Balthier Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg ble anbefalt chinos av noen se, men ham sa ikke hva eller hvor jeg finner noe.. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Om du gidder å legge litt innsats i å finne ett par busker som sitter skikkelig (noe enklete, meg inkludert, må pga. kroppsform) så finner du chinos som passer deg i de fleste butikker i Oslo..Jeg fant faktisk ett par på carlings som passet meg bra, men du må nok regne med å legge ned litt egeninnsats, og ikke bare basere deg på tips fra andre her i tråden... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Til de fra Rogaland, fant ut at TopMan i Sandnes fører Oscar Jacobsen når jeg var ute en tur med pappa i dag. Allerde kjøpt grå flanellbukse der fra OJ:) TopMan har overraskende mye bra. Er det denne butikken som hindrer Topshop/Topman i å komme til Norge? Synes å huske jeg leste en artikkel om noe med at navnet allerede var tatt og eieren nektet å selge. Nei, det er en i Bergen. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Om du gidder å legge litt innsats i å finne ett par busker som sitter skikkelig (noe enklete, meg inkludert, må pga. kroppsform) så finner du chinos som passer deg i de fleste butikker i Oslo..Jeg fant faktisk ett par på carlings som passet meg bra, men du må nok regne med å legge ned litt egeninnsats, og ikke bare basere deg på tips fra andre her i tråden... Carlings har aldri hatt, og jeg understreker ALDRI, min str. på bukser annet en levis jeans.. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Noen her som vet hva MostExerent jobber som? Kanskje sært spørsmål, men jeg lurte nå på det, uansett. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Tror det er i et konsulentselskap eller innen PR. Tror dog ikke at han er så høyt oppe i systemet -- poster iblant bilder fra "my cubicle", og det er jo ikke varnligvis der man plasserer mellomledelse og junior-partnere. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Trodde Guido han jobbet innen IT jeg? Hmm.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen her som vet hva MostExerent jobber som? Kanskje sært spørsmål, men jeg lurte nå på det, uansett. klikk Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 En del fint i den nyeste lookbooken til Massimo Dutti. Noen som vet hvordan kvaliteten er? Det er en typisk butikk jeg bare går forbi uten å gidde å kikke innom, så jeg har liksom ikke helt oppfattet at de har en del fint før... Vet du hvordan kvaliteten er (...noen som har nenvt noe?)? har vært innom en og annen Massimo Dutti-butikk i utlandet, men har ik gjort opp noen helhetsoppfatning av dem. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Kjipt at de ikke har blazere i str 44 da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 En del fint i den nyeste lookbooken til Massimo Dutti. Noen som vet hvordan kvaliteten er? Det er en typisk butikk jeg bare går forbi uten å gidde å kikke innom, så jeg har liksom ikke helt oppfattet at de har en del fint før... Vet du hvordan kvaliteten er (...noen som har nenvt noe?)? har vært innom en og annen Massimo Dutti-butikk i utlandet, men har ik gjort opp noen helhetsoppfatning av dem. Du gadd ikke lese gjennom tråden selv med andre ord? Ja jeg fikk svar, nei jeg gidder ikke finne det fram for deg. 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10023199 Carew keepin' it classy. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hva tenker folk rundt hodeplagg for vintern? Lyst på noe som ser bra ut i vinter.. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Kasjmirgensere fra BB. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen her som vet hva MostExerent jobber som? Kanskje sært spørsmål, men jeg lurte nå på det, uansett. klikk Takk skal du ha. Da lir neste jobb å prøve å finne ut av hva det betyr, men det tror jeg at jeg skal klare på egenhånd : ) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvem er det du har som avatar, fkm? Lenke til kommentar
wmb Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ian McKellen ser det ut som. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ian McKellen ser det ut som. lol, idiot. Det er jo Gandalf! 3 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Skal du lurke rundt Aker Brygge senere på kvelden i dag eller? Litt sent svar, men var borte fra lørdag til i dag. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hva tenker folk rundt hodeplagg for vintern? Lyst på noe som ser bra ut i vinter.. Bumper denne, lurer på hodeplagg selv. Sliter voldsomt med å finne ting som ser nogenlunde okay ut, og ørene mine liker det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå