Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Er selv på let etter skinnhansker. Gjerne litt stramme over håndleddet da mine er fryktelig tynne. Noen tips om hvor jeg kan se? Er i Bergen, og foretrekker butikker hvor jeg kan prøve på hånd.

Og second. Det er brunt som er mest anvendelig, ikke sant? Har navy trench og svart trenchjakke (bilde i bildetråden)

Hvis du har brune skinnsko, så bør du velge brune skinnhansker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CJ har rimelig lang leveringstid, ja. Bestilte et par hansker i slutten av september og leveringsestimatet er rundt desember. Man får tak i et par RLPL-skinnhansker til omtrent samme pris på eBay.

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Gleder meg til å hente my spennende i posten i løpet av noen dager:

3 skotrær, en skopussingsboks, 5 skokrembokser, renovator for semska, rengjøringssten, Saphir Renovator, polerinsbørste, crepe børste, Loake Litchfield+skotre, 3 skjerf fra Johnstons, 1 skjerf fra Barbour.

Lenke til kommentar

Hvordan vil denne fungere som alt-mulig-bag, f.eks. et par bøker, kanskje noe mat og andre småting?

Trenger ingen kommentarer på hva dere synes om den ellers. Den skal bare være enkel og billig.

Edit: har den ikke bærereim eller hva jeg skal kalle det? :ohmy:

Edit2: jeg tror jeg driter i det, den var altfor shiny :!:

Tanker om denne: http://www.ettinger.co.uk/shop-online/index.php/cPath/26_43/products_id/128

HAr noen eventuelt noen tips til lignende typen bagger?

Det var noe John Carew over den :p

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Og hvorfor måler du ikke lengden rundt hånda slik som det er vist på bildet? Er jo tydelig beskrevet hvordan du gjør det, så ser overhodet ikke noe problem. Deretter plotter du resultatet inn som cm eller inches...

Ingen ting er beskrevet i det hel tatt, og ingen info på noen av undersidene det er logsik å se på.

oB5Iw.png

Mulig det bare er en bug med den hansken?

Lenke til kommentar

Ngz: Du kan velge mellom standardiserte størrelser og størrelse tilpasset mål. Det er bare å lære deg å lese så finner du det ut. I tillegg kan du sende de en skisse av hånden din i posten, så får du enda bedre fit. Koster litt ekstra første gang, men er verdt det.

Åh, så gøy å være frekk, du tror ikke jeg leste gjennom bestillingssiden jeg var på før jeg postet her, kanskje? :roll: Eller leste både "Our Gloves" og "Bespoke"-undersiden for å se om det stod noe informasjon der heller, uten å finne noen mål, whatsoever, på standardstørrelsene deres?

Men siden du kan lese (bare ikke mitt innlegg tydeligvis, det ble for komplisert?) kan du vel oppgi samtlige mål; håndbredde, håndlengde og fingerlegde for de ulike fingrene i de ulike standardstørrelsene de tilbyr? :)

Lenke til kommentar

La inn bud på en bag på ebay og er nå den med høyeste bud. Men i vinduet jeg fikk opp står det increase max bid.

Hvis mitt bud er på 27 dollar og jeg setter increase max bid til f.eks. 30 dollar, vil jeg automatisk by helt opp til 30 da?

Slik at hvis noen f.eks. byr 28, så byr jeg automatisk 29?

Lenke til kommentar

Og hvorfor måler du ikke lengden rundt hånda slik som det er vist på bildet? Er jo tydelig beskrevet hvordan du gjør det, så ser overhodet ikke noe problem. Deretter plotter du resultatet inn som cm eller inches...

Ingen ting er beskrevet i det hel tatt, og ingen info på noen av undersidene det er logsik å se på.

oB5Iw.png

Mulig det bare er en bug med den hansken?

Slik ser det ut hos meg:

post-136616-0-71591900-1319643567_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...