Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man hadde fjernet PRL tror jeg ikke at jeg hadde klart det. Det hadde hvertfall vært veldig avhengig av hvor mange dresser og blazere de hadde hatt inne i min størrelse på OJ, og hvor mange forskjellige farger på burberrytrencher de hadde hatt inne. Filippa K syns jeg er rimelig kjipe på det meste.

Lenke til kommentar

Hvis man hadde fjernet PRL tror jeg ikke at jeg hadde klart det. Det hadde hvertfall vært veldig avhengig av hvor mange dresser og blazere de hadde hatt inne i min størrelse på OJ, og hvor mange forskjellige farger på burberrytrencher de hadde hatt inne. Filippa K syns jeg er rimelig kjipe på det meste.

 

Enig i det du sier :) Hadde nok ikke brukt mange tusener på Filippa K, men jeg liker chinosene jeg har fra filippa, samt noen av skjortene er ganske pene. Hvilke erfaringer har du med OJ forresten? (Og alle andre som tilfeldigvis har noe fra OJ)

Lenke til kommentar
Irriterende... Har brukt noen litt "dårlige" skotrær, som presser no jævli, i Chelsea bootsa mine. Nå er de blitt utvidet i hælen, slik at de chipper når jeg går... Tips? Utenom å ikke bruke de samme skotrærene igjen da...
Ullsåler, noe som også er hendig nå som det begynner å bli kaldere ute.

Det må da bli lite plass til tærene med en "tykk" ullsåle? Om jeg slenger i en vanlig såle på mine Herring Coltham får ikke tærne mine nok plass i høyden, og skoene er i tillegg litt for store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...