Nostalgisk Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) En tweedjakke, da, for dem som ikke klarte tolke seg frem til det var noe i den duren jeg tenkte på. Hva annet enn en tweedjakke skulle det ellers vært når man først nevner tweed? Dette blir nesten som å forsøke å si hamburger på godt norsk til en amerikaner. Han forstår ikke hva du prater om, inntil du gjentar det med typisk amerikansk aksent. Det burde ikke vært så fryktelig vanskelig å tolke seg frem til skulle man anta, men slik er det altså ikke. Endret 20. oktober 2011 av SLIguy 4 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hva annet enn en tweedjakke skulle det ellers vært når man først nevner tweed? Bukse, dress, hatt, bag, bare for å nevne noe. Det blir som å si "jeg har lyst på en ull". 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Såpass mye, ja. Men det første jeg m.fl. tenker på når man hører tweed er først og fremst jakker. Du assosierer vel ikke bagger som typisk tweed du heller antar jeg? 4 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hva har det med saken å gjøre? det blir ikke mer riktig av den grunn. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det har med saken å gjøre at jeg tenkte på tweedjakke når jeg nevnte tweed. 5 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg tenker på hipster når jeg hører tweedjakke. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Ikke si at hipstere har tatt over tweedjakken også? : / Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det har med saken å gjøre at jeg tenkte på tweedjakke når jeg nevnte tweed. Igjen, hva har det med saken å gjøre hva du tenkte på når du sa det? Det er ingenting som heter "en tweed". Det blir som å si "en skinn" eller "en bomull". 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Nostalgisk Skrevet 20. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Hva har det med saken å gjøre at du kverulerer på noe som jeg presiserte i begynnelsen av innlegg nr. 43221? Jeg mente en tweedjakke, og det tok jeg for gitt at andre ville anta. Sånn, fkm, get over it. Endret 21. oktober 2011 av SLIguy 15 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Fascinerende å se at uansett hvor godt et argument er, bare det er mot fkm, får det en shitload med plusser. Edit: Dette så ut som en rævslikkerpost, men det er kun en observasjon fra min side... Endret 20. oktober 2011 av Jonas. 4 Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Hater når jeg handler før jeg tenker. Bruker vanligvis 28-29 i buksevidde, sitter nå med en NN07 James i 30/32 i navy fordi jeg trengte en navy bukse og det var det minste de hadde inne (kjøpte i fysisk butikk). Så om noen er interessert ... Endret 20. oktober 2011 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Og du har revet av prislappen etc.? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Fascinerende å se at uansett hvor godt et argument er, bare det er mot fkm, får det en shitload med plusser. Edit: Dette så ut som en rævslikkerpost, men det er kun en observasjon fra min side... Men da er nok godt for ham å vite at du beskytter ham mot alle de farlige truslene som ligger og lurer på det store, skumle Internett! 4 Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Og du har revet av prislappen etc.? Ja, ble kjøpt for 1400,- i august, skal vel ha kvittering liggende. Brukt èn gang i et par timer, ellers har den vært lagret i skapet. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Fascinerende å se at uansett hvor godt et argument er, bare det er mot fkm, får det en shitload med plusser. Edit: Dette så ut som en rævslikkerpost, men det er kun en observasjon fra min side... Men da er nok godt for ham å vite at du beskytter ham mot alle de farlige truslene som ligger og lurer på det store, skumle Internett! Ikke sant Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Unger ass... Dropp heller hele greia, det blir bare kvalm ut av det uansett. Var utrolig smart i dag. Tok jomfruturen på mine nye Loake Buckingham på nattåpent på Sandvika Storsenter. For de som ikke har vært der kan jeg nevne at gulvet er veldig glatt. Følte meg som Bambi på isen. Kort sagt, jeg tryna så det sang, noe som resulterte i et par saftige blåmerker. Til og med i rulletrappa. Hvem faen sklir i ei rulletrapp?! 6 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg! Skjønner ikke helt hvordan jeg klarte det.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Flott, da føler jeg meg ihvertfall litt smartere. Kan ikke huske sist jeg var så flau.. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hehe Ikke mitt stolteste øyeblikk da jeg gjorde det heller.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei, jeg vil ha denne: http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Cropped-Wool-Peacoat/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1723378 Hvordan er størrelsene og slikt? Hvordan er prisnivået om jeg går i en butikk i norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå