Henrik C Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Skulle nok klart det jeg også, men jeg ville aldri brukt så mye penger på de butikkene de har der. Skulle jeg først lagt en såpass stor sum i klær i løpet av et helt år ville jeg sett andre steder enn S&S. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Irriterende... Har brukt noen litt "dårlige" skotrær, som presser no jævli, i Chelsea bootsa mine. Nå er de blitt utvidet i hælen, slik at de chipper når jeg går... Tips? Utenom å ikke bruke de samme skotrærene igjen da... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvis man hadde fjernet PRL tror jeg ikke at jeg hadde klart det. Det hadde hvertfall vært veldig avhengig av hvor mange dresser og blazere de hadde hatt inne i min størrelse på OJ, og hvor mange forskjellige farger på burberrytrencher de hadde hatt inne. Filippa K syns jeg er rimelig kjipe på det meste. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 sånne små saker man klistrer fast på innsiden av helen, bak. eller ekstra såle. bare spør i en skobutikk Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Da har Versace-kolleksjonen for H&M kommet ut på deres hjemmesider: http://www.hm.com/no/versace#collection/mens/6101_webb_47 Jeg kommer nok ikke akkurat til å løpe og kjøpe... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Plaggene er styggere enn musikken. Det sier sitt 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) http://www.hm.com/no/versace#collection/mens/6101_webb_106 Og litt arbeid med saks og sytråd, så er det kanskje mulig å få et brukbart PS. Endret 2. november 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hvis man hadde fjernet PRL tror jeg ikke at jeg hadde klart det. Det hadde hvertfall vært veldig avhengig av hvor mange dresser og blazere de hadde hatt inne i min størrelse på OJ, og hvor mange forskjellige farger på burberrytrencher de hadde hatt inne. Filippa K syns jeg er rimelig kjipe på det meste. Enig i det du sier Hadde nok ikke brukt mange tusener på Filippa K, men jeg liker chinosene jeg har fra filippa, samt noen av skjortene er ganske pene. Hvilke erfaringer har du med OJ forresten? (Og alle andre som tilfeldigvis har noe fra OJ) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Har et brunt belte derfra som jeg bruker mye. Det holder seg helt greit. Har noen grå flanellsbukser også, og de er jeg kjempefornøyd med. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Har bare et par bukser derfra, og de er jeg for så vidt fornøyd med... Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Kvaliteten på dressene til OJ er virkelig ikke allverden, men så er jo ikke prisene veldig høye heller... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Regner vel med at de ligger på omtrent samme nivå som Tiger, Lindeberg og de andre svenske merkene... Helt brukbar, men ikke noe jeg ville betalt noe særlig med penger for. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Irriterende... Har brukt noen litt "dårlige" skotrær, som presser no jævli, i Chelsea bootsa mine. Nå er de blitt utvidet i hælen, slik at de chipper når jeg går... Tips? Utenom å ikke bruke de samme skotrærene igjen da... Ullsåler, noe som også er hendig nå som det begynner å bli kaldere ute. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Riktig knepping? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Irriterende... Har brukt noen litt "dårlige" skotrær, som presser no jævli, i Chelsea bootsa mine. Nå er de blitt utvidet i hælen, slik at de chipper når jeg går... Tips? Utenom å ikke bruke de samme skotrærene igjen da...Ullsåler, noe som også er hendig nå som det begynner å bli kaldere ute. Det må da bli lite plass til tærene med en "tykk" ullsåle? Om jeg slenger i en vanlig såle på mine Herring Coltham får ikke tærne mine nok plass i høyden, og skoene er i tillegg litt for store. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ja, der sier du noe. Glemte at det var bare helen som var utvidet. Men kan jo være verdt ett forsøk, alltid kjekt å ha ett par ulsåler. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Lurer på det samme som Rankiz... Faens bomkjøp det er med for mye press på hælene. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Slik skjer når man bruker billig skotrær som dette...: EDIT: Men ja... Er det noen som vet om en løsning på dette problemet? Endret 2. november 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Hælputer eller såler. Du KAN sikkert jo levere de inn hos en skomaker for å spørre om han kan sy den strammere over hælen, men det er en rimelig vanskelig operasjon og vil trolig koste mer enn et nytt par. Endret 3. november 2011 av Christian B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå