Essem Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Du din narkis, den statusen der er så 8mnd si ass zry az. Kan ikke være like 3ndy som deg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er det OK med en mørkeblå dress i begravelse, eller må jeg komme meg ut og kjøpe en svart en? Ser for meg mørkeblå dress, svarte sko, hvit skjorte og et nedtonet mørkt slips. Og kjøp deg et helt sort, ensfarget slips om du kan. Greit å være korrekt der når ikke dressen er helt sort. Det har de vel alle steder som selger slips/herreklær. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Du din narkis, den statusen der er så 8mnd si ass zry az. Kan ikke være like 3ndy som deg. Det går helt greit az. Ville bare påpeke det samt vise hele hele verden hvor 123endy jeg er. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er det OK med en mørkeblå dress i begravelse, eller må jeg komme meg ut og kjøpe en svart en? Ser for meg mørkeblå dress, svarte sko, hvit skjorte og et nedtonet mørkt slips. Og kjøp deg et helt sort, ensfarget slips om du kan. Greit å være korrekt der når ikke dressen er helt sort. Det har de vel alle steder som selger slips/herreklær. This. Har du sorte sko, sort slips og hvit skjorte er det ingen krise om dressen er mørkeblå eller mørkegrå. Lenke til kommentar
August. Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Greit, takk for svar Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Hvilken brouge boots liker du best av?: Haha, du fikk noe å tenke på der ja! Jeg satt selv med fingeren på avtrekkeren med tanke på de første. Helt til jeg tok en siste sjekk og fant de siste. Da fortet jeg meg å kjøpe de før jeg fant noen enda bedre Semsket er penest imo. Semska er pent, men har allerede semska chelsea boots, så tenkte EGENTLIG å gå for de andre. Men igjen... de semska koster mindre, hmm. Som Søren Kierkegaard sa, det er ikke hva du gjør, men AT du gjør. Angsten kommer som følge av friheten, og fortvilselsen kommer når vi må ta det endelig(sko) valget. Husket du å bruke koden så du fikk med gratis skotre? Gratis skotre: HSAB Kjøpte nettopp 3 skotrær og en Shoe valet box fra Cedarville store. Bare rundt 120 kr per skotre og 250kr for boksen. Brukte såklart koden cvsclub55, som gir deg $5 avslag på Men's Epic Twin-Tube Shoe Tree, eller koden styleforum som gir deg 10% på alt. Tenkte jeg skulle beise boksen. Endret 24. oktober 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvordan er det med frakten derifra, og skriver de ned verdien? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvordan er det med frakten derifra, og skriver de ned verdien? Venter i spenning! Frakten var på rundt $9, skrev i notiset at de skal skrive ned prisen, men ved internasjonale forsendelser sender de en ekstra faktura for å betale den ekstra kostnaden det koster å sende utenlands. Får se hvor dyrt det da blir... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Ikke mer?! $9 i frakt for noe som er så stort og veier så mye er jo særdeles billig. Setter pris på om du forteller hvordan det går når du mottar pakken, har vurdert å bestilt diverse ting fra Cedarville, men det er mye enklere å la andre være forsøkskaniner. Edit: Leste feil, er det slik at $9 er standard fraktpris og at du får med en faktura for det resterende de måtte ut med for å sende til Norge? Endret 24. oktober 2011 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Korrekt. Så lenge det ikke blir mer enn det dobbelte, så er jeg fornøyd.. Endret 24. oktober 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hehe, når det er så billig i utgangspunktet så ser jeg den. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) 3 skotrær og en boks, og du tror ikke du skal betale mer enn $18? Endret 24. oktober 2011 av Christian B Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 3 skotrær og en boks, og du tror ikke du skal betale mer enn $18? Jeg tror ikke, jeg håper. Man håper alltid at frakten skal være billigst mulig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Selv om summen blir det 3 ganger så mye er det jo en fin pris. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Hva er vitsen med å håpe på noe du ikke tror kommer til å skje? Tror nok at den fort havner på >$30. Edit: Japp, Lokis, de har mye billig og bra. Endret 24. oktober 2011 av Christian B Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg er enig med Christian, jeg er mye mer fan av gå gå andre veien og forvente det verste..da kan det jo hende du ender opp med en fanatstisk god overraskelse fremfor å bli skuffet. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvis ikke Cedarville har en veldig rimelig shipping vil jeg tro at den kanskje havner rundt $50. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Hva er vitsen med å håpe på noe du ikke tror kommer til å skje? Tror nok at den fort havner på >$30. Edit: Japp, Lokis, de har mye billig og bra. Stor sjanse for at fraktkostnadene blir ganske høye ja. Hva argumenterer vi om? Om jeg tror prisen på frakt blir høy eller lav? Diskusjonen i seg selv er idiotisk, sa bare jeg var fornøyd om prisen blir rundt det dobbelte, hvis den blir høyere blir den som forventet. EDIT: Måtte betale $46 ekstra, så da blir det tilsammen $60. Endret 24. oktober 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Muligens til interesse for noen: Barbour Jackets & Clothing: Behind The Brand Haha, jeg ble stoppet på gaten og fotografert av en fra den siden der her om dagen Jeg er ennå ikke å finne på siden, men... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Noen som kunne anbefalt en mørkegrå flanellbukse? Var på Follestad, Strømmen, i dag, men de hadde den ikke i mørkegrå... Tror de har det f. eks på Ski, men det er for langt å dra. Endret 24. oktober 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå