Rankiz Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) muldvarpskinn? du kødder... >_> Deilig stoff det da, prøvde en bukse med moleskin på Hatchett. Har ikke sett det i Norge ennå. Edit: Noen nettbutikker som sender til Norge eller noen norske butikker (><) som har moleskin bukser? Endret 28. oktober 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
wmb Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Moleskin er ikke bokstavelig talt skinn, men tekstiler av bomull: http://en.m.wikipedia.org/wiki/Moleskin Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Moleskin er ikke bokstavelig talt skinn, men tekstiler av bomull: http://en.m.wikipedi...g/wiki/Moleskin Såklart, ellers hadde det ikke vært så behagelig å ha på seg. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg ville gått for en lyseblå skjorte, helst med litt tekstur (oxford, chambray eller et lignende stoff). Kanskje en mosegrønn bukse hvis du har det. Jeg ville nok valgt noe annet enn cord, fordi en litt glattere overflate vil gi litt mer kontrast i teksturene i antrekket. Takk for godt svar, da blir det en lys blå prl oxford skjorte og muligens grunn bukse, den er muligens litt for mørk, får se hva det blir til når jeg får det på... Hva tror du ang slips, et burgunder med fuglehunder på? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) muldvarpskinn? du kødder... >_> Som nevnt er det tykk bomull, med en veldig deilig overflate som er myk og behagelig. Det er et helt vanlig, klassisk stoff for bukser. Moleskinbuksen min fra Zegna (i dyp rød/burgunder/burn-isj) er faktisk en av mine desiderte favorittbukser i garderobeskapet mitt. Edit: Tok meg selv i nakkeskinnet. Endret 29. oktober 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hva har skjedd med MoV? Hvorfor må folk være så spydige? 2 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hva har skjedd med MoV? Hvorfor må folk være så spydige? Er ikke noe nytt akuratt:P Når det er snakk om muldvarp( ) bukser, så er det jo kjent at en viss balth... bare er ute etter oppmerksomhet. 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har vært aktiv på MoV siden 2008. Jeg kan ikke huske det var slik før. Virker som folk tror de får større e-penis ved å oppføre seg som en drittsekk. 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hva har skjedd med MoV? Hvorfor må folk være så spydige? Problemet er vel at det er så mange nye som har som innstilling å passe inn, og er derfor frekke hvis de ser noen andre som er det. Barnehage-innstilling. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Synes det verste er alle de "morsomme" bildene som skal postes når en bruker sier noe man ikke er enig i. Finnes ikke konstruktivt og er faen ikke gøy heller. 4 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Rett og slett tragisk. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) En ting er nye brukere som kun mener det beste og er konstruktive, men brukere som til stadighet prøver å trolle og lage kvalm er noe annet. Da blir jeg personlig litt oppgitt. Men jeg er enig i at det er en god del dårlige tendenser her til tider. En del kan vel være et resultat av irritasjon, men tenker en del er ren hovmodighet. Endret 29. oktober 2011 av lokeland 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hva har skjedd med MoV? Hvorfor må folk være så spydige? Enig. Derfor jeg lurker for det meste. 3 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Skal du lurke rundt Aker Brygge senere på kvelden i dag eller? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Til de fra Rogaland, fant ut at TopMan i Sandnes fører Oscar Jacobsen når jeg var ute en tur med pappa i dag. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Til de fra Rogaland, fant ut at TopMan i Sandnes fører Oscar Jacobsen når jeg var ute en tur med pappa i dag. Allerde kjøpt grå flanellbukse der fra OJ:) Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Rett og slett tragisk. Jeg kom bare med en spøk. faen visste jeg at moleskin er kunstig fabrikat? whine som ei lita tispe over hvorfor ikke tråden er som akkurat han vil.. Se deg selv i speilet a pl0x. Endret 29. oktober 2011 av Balthier842 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Gjennomført trolling, det skal du hvertfall ha 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 hakke fått morra kaffeen enda. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Rett og slett tragisk. Rasshøl. Jeg kom bare med en spøk. faen visste jeg at moleskin er kunstig fabrikat? Det er folk som bebeluv som er ute etter å skape splid og disse folk. ser ut som jeg er et yndet objekt og på den måte tar jeg det faktisk som et komplimang. Men å drive på som bebeluv å begynne å whine som ei lita tispe over hvorfor ikke tråden er som akkurat han vil.. nei.. kjøss me i rævva! Akkurat som en person har noe å si for uansett.. se på dere selv a. :!: :!: :!: :!: :!: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå