Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det OK med en mørkeblå dress i begravelse, eller må jeg komme meg ut og kjøpe en svart en? Ser for meg mørkeblå dress, svarte sko, hvit skjorte og et nedtonet mørkt slips.

Og kjøp deg et helt sort, ensfarget slips om du kan. Greit å være korrekt der når ikke dressen er helt sort. Det har de vel alle steder som selger slips/herreklær.
Lenke til kommentar

Er det OK med en mørkeblå dress i begravelse, eller må jeg komme meg ut og kjøpe en svart en? Ser for meg mørkeblå dress, svarte sko, hvit skjorte og et nedtonet mørkt slips.

Og kjøp deg et helt sort, ensfarget slips om du kan. Greit å være korrekt der når ikke dressen er helt sort. Det har de vel alle steder som selger slips/herreklær.

This.

Har du sorte sko, sort slips og hvit skjorte er det ingen krise om dressen er mørkeblå eller mørkegrå.

Lenke til kommentar

Hvilken brouge boots liker du best av?:

Haha, du fikk noe å tenke på der ja!

Jeg satt selv med fingeren på avtrekkeren med tanke på de første. Helt til jeg tok en siste sjekk og fant de siste.

Da fortet jeg meg å kjøpe de før jeg fant noen enda bedre :ph34r:

Semsket er penest imo.

Semska er pent, men har allerede semska chelsea boots, så tenkte EGENTLIG å gå for de andre. Men igjen... de semska koster mindre, hmm.

Som Søren Kierkegaard sa, det er ikke hva du gjør, men AT du gjør. Angsten kommer som følge av friheten, og fortvilselsen kommer når vi må ta det endelig(sko) valget.

Husket du å bruke koden så du fikk med gratis skotre? Gratis skotre: HSAB

Kjøpte nettopp 3 skotrær og en Shoe valet box fra Cedarville store. Bare rundt 120 kr per skotre og 250kr for boksen. Brukte såklart koden cvsclub55, som gir deg $5 avslag på Men's Epic Twin-Tube Shoe Tree, eller koden styleforum som gir deg 10% på alt.

Tenkte jeg skulle beise boksen. :)

post-136616-0-11555300-1319416444_thumb.jpg

post-136616-0-53666600-1319416446_thumb.jpg

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Hvordan er det med frakten derifra, og skriver de ned verdien?

Venter i spenning! Frakten var på rundt $9, skrev i notiset at de skal skrive ned prisen, men ved internasjonale forsendelser sender de en ekstra faktura for å betale den ekstra kostnaden det koster å sende utenlands. Får se hvor dyrt det da blir... :)

Lenke til kommentar

Ikke mer?! $9 i frakt for noe som er så stort og veier så mye er jo særdeles billig.

Setter pris på om du forteller hvordan det går når du mottar pakken, har vurdert å bestilt diverse ting fra Cedarville, men det er mye enklere å la andre være forsøkskaniner. :p

Edit: Leste feil, er det slik at $9 er standard fraktpris og at du får med en faktura for det resterende de måtte ut med for å sende til Norge?

Endret av lokeland
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å håpe på noe du ikke tror kommer til å skje? Tror nok at den fort havner på >$30.

Edit: Japp, Lokis, de har mye billig og bra.

Stor sjanse for at fraktkostnadene blir ganske høye ja. Hva argumenterer vi om? Om jeg tror prisen på frakt blir høy eller lav? Diskusjonen i seg selv er idiotisk, sa bare jeg var fornøyd om prisen blir rundt det dobbelte, hvis den blir høyere blir den som forventet.

EDIT: Måtte betale $46 ekstra, så da blir det tilsammen $60.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...