KompleX Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er på utkikk etter en passe varm peacoat/skipperjakke til vintern. Noen som har noen tips? Kikket på denne og denne, men tar gjerne imot andre forslag. Noen tanker? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Vil anbefale navy eller mørk grå, ser generelt bedre ut IMO. Endret 27. oktober 2011 av Christian B Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Sort er mere klassisk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Sort er trist og kjedelig. Ville også gått for navy eller en gråfarge. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Sort gaar med flere farger. Jeg ville gaatt for sort. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Si meg en farge grå ikke går med, som svart går med? 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Endret 27. oktober 2011 av Christian B 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvit er ikke en farge … Grå+hvit: Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Sort gaar med flere farger. Jeg ville gaatt for sort. Jeg tror faktisk ikke jeg har lest en eneste post du har skrevet som ikke er komplett latterlig. 5 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Da burde du lese igjennom tråden hans om anabole steroider. Lawdy lawd. 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 det er ikke graa. det er charcoal. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 det er ikke graa. det er charcoal. Nei det er det ikke din nisse, charcoal er mørkere, for ikke å snakke om at charcoal ER EN GRÅFARGE. 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 @fkm: ikke dumt. Men da bør jeg kanskje gå litt opp i pris, jeg har ikke peiling på hva pels pleier å koste. Da tenker jeg meg kanskje denne, da jeg synes den så mye bedre ut. Problemet er bare den litt lange frakttiden, men det får jeg vel bare leve med... Jeg bestilte denne i fjor, bare at jeg har med U.S.S.R-merke foran. Absolutt gode luer for prisen, røytet litt i starte. BTW, har du bikkje vil de bli rimelig gale etter lua. Å? Heh, jeg har fire, hvorav den ene er veldig glad i å ta det den får tak i og rive i fillebiter. Kan ikke ha en eneste leke.. Jeg synes egentlig at den jeg fant i forrige posten var finere, iom at den var litt mørkere. Samtidig vet jeg ikke helt om jeg orker den lange frakttiden, i tillegg til at den koster det dobbelte... Venter på et svar fra selgeren, så får jeg se hva jeg gjør. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Har en dachs som vi har trent opp til jakt. Når den fikk lukte på lua skulle en tro den var fyllt med kokain. Hatten er helt ok, bruker den bare når det er >-15 E: DYAC Endret 27. oktober 2011 av Christian B Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Er på utkikk etter en passe varm peacoat/skipperjakke til vintern. Noen som har noen tips? Kikket på denne og denne, men tar gjerne imot andre forslag. Noen tanker? Ikke kjøp den fra Zara. Den ser fin ut på bildet, men ikke i virkeligheten. Den fra Filipa K er nice Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 det er ikke graa. det er charcoal. Charcoal er det samme som kullfarget. Jeg antar du har sett kull før. Hvis ikke: Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Trenger litt hjelp til å velge: https://www.cranes-country-store.com/store/product.php?productid=16286&cat=286&page=1 https://www.cranes-country-store.com/store/product.php?productid=16287 https://www.cranes-country-store.com/store/product.php?productid=20798&cat=286&page=2 Er ute etter en som kan brukes både som en weekend-bag og på skolen på de dagene jeg trenger å ha med meg litt mer..tanker, både størrelsemessig og på utseende? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 det der er sort. det er ikke selveste "fargen", charcoal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå