Haawy Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Når skal folk begynne å overse Balthier? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) oohhh, i care. Wow, du må enten være tidenes troll eller tidenes dummeste... Endret 29. oktober 2011 av fkm Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Når skal folk begynne å overse Balthier? Værsågod ingen har stoppet deg. Det finnes en ignore knapp. Bruk den så kan jeg snakke masse skit om deg som du ikke kan se. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hvor er denne ignorerknappen egentlig? 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Til de fra Rogaland, fant ut at TopMan i Sandnes fører Oscar Jacobsen når jeg var ute en tur med pappa i dag. Allerde kjøpt grå flanellbukse der fra OJ:) TopMan har overraskende mye bra. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Til venstre der brukernavnet ditt vises. Så finner du administrér ignorerte brukere. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 oohhh, i care. Wow, du må enten være tidenes troll eller tidenes dummeste... Ærlig talt. Tråden er for alle. Bare fordi jeg ikke konformerer med deres synspunkt trenger ikke å bety at jeg troller. Det finnes faktisk folk der ute som ikke deler din smak eller stil, enn hvor utrolig det kanskje fremstør for dem. Aksepter det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Til de fra Rogaland, fant ut at TopMan i Sandnes fører Oscar Jacobsen når jeg var ute en tur med pappa i dag. Allerde kjøpt grå flanellbukse der fra OJ:) TopMan har overraskende mye bra. Mye er det ikke, men det er overraskende - så ja, det stemmer jo ganske godt Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Og da blir det endelig litt ro. Makan til apetakter altså. La meg nyte MoV tråden i fred! Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Til de fra Rogaland, fant ut at TopMan i Sandnes fører Oscar Jacobsen når jeg var ute en tur med pappa i dag. Allerde kjøpt grå flanellbukse der fra OJ:) TopMan har overraskende mye bra. Mye er det ikke, men det er overraskende - så ja, det stemmer jo ganske godt Hehe. Kanskje ikke mye bra, men stort utvalg og en god del bra, for å være så pass liten by. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hvor finner jeg chinos med god kvalitet som jeg kan prøve selv i butikk? Åssen merke er "best" på chinos? På forhånd takk.. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Til de fra Rogaland, fant ut at TopMan i Sandnes fører Oscar Jacobsen når jeg var ute en tur med pappa i dag. Allerde kjøpt grå flanellbukse der fra OJ:) TopMan har overraskende mye bra. Er det denne butikken som hindrer Topshop/Topman i å komme til Norge? Synes å huske jeg leste en artikkel om noe med at navnet allerede var tatt og eieren nektet å selge. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Til de fra Rogaland, fant ut at TopMan i Sandnes fører Oscar Jacobsen når jeg var ute en tur med pappa i dag. Allerde kjøpt grå flanellbukse der fra OJ:) TopMan har overraskende mye bra. Mye er det ikke, men det er overraskende - så ja, det stemmer jo ganske godt Det er både òg. Definitivt en to-delt ting. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hvor finner jeg chinos med god kvalitet som jeg kan prøve selv i butikk? Åssen merke er "best" på chinos? På forhånd takk.. Mener Acne er ganske bra. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Til de fra Rogaland, fant ut at TopMan i Sandnes fører Oscar Jacobsen når jeg var ute en tur med pappa i dag. Allerde kjøpt grå flanellbukse der fra OJ:) TopMan har overraskende mye bra. Er det denne butikken som hindrer Topshop/Topman i å komme til Norge? Synes å huske jeg leste en artikkel om noe med at navnet allerede var tatt og eieren nektet å selge. Det er mye mulig. Butikken har vært i Langgata i Sandnes i mange år, logoen er helt 70-talls og ufrivillig retro. Men hyggelig betjening og god sevice. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Mener Acne er ganske bra. Er det stretch i de? Endret 29. oktober 2011 av Balthier842 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ikke den jeg har. Den er helt OK for litt over 1k, men trodde stoffet var tykkere da jeg bestilte den. For øvrig har jeg aldri sett chinos med (no særlig) stretch. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ja jeg opplever acne som noe som ikke er for min kroppsform. Ser modellene er typisk høye tynne gutter. Jeg er lav og feit. Hehe Også vil jeg gjerne ha litt stretch i buksene også. For lete videre da så poster jeg hvis jeg finner noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå