Vowels Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Blir nok noen av disse. Likte Regatta godt. Nesten fristet til å kjøpe, men har allerede nok brune belter :--( Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Noen som har en tv-serie/film som kan anbefales for å få litt klesinspirasjon? How To Make It In America 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Second that Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Blir nok noen av disse. Likte Regatta godt. Nesten fristet til å kjøpe, men har allerede nok brune belter :--( Nok brune belter? Er det mulig også nå. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvilken brouge boots liker du best av?: Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvordan funker det sånn egentlig i vått vær? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvordan funker det sånn egentlig i vått vær? Du bør bruke impregnering for semsket skinn for at de skal holde seg pene lengst mulig. Om du ikke gjør dette er det fare for at fargen blir litt ødelagt/blass. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 kan man egentlig gjøre noe, tenker kanskje "shine", sko som har lær, men ikke sånn glatt, hvis dere skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Det finnes børster for semsket skinn. Hvis du bruker impregnering i tillegg går det meste. Det begynte å pøseregne en gang jeg bruke Herring Reading, men det var ikke mulig å se etter at de hadde tørka. Sludd og skitt setter seg kanskje bedre fast? @Balthier: Du kan ikke polere semsket skinn eller nubuck, nei. Endret 23. oktober 2011 av TanTheMan Lenke til kommentar
Brap Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Kjøpte blant annet tweed buksa som er vist i follestadbloggen i dag, Oscar Jones. Den kjennes fantastisk ut vanvittig bra passaform. Mye kosta den? Flanell selvfølgelig. 1450 ,- Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Lol. Tweed og flanell er ikke akkurat veldig likt... Lenke til kommentar
Brap Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Var vel heller det at det var en skrivefeil Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 jeg fant jeg fant! http://www.klikk.no/mote/kamille/lopogkjop/article535748.ece Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ikke bare har den linken vært postet her inne minst fire ganger før, men i tillegg er vel de fleste av de tipsene skrevet om her minst 1000 ganger hver. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Du kan bruke en rensesten på semska som fjerner flekker. Har ikke prøvd det, men bestilte en for å se om det er noe tess. Nærmeste "polering" du kommer med semska sko er ved å bruke en renovatør, som du sprayer på, gir skoene tilbake fargen. Lenke til kommentar
August. Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Er det OK med en mørkeblå dress i begravelse, eller må jeg komme meg ut og kjøpe en svart en? Ser for meg mørkeblå dress, svarte sko, hvit skjorte og et nedtonet mørkt slips. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det er greit hvis den er veldig mørk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Du din narkis, den statusen der er så 8mnd si ass Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvilken brouge boots liker du best av?: Haha, du fikk noe å tenke på der ja! Jeg satt selv med fingeren på avtrekkeren med tanke på de første. Helt til jeg tok en siste sjekk og fant de siste. Da fortet jeg meg å kjøpe de før jeg fant noen enda bedre Semsket er penest imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå