Atald Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/Charcoal_(color) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Rent praktisk ville jeg valgt den med sidelommer. Spesielt hvis du skal ha den til carry-on. Er så lite trivelig å lete igjennom en hel bag etter f.eks ørepropper. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) det der er sort. det er ikke selveste "fargen", charcoal. Jeg siterer fra Wikipedia: "Charcoal is a color that is a representation of the dark gray color of burned wood." Så please stfu, eller i det minste prøv å skrive EN post som ikke er helt idiotisk. Endret 27. oktober 2011 av fkm Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 ok jeg gir meg det var ikke samme farge. 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 det der er sort. det er ikke selveste "fargen", charcoal. Jeg siterer fra Wikipedia: "Charcoal is a color that is a representation of the dark gray color of burned wood." Så please stfu, eller i det minste prøv å skrive EN post som ikke er helt idiotisk. Pass på blodtrykket nå. Må ikke la deg trolle så lett. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 @fkm: ikke dumt. Men da bør jeg kanskje gå litt opp i pris, jeg har ikke peiling på hva pels pleier å koste. Da tenker jeg meg kanskje denne, da jeg synes den så mye bedre ut. Problemet er bare den litt lange frakttiden, men det får jeg vel bare leve med... Tror faktisk det var den selgeren der jeg bestilte fra... Nei? Husker jeg kjøpte en bjørnefitte som bare kostet rundt 250 kr, veldig god kvalitet og ekte kaninpels. Du sa du hadde kjøpt fra samme selger tidligere. Bjørnefitter fra Russland er ikke dyrt, gjelder å finne riktig selger. Desverre har han jeg bestilte fra ingenting for salg nå. Uh, du er virkelig ikke den skarpeste kniven i skuffen, er du vel? At jeg har bestilt fra en selger betyr ikke at jeg ikke kan ha bestilt fra en annen også ffs. Jeg bestilte en ushanka til meg selv fra den selgeren du snakker om. Den er helt ok, men den røyter. Jeg kjøpte en fra en annen selger til søsteren min til jul, nettopp fordi den jeg kjøpte til meg selv røytet. Morsomt at du tror du vet bedre enn meg selv hva jeg har kjøpt og ikke kjøpt Du er heldigvis så skarp at du skader omgivelsene... Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar. Når du selv var i tvil om hvor du kjøpte den siste bjørnefitta, er det ikke usannsynlig at jeg trodde du snakket om den bjørnefitta du hadde kjøpt tidligere. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) det der er sort. det er ikke selveste "fargen", charcoal. Endret 27. oktober 2011 av thrice Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Trenger litt hjelp til å velge: https://www.cranes-country-store.com/store/product.php?productid=16286&cat=286&page=1 https://www.cranes-country-store.com/store/product.php?productid=16287 https://www.cranes-country-store.com/store/product.php?productid=20798&cat=286&page=2 Er ute etter en som kan brukes både som en weekend-bag og på skolen på de dagene jeg trenger å ha med meg litt mer..tanker, både størrelsemessig og på utseende? Er det ikke en del på forumet som har disse Filson baggene nå? Kan jo prøve deg på noe annet, slik at disse baggene ikke blir neste Airlington. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har en Filson duffle i medium. Den funker fint til å være weekendbag, men kan bli noe stor til skole. Spesielt i forelesningsalene på BI er det mye kjekkere med en mindre veske. Jeg får liten benplass når jeg har med Filson baggen. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) . Endret 27. oktober 2011 av Einaar Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har en Filson duffle i medium. Den funker fint til å være weekendbag, men kan bli noe stor til skole. Spesielt i forelesningsalene på BI er det mye kjekkere med en mindre veske. Jeg får liten benplass når jeg har med Filson baggen. Sånn ca. hvor mye får du plass til i den? Tenker å kunne ha både klær, bøker og pc i den når jeg skal bruke den til togreiser og lignende. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 De dagene jeg bruker baggen er når jeg må ta med 4+ bøker + laptop. Jeg har fremdeles plass til mer, så regner med at det er nok for deg. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Blir pakken fra herring levert på døra eller nærmeste postkontor? Bor utenfor by. Skal jeg skrive noe i tekstboksen ang verdimerking på pakken eller gjør de det uansett? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg fikk den levert på døra. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 En del fint i den nyeste lookbooken til Massimo Dutti. Noen som vet hvordan kvaliteten er? Det er en typisk butikk jeg bare går forbi uten å gidde å kikke innom, så jeg har liksom ikke helt oppfattet at de har en del fint før... Lenke til kommentar
Brap Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg fikk den levert på døra. Og viss en ikke er hjemme? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 De dagene jeg bruker baggen er når jeg må ta med 4+ bøker + laptop. Jeg har fremdeles plass til mer, så regner med at det er nok for deg. Ah, okey. Takker, da tenker jeg det blir en bag i medium størrelse, så får jeg gruble litt videre på hvilken. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg fikk den levert på døra. Og viss en ikke er hjemme? Var Operasjon i dag. Jobben min gikk ut på å motta pakke fra Herring Lenke til kommentar
Brap Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hehe, har ikke mye erfaring med slikt nei, har alltid vært vant med å hente så store pakker på det lokale postkontoret Men nå har jeg bestilt og jeg liker det ikke Håper bare de passer, Gosforth II og Litchfield i størrelse 9.5 uk. Dersom de ikke passer er de naturligvis til salgs om noen vil ha dem. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har plutselig veldig få gensere. Har noen forslag til en side hvor jeg kan bestille noen nye tykkere gensere til høst/vinter? Helst ikke så altfor dyre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå