hvitt slips :!: Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Et hvitt slips passer fint i en tent peis hvertfall... 8 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Kjøpte meg et kineser-slips til 99 cent nå. Mest for å se om det var sant at de selges så billig, men skader ikke uansett. Jeg må bare finne ut hva som passer til et hvitt slips :!: En søppelpose er det eneste som kler et hvitt slips. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Fantastisk, men jeg innbiller meg at det vil passe greit sammen med en veldig lys blå skjorte jeg har Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Winston befinner seg i US eller UK? US. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Fantastisk, men jeg innbiller meg at det vil passe greit sammen med en veldig lys blå skjorte jeg har Nei. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg må bare finne ut hva som passer til et hvitt slips :!: Jeg kjøpte meg kinaslips til 3$ Det viste seg å komme med fake armani-linning, og spissen var i tillegg sydd skjevt. Men det var i hvert fall handmade... Ble en refund det, gitt. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noen som vet prisnivået på dressene som Gunnar Øye selger ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Litt usikker, men vil tro det er rundt 6000,- ++? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg kjøpte meg kinaslips til 3$ Det viste seg å komme med fake armani-linning, og spissen var i tillegg sydd skjevt. Men det var i hvert fall handmade... Ble en refund det, gitt. Refund på 3$? :/ 2 Lenke til kommentar
Pvt. Joker Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noen som vet om man får tak i Ralph Lauren Academy peacoat i Oslo? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg kjøpte meg kinaslips til 3$ Det viste seg å komme med fake armani-linning, og spissen var i tillegg sydd skjevt. Men det var i hvert fall handmade... Ble en refund det, gitt. Refund på 3$? :/ Tenk på den stakkars kineseren som måtte dra den tørre brødskalken ut av munnen på ungen - "Nordmannen må ha tilbake 17 kroner. Da blir det vann og gjørme en måned til." 3 Lenke til kommentar
August. Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noen som vet om man får tak i Ralph Lauren Academy peacoat i Oslo? Ralph Lauren butikken på S&S har den. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Har noen tips til veldig smale flanellbukser? Det meste jeg finner har et mer klassisk snitt. Edit: Lurer også litt på hvordan kvaliteten er hos Rugby? Endret 4. november 2011 av lokeland Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 OJ hos Follestad er ganske smale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå