Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva syns dere om å bruke russeklær etter russtiden? Ikke buksa såklart, men andre klær. Selv kjøpte jeg 1 t-skjorte og 2 gensere, og bruker dem ofte. Men av en eller annen merkelig grunn syns folk flest det er snodig å bruke russeklær nå. Noe jeg ikke forstår i hele tatt, gidder ikke å bare bruke dem i noen uker for så å kaste dem... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hva syns dere om å bruke russeklær etter russtiden? Ikke buksa såklart, men andre klær. Selv kjøpte jeg 1 t-skjorte og 2 gensere, og bruker dem ofte. Men av en eller annen merkelig grunn syns folk flest det er snodig å bruke russeklær nå. Noe jeg ikke forstår i hele tatt, gidder ikke å bare bruke dem i noen uker for så å kaste dem... :dontgetit:

5313478[/snapback]

 

Tja... Synes det ihvertfall er greit å bruke bussgenserene...Ellers passer vel russeklærne godt til trening.

Lenke til kommentar
Hva syns dere om å bruke russeklær etter russtiden? Ikke buksa såklart, men andre klær. Selv kjøpte jeg 1 t-skjorte og 2 gensere, og bruker dem ofte. Men av en eller annen merkelig grunn syns folk flest det er snodig å bruke russeklær nå. Noe jeg ikke forstår i hele tatt, gidder ikke å bare bruke dem i noen uker for så å kaste dem... :dontgetit:

5313478[/snapback]

Jeg synes det er så ultraharry når jeg ser folk med "Russ 2003"-gensere på seg for eksempel. Jeg vet ikke helt hvorfor, men det er derfor jeg ikke kjøpte så mange klær; fordi jeg aldri ville gått med det før eller etter russetiden. Bussgenseren derimot, DEN ville jeg gått med men vi har ikke fått den enda.

Lenke til kommentar
Da har vi enten veldig forskjellig smak innen lukt, eller så har du prøvd en annen. :) Er helt enig i at det er meningsløst å skulle gå rundt med noe som ikke lukter godt.

5317945[/snapback]

Da snakker vi nok ikke om samme produkt, det jeg prøvde i sin tid (forrige sommer?) var mørkebrunt og luktet gjørme - konsistensen var som en myk-voks med innslag av helt vanlig paste. Syns håret ble helt greit, men å lukte gjørme hele dagen er no-no. Skal prøve å få tak i den du nevner *notere navnet* så får vi se!

Lenke til kommentar

Den har en merkelig, kornete konsistens. Virker først steinhard, så bare rar, til slutt myk og behagelig å ha med å gjøre. Jeg har aldri pleid å bruke særlig mye av SP-Waxen, om du har for vane å gjøre det er denne neppe noen god erstatning, dette er en Mud (gode norske alternativer? «Gjørme» teller ikke. ;) ), tross alt.

Lenke til kommentar
... en sexy topp ...

5327427[/snapback]

Er litt kritisk til den biten her, avhengig av hva det er snakk om. Store utringninger blir bare ekkelt og vulgært. Ellers er nøkkelen å vurdere omgivelser og deltakere på festen; selv kan jeg finne på å variere mellom en Dior-dress og kjole og hvitt avhengig av dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...