Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Angående hårprodukter.

 

Jeg har brukt Define Paste en stund, den hadde jo bra hold. Men den lukta jo død å helvette. Så derfor kjøpte jeg DAX i går. Å den holder jo ikke så værst den heller, og den lukter jo ganske godt. Men den sitter jo som lim!

 

Det må jo faen meg 4 hårvasker til før at den er ordentlig ute.. Så jeg lurer på, er det noen som vet om en paste som holder godt, ikke lukter død, og ikke trenger 4 hårvasker for og slippe? Ikke voks, må være paste. Sånn at det blir stivt. :p

 

:o

5307720[/snapback]

 

wellaflexiblewax.jpg

 

System Professional, Wax.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man burde påføre de fleste slags hårprodukter i vått hår for å oppnå best resultat, hvis man er ute etter å få håret stivt. Hvis man bruker hårspray/hårskum og ikke vil at håret skal være stivt, men ha hold (at det ikke flagrer så fælt) burde man føne håret etterpå. Slik funker det hvertfall på meg :)

 

Må bruke hårspray jeg, ellers blir ikke håret stivt. Bruker jeg gelé eller voks blir håret bare über klissete og legger seg akkurat som en våt hette rundt hodet mitt. Bruker jeg hårspray blir det mye finere :)

Lenke til kommentar

wellaflexiblewax.jpg

 

System Professional, Wax.

5307804[/snapback]

 

Hvor får jeg kjøpt den, og hvor mye koster den?

 

Cluet her er at jeg har en fin fin hanekam, og den skal stå RETT opp :p

 

Ikke noe voks, som bare holder håret oppe og kan bøyes alle veier, her skal det være stivt. Det jeg egentlig skulle hatt, må jo ha vært hår-lim eller noe :p

Endret av Pasient-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...