PatSharpX Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe lignende i Norge? Det selges noen modeller her, men jeg mistenker at 9kg sendt fra England ikke er gratis. Gå på loppemarkeder osv. Gamle Amerika kofferter veier en del. Har selv en som står i stuen. De ser også kulere ut når de faktisk er gamle og brukte imo. Endret 21. oktober 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Enig med PatSharpX. Har også en slik koffert, gammel og brukt, og det er uten tvil det peneste. Har sett et par i bruktbutikker, så det er jo også en mulighet, i tillegg til loppemarked. På Finn.no kan det nok ligge noe ute til salg også. Endret 21. oktober 2011 av lokeland Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe lignende i Norge? Det selges noen modeller her, men jeg mistenker at 9kg sendt fra England ikke er gratis. Gå på loppemarkeder osv. Gamle Amerika kofferter veier en del. Har selv en som står i stuen. De ser også kulere ut når de faktisk er gamle og brukte imo. Har vært på en del loppemarkeder, og stikker regelmessing innom bruktbutikker, men finner aldri noe jeg vil ha. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg var ikke nevneverdig imponert over kvalitetfølelsen til The Batchel fra det merket du linka kista til, Thrice - så du får satse på at den er av bedre kvalitet isåfall. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hvem klarer å "pull it off"? Bruker'em ukentlig til toga'n på casual friday... I rock it. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Harris tweed i dagens næringsliv i dag Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Harris tweed i dagens næringsliv i dag I D2? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Harris tweed i dagens næringsliv i dag I D2? Ja Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Omg, noen har stjålet det på jobben! Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Da bestilte jeg dress i dag. En navy fra Frislid, som kommer om 2 - 3 uker. Gleder meg! Prøvde modellen i butikken, en med litt smalere jakke og bukse. Butikken tok uheldigvis bare inn den i svart, så da skulle Frislid sy en til meg i navy. Tenker det blir bra : ) Lenke til kommentar
Brap Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Kjøpte blant annet tweed buksa som er vist i follestadbloggen i dag, Oscar Jones. Den kjennes fantastisk ut vanvittig bra passaform. Endret 22. oktober 2011 av Einaar Lenke til kommentar
gard. Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Noen som har erfaringer med shawl collar-genserne fra NN07? Endret 22. oktober 2011 av blade-bunny Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvor kjøper dere skjerf? Hørt om countryattire.com og www.westaway.co.uk, men er det noen flere som kan anbefales? Synes ikke utvalget er all verden. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Kjøper selv en del på eBay en del av outletene som er SF-partnere. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Noen som har erfaringer med shawl collar-genserne fra NN07? Jepp. Har en. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Kjøpte blant annet tweed buksa som er vist i follestadbloggen i dag, Oscar Jones. Den kjennes fantastisk ut vanvittig bra passaform. Tweedbukse? Oscar Jones? Det eneste jeg ser på Follestadbloggen er en flanellbukse, som jeg gjetter på er fra Oscar Jacobson.... 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Kjøper selv en del på eBay en del av outletene som er SF-partnere. Så SF medlemer får rabatt av noen spesielle selgere på ebay? Endret 22. oktober 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Nei, men det pleier jo av og til å komme noen kupongkoder. Fordelen for min del er at jeg da vet at det er trygt å kjøpe derifra. Men tenker på butikker som eHaberdasher, Shopthefinest osv. Liker godt å handle slike ting der. Har aldri kjøpt et skjerf til full pris, og tviler på at jeg noen gang kommer til å gjøre det heller, dersom det ikke er snakk om et impulskjøp. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvis dere må bruke lue, hva pleier dere å bruke? Synes ekte bjørnefitter ser fint ut på vinteren, og et par av de, når det ikke er så kaldt, har jeg egentlig ikke noe jeg synes er fint å bruke. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg tror ikke jeg brukte lue en gang i forifjor (i fjor måtte jeg, nord-norge om vinteren er ett helvete), men om jeg måtte bruke lue, så er vel sjansen for at det er bikkjekaldt til stede og da er det ikke så mye annet enn BF'er som hjelper skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå