spinkeljaevel Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Bestemor kom nettopp å lurte på hva jeg ønsket meg til jul. Hun fikk hintet frem at hun ville strikke meg et plagg - så lenge jeg kom med ønsker og en oppskrift. Så noen som vet om strikkeoppskrift til en pen genser? Helst ikke crewneck. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Her er det en del. Moren min holder på med en genser til meg nå, men den oppskriften var hentet fra et blad. Jeg plukket ut et meget digg garn i alpakka og silke. Endret 3. november 2011 av -drugiS- Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hei. Hvor finner jeg en fin skinn jakke? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Trenger tips til hvor jeg får tak i en svart (nogenlunde slim) dress til begravelse. Vil ikke bruke mange tusen, da jeg mest sannsynlig bare kommer til å bruke den én gang. Tror str 46 skal passe meg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Jeg har gode erfaringer med Bruuns Bazaar. Kjøpte min på Volt (kostet 3k), og om du bor i nærheten av Sandvika Storsenter er det bare å dra innom på nattåpent når Volt har 30% på hele butikken. Billig og helt kurrant dress, i tillegg til at den har et smalt snitt. De pleier for øvrig ikke å bruke polyester i dressene sine, men 100% ull. Endret 3. november 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Farlig for lommeboken når PRL og Rugby slår til med store priskutt på et stort antall dress- og oxfordskjorter, poloer, bukser, gensere i ull og kasjmir, jakker m.m. Bra timing, akkurat etter det begynner å bli kaldt, men rett før man begynner med julegavehandelen... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 ÅHÅHÅHÅ!! for et salg! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Var det ikke noen her som tilbød seg å være proxy for ikke så lenge siden? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jo, Winston gjorde det. Brukte han faktisk nå nettopp for et par sko, og hadde ingen problemer. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ok, takk. Mulig du får en PM Winston. Er en skjorte eller to jeg sitter og lurer på. Bortsett fra det må jeg si at det ikke var så mye spennende... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hvorfor er det alltid bare US nettbutikken som har salg, og aldri UK Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Noen som vet hvor man kan få tak i turtlenecks med god kvalitet og god passform(dvs skinny)? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Meh... US selger uansett ikke slim fit PRL skjorter, det er det jeg trenger. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg har fortsatt ikke funnet noen skinnjakke. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Winston befinner seg i US eller UK? Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Det er kanskje litt feil sesong for skinnjakke da... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Ja, men nå de er på salg, sant. Kjøper alltid stuff ut a sesong! Ikke lenge sia jeg kjøpte en designerbadebukse, for å si det sånn Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Jeg har en fra Zara jeg er fornøyd med. Kjøpt for nesten to år siden, men vet at de ofte har skinnjakker der. Om du først skal kjøpe skinnjakke anbefaler jeg å legge litt penger i det, hvis ikke får du bare ræl. Endret 3. november 2011 av Vowels 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå