Kammizez Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Noen som har en tv-serie/film som kan anbefales for å få litt klesinspirasjon? Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 White Collar, Mad Men, Suits, Poirot (noen ganger) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 How i met your mother! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Da blet det innkjøp av dette, dette, dette og dette skjerfet. Endret 23. oktober 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Alltid gøyalt å være den eneste i blazer og skjorte på svartmetallkonsert. <3 3 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Alltid gøyalt å være den eneste i blazer og skjorte på svartmetallkonsert. <3 1. Hva gjorde du på svartmetallkonsert? 2. Hva gjorde du på svartmetallkonsert i blazer? Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg vil tro: 1. Han liker svartmetall 2. Han liker å kle seg pent Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg vil tro: 1. Han liker svartmetall 2. Han liker å kle seg pent Jeg har alltid sett på det som to motsetninger... 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) Muligens til interesse for noen: Barbour Jackets & Clothing: Behind The Brand Endret 23. oktober 2011 av Haawy Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Har lyst på noen mørkegrå flanellbukser, vet vel at Follestad f. eks selger de, men er det noen nettbutikker worth checking out? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ble en Bristol i olive i går, passformen på den kontra f.eks beaufort var mye bedre! Svært fornøyd med jakken uansett Fikk Herring Reading i posten på fredag, godt fornøyd med de også. 1 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ble en Bristol i olive i går, passformen på den kontra f.eks beaufort var mye bedre! Svært fornøyd med jakken uansett Fikk Herring Reading i posten på fredag, godt fornøyd med de også. Velkommen til Bristolklubben du også 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Kjøpte blant annet tweed buksa som er vist i follestadbloggen i dag, Oscar Jones. Den kjennes fantastisk ut vanvittig bra passaform. Mye kosta den? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Noen som har erfaringer med shawl collar-genserne fra NN07? Jepp. Har en. Og den er..? Stor i størrelsen? Noe å samle på? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Alltid gøyalt å være den eneste i blazer og skjorte på svartmetallkonsert. <3 Høres bra ut det, riktignok aldri tatt skrittet helt til blazer, men å kle seg anstendig er da helt i henhold. Hvem som spilte om jeg får spørre? Må si at jeg er litt misunnelig på de som bor i Oslo med tanke på alle konsertene som går der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Var Execration, One Tail One Head og Kadotus som spilte. Klientellet hadde sorte skinnjakker, langt hår, sorte band t-skjorter eller lignende. Flere med nagler og greier også. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Noen som har erfaringer med shawl collar-genserne fra NN07? Jepp. Har en. Og den er..? Stor i størrelsen? Noe å samle på? Er litt stor i størrelsen, lang på armene. Men jeg liker min. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Noen som har erfaringer med shawl collar-genserne fra NN07? Jepp. Har en. Og den er..? Stor i størrelsen? Noe å samle på? Jeg er fornøyd med min Den er ganske vanlig i størrelsen, så jeg ville gått for det jeg bruker til vanlig. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Nye belter fra Herring Shoes. Blir nok noen av disse. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Merker det er alt for lenge siden jeg har snoka rundt her inne nå. Men har vel kanskje ikke så stort behov for det atm ettersom jeg stort sett tilbringer dagene mine i enten arbeidsklær eller treningsklær og ikke får brukt de andre klæra mine noe særlig, og ei heller har behov for å kjøpe noe nytt. Hva synes dere om denne duffle coaten btw? Ser fargene var litt blasse på bildet der, ift bildet i katalogen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå