Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok en MoV-er flytoget fra Gardermoen i kveld? Så ut som en som lett kunne vært en bruker her inne, men behøver selvfølgelig ikke være det.

Når vi først er inne på det; hvordan er interessen for å få til et MoV-treff?

Nå har jeg snakket med dere siden 2008 og har så langt hatt en hyggelig middag på Theatercafeen med Theodore, men jeg ville gjerne truffet resten av gjengen også.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Arlingtons, acne max raw, lyseblå skjorte, PRL-zip og Barbour quilted-jakke?

Ikke lang i fra.

Personen jeg så hadde på seg quilted jakke (Barbour eller Hackett), enkle monks og jeans (det var vel det eneste jeg fikk med meg, hadde enda ikke kommet over flyskrekken). Jeg hadde på meg Arlingtons (reisekomfort!), jeans, lyseblå/hvit-stripet skjorte, burgunder crewneck genser, koksgrå losjakke og med en Filson imellom beina + en hot babe (samboern altså) på siden.

Edit: Glemte å nevne at vedkommende bar på en Crockett & Jones-pose (da begynte jeg virkelig å tenke...) med uvisst innhold.

Edit: Faen, jeg surrer.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Tok en MoV-er flytoget fra Gardermoen i kveld? Så ut som en som lett kunne vært en bruker her inne, men behøver selvfølgelig ikke være det.

Når vi først er inne på det; hvordan er interessen for å få til et MoV-treff?

Nå har jeg snakket med dere siden 2008 og har så langt hatt en hyggelig middag på Theatercafeen med Theodore, men jeg ville gjerne truffet resten av gjengen også.

Du vet jeg er med på det!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...