AT1S Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Julebord på Theatercafeen. Black tie. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har ikke black tie 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har ikke black tie Kan låne av meg, jeg har to Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kan låne av meg, jeg har to Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Jeg har ikke black tie Ikke jeg heller. Jeg har blazere, men ingen dresser. :/ Men jeg blir vel ikke kastet ut av Theatercafeen for å gå med blazer og flanellbukse. Det er ikke slik Continental behandler stamgjester. Julebord på Theatercafeen. Black tie. Et julebord hadde ikke vært en dum ide. Vi må da få en oversikt over hvem som har lyst til å ta del i dette arrangementet, samt hvor og når. Endret 31. oktober 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har ikke black tie Ikke jeg heller. Jeg har blazere, men ingen dresser. :/ Men jeg blir vel ikke kastet ut av Theatercafeen for å gå med blazer og flanellbukse. Det er ikke slik Continental behandler stamgjester. Black tie er smoking, så det er da revnende likegyldig om du har dress eller ikke... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Julebord på Theatercafeen. Black tie. Har ikke smoking, men kan alltids stille med dress hvis det er om å gjøre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 En MoV'er som har vært på tur i natten? http://www.dagbladet.no/2011/10/31/nyheter/innenriks/voldtekt/18832647/ 4 Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det der er bare feil. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Julebord på Theatercafeen. Black tie. Har ikke smoking, men kan alltids stille med dress hvis det er om å gjøre. Svart dress kan brukes:) du er selvfølgelig velkommen, Trond! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 En smule awkward å legge ut andres navn på et offentlig forum. Just sayin... 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Lurer på hvor mange ganger navnet mitt, ditt og andres er lagt ut her, jeg tar meg ikke nær av det, da jeg kjenner 70% av de aktive brukerne. Legger jo ikke ut etternavn og personnummer akkurat Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Julebord på Theatercafeen. Black tie. Har ikke smoking, men kan alltids stille med dress hvis det er om å gjøre. Svart dress kan brukes:) du er selvfølgelig velkommen, Trond! Så lenge du ikke dukker opp med fett hår, shabby hettegenser og en gammel utvasket jeans vil det gå fint. Endret 31. oktober 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Lurer på hvor mange ganger navnet mitt, ditt og andres er lagt ut her, jeg tar meg ikke nær av det, da jeg kjenner 70% av de aktive brukerne. Legger jo ikke ut etternavn og personnummer akkurat Så har du jo (deler av) ditt ekte navn som brukernavn, så noe annet ville jo blitt en smule vanskelig. Tror nok neppe jeg kan dra til Oslo ens ærend for en middag dessverre, selv om det høres riktig så fornøyelig ut! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg oppretter en egen tråd for MoV-treff. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Svart dress kan brukes:) du er selvfølgelig velkommen Det blir navy eller lysegrå. Den sorte gikk i glemmeboken etter et spennende julebord. Jeg har ikke gått ut med navnet mitt, btw. Sånn til neste gang. En smule awkward å legge ut andres navn på et offentlig forum. Just sayin... True dat. Endret 31. oktober 2011 av thrice Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hater selv når folk bruker fornavnet mitt. 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jørgen? Er det deg, Jørgen? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå