Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du gidder å legge litt innsats i å finne ett par busker som sitter skikkelig (noe enklete, meg inkludert, må pga. kroppsform) så finner du chinos som passer deg i de fleste butikker i Oslo..Jeg fant faktisk ett par på carlings som passet meg bra, men du må nok regne med å legge ned litt egeninnsats, og ikke bare basere deg på tips fra andre her i tråden...

Lenke til kommentar

Til de fra Rogaland, fant ut at TopMan i Sandnes fører Oscar Jacobsen når jeg var ute en tur med pappa i dag.

Allerde kjøpt grå flanellbukse der fra OJ:)

TopMan har overraskende mye bra.

Er det denne butikken som hindrer Topshop/Topman i å komme til Norge? Synes å huske jeg leste en artikkel om noe med at navnet allerede var tatt og eieren nektet å selge.

Nei, det er en i Bergen.

Lenke til kommentar

Om du gidder å legge litt innsats i å finne ett par busker som sitter skikkelig (noe enklete, meg inkludert, må pga. kroppsform) så finner du chinos som passer deg i de fleste butikker i Oslo..Jeg fant faktisk ett par på carlings som passet meg bra, men du må nok regne med å legge ned litt egeninnsats, og ikke bare basere deg på tips fra andre her i tråden...

Carlings har aldri hatt, og jeg understreker ALDRI, min str. på bukser annet en levis jeans..

Lenke til kommentar

En del fint i den nyeste lookbooken til Massimo Dutti. Noen som vet hvordan kvaliteten er? Det er en typisk butikk jeg bare går forbi uten å gidde å kikke innom, så jeg har liksom ikke helt oppfattet at de har en del fint før...

Vet du hvordan kvaliteten er (...noen som har nenvt noe?)? har vært innom en og annen Massimo Dutti-butikk i utlandet, men har ik gjort opp noen helhetsoppfatning av dem.

Lenke til kommentar

En del fint i den nyeste lookbooken til Massimo Dutti. Noen som vet hvordan kvaliteten er? Det er en typisk butikk jeg bare går forbi uten å gidde å kikke innom, så jeg har liksom ikke helt oppfattet at de har en del fint før...

Vet du hvordan kvaliteten er (...noen som har nenvt noe?)? har vært innom en og annen Massimo Dutti-butikk i utlandet, men har ik gjort opp noen helhetsoppfatning av dem.

Du gadd ikke lese gjennom tråden selv med andre ord? Ja jeg fikk svar, nei jeg gidder ikke finne det fram for deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...