Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det der er sort. det er ikke selveste "fargen", charcoal.

Jeg siterer fra Wikipedia: "Charcoal is a color that is a representation of the dark gray color of burned wood."

Så please stfu, eller i det minste prøv å skrive EN post som ikke er helt idiotisk.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

det der er sort. det er ikke selveste "fargen", charcoal.

Jeg siterer fra Wikipedia: "Charcoal is a color that is a representation of the dark gray color of burned wood."

Så please stfu, eller i det minste prøv å skrive EN post som ikke er helt idiotisk.

Pass på blodtrykket nå. Må ikke la deg trolle så lett.

Lenke til kommentar

@fkm: ikke dumt. Men da bør jeg kanskje gå litt opp i pris, jeg har ikke peiling på hva pels pleier å koste. Da tenker jeg meg kanskje denne, da jeg synes den så mye bedre ut. Problemet er bare den litt lange frakttiden, men det får jeg vel bare leve med...

Tror faktisk det var den selgeren der jeg bestilte fra...

Nei? Husker jeg kjøpte en bjørnefitte som bare kostet rundt 250 kr, veldig god kvalitet og ekte kaninpels. Du sa du hadde kjøpt fra samme selger tidligere. Bjørnefitter fra Russland er ikke dyrt, gjelder å finne riktig selger. Desverre har han jeg bestilte fra ingenting for salg nå.

Uh, du er virkelig ikke den skarpeste kniven i skuffen, er du vel?

At jeg har bestilt fra en selger betyr ikke at jeg ikke kan ha bestilt fra en annen også ffs. Jeg bestilte en ushanka til meg selv fra den selgeren du snakker om. Den er helt ok, men den røyter. Jeg kjøpte en fra en annen selger til søsteren min til jul, nettopp fordi den jeg kjøpte til meg selv røytet.

Morsomt at du tror du vet bedre enn meg selv hva jeg har kjøpt og ikke kjøpt :roll:

Du er heldigvis så skarp at du skader omgivelsene...

Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar. Når du selv var i tvil om hvor du kjøpte den siste bjørnefitta, er det ikke usannsynlig at jeg trodde du snakket om den bjørnefitta du hadde kjøpt tidligere.

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp til å velge:

https://www.cranes-country-store.com/store/product.php?productid=16286&cat=286&page=1

https://www.cranes-country-store.com/store/product.php?productid=16287

https://www.cranes-country-store.com/store/product.php?productid=20798&cat=286&page=2

Er ute etter en som kan brukes både som en weekend-bag og på skolen på de dagene jeg trenger å ha med meg litt mer..tanker, både størrelsemessig og på utseende?

Er det ikke en del på forumet som har disse Filson baggene nå? Kan jo prøve deg på noe annet, slik at disse baggene ikke blir neste Airlington.

Lenke til kommentar

Jeg har en Filson duffle i medium. Den funker fint til å være weekendbag, men kan bli noe stor til skole. Spesielt i forelesningsalene på BI er det mye kjekkere med en mindre veske. Jeg får liten benplass når jeg har med Filson baggen.

Lenke til kommentar

Jeg har en Filson duffle i medium. Den funker fint til å være weekendbag, men kan bli noe stor til skole. Spesielt i forelesningsalene på BI er det mye kjekkere med en mindre veske. Jeg får liten benplass når jeg har med Filson baggen.

Sånn ca. hvor mye får du plass til i den? Tenker å kunne ha både klær, bøker og pc i den når jeg skal bruke den til togreiser og lignende.

Lenke til kommentar

Hehe, har ikke mye erfaring med slikt nei, har alltid vært vant med å hente så store pakker på det lokale postkontoret ;)

Men nå har jeg bestilt og jeg liker det ikke :p

Håper bare de passer, Gosforth II og Litchfield i størrelse 9.5 uk.

Dersom de ikke passer er de naturligvis til salgs om noen vil ha dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...