PatSharpX Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Skulle hente en genser som jeg hadde levert inn fordi den hadde begynt å rakne hos Wolsey i dag. Endte opp med både den genseren og en oilskins jakke Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Fikk skopussen fra den eBay-selgeren som solgte billig Sapphir-produkter. Glassboksen kom i en dårlig beskyttet boblekonvolutt, så nå har jeg en konvolutt med sort skopuss med store glassbiter i. Fått skoene? Ja, kom i dag! Takk takk. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Herlig låt, håper resten av albumet holder samme kvalitet. Kommer ny Ride for Revenge skive i Desember også :--D e:Ups, heeelt feil tråd. Endret 1. november 2011 av Vowels 4 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Fikk skopussen fra den eBay-selgeren som solgte billig Sapphir-produkter. Glassboksen kom i en dårlig beskyttet boblekonvolutt, så nå har jeg en konvolutt med sort skopuss med store glassbiter i. Lololdobbeltlol. Akkurat det samme skjedde med meg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Fikk mail fra de nå i stad, etter at jeg sendte de en melding på Facebook, og de skal sende meg en ny en. Løste seg jo greit, men litt surt. Passe idiotisk å sende i sånne konvolutter da, og han spurte også om den ble sendt i konvolutt eller i en boks. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hehe, samme skjedde med meg og. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hm, jeg sendte dem melding på ebay, og har ikke fått svar enda.. Fint at det gikk såpass greit å få en ny da. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Er det urimelig at pakken fra Herring veier 6 kg? Et par Litchfield og et par gosforth + to par skotrær. Er Kiwi-produkter holdbart? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Min forrige pakke veide 3kg, og det var med 1 skopar og 1 sett skotrær. Så nei, vil ikke si det er helt urimelig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Er Kiwi-produkter holdbart? Til de gode prisene man kan få Saphirprodukter til på nett ville jeg personlig ikke giddet å bry meg med Kiwi. Men for å svare på spørsmålet ditt tørker hvertfall parade gloss-polishen inn ganske fort... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Lenge siden du sendte? Sendte vel i 5-tiden i dag, fikk svar for to timer siden eller noe. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Sendte før deg hvertfall... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Fikk skopussen fra den eBay-selgeren som solgte billig Sapphir-produkter. Glassboksen kom i en dårlig beskyttet boblekonvolutt, så nå har jeg en konvolutt med sort skopuss med store glassbiter i. Min hadde bolbeplast surret rundt inni boblekonvolutten, mener jeg å huske. Den kom i hvert fall hel frem. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Er Kiwi-produkter holdbart? Til de gode prisene man kan få Saphirprodukter til på nett ville jeg personlig ikke giddet å bry meg med Kiwi. Men for å svare på spørsmålet ditt tørker hvertfall parade gloss-polishen inn ganske fort... Eneste jeg har kjøpt fra Kiwi i det siste er en renovator for semska, da sprayflasker desverre er ulovlig å sende med fly. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Tenkte å bestille et par skjorter, men usikker på hvilken størrelse jeg skal velge. Har ikke målebånd i huset. Hvilken str burde jeg satse på når jeg er ca 182 cm og 60-63 kg? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 XS eller S, tipper jeg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Noen andre som er Venn medlem i Steen og Strøm? At man må bruke 50 000 der på et år for å få spesialfordeler er jo ekstremt mye. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Er vel bare for å bli gullmedlem det? Man har vel noen fordeler som vanlig steen og strøm medlem venn og? Er uansett ikke vanskelig å svi av 50k der om man vil Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg tror ærlig talt at jeg hadde hatt problemer med å finne klær for 50 000 på S&S som jeg liker hvis jeg ikke kunne handlet på RL. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Oscar Jacobsen, Burberry, PRL og Filippa K. Skulle nok klart å brukt opp 50 000,- uten store problemer (Sett at utvalget er noenlunde, har kun vært der en gang - og det er en stund siden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå