DexterMorgan Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 follestadsandvika.blogg.no/: Denne bloggen eksisterer ikke lenger. Lol 1 Lenke til kommentar
operg Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Denne har jo overraskende mye ull i seg. Skulle jeg kjøpt losjakke nå, på budsjett, måtte det blitt denne. Eventuelt den som fkm postet i en eller annen tråd, fra ebay. Vil helst utnytte hele budsjettet mitt. Jakken til Schott koster 1300 kroner i USA, så med norsk prisstigning blir det vel ca. 2000 kr i Norge?. Er den mulig å få tak i i Trondheim? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 follestadsandvika.blogg.no/: Denne bloggen eksisterer ikke lenger. Lol Forundrer meg ikke, innleggene var på høyde med hva en kan forvente seg fra Bertoni- og Brandstad-blogger. Har trolig fått beskjed fra noen litt høyere opp i systemet om å fjerne den. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Betyr det at vi har høiere makter på MoVt? omg omg 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Noen som har linkene til de nettstedene som solgte relativt billige skjerf i kashmir? Mener å huske at de ble postet her for litt over en måned siden, men det er umulig å finne de igjen. Hadde de bokmerket, men de forsvant da PCen tok kvelden. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Var hos countryattire tror jeg, bestilte et selv fra Johnstons til £39. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dagens min mote - tror jeg skal være den første her inne til å rocke meg et par pumps! 1 Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hvis du ser på side to på fremgangsmåten hans så er det litt mer jobb enn bare litt polish Hehe, så det etterpå, ja Tror allikevel jeg skal prøve meg med noen runder polish for moro skyld. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dagens min mote - tror jeg skal være den første her inne til å rocke meg et par pumps! De sluker visst over alt slags tull de kommer over.. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Betyr det at vi har høiere makter på MoVt? omg omg Det tror jeg absolutt ikke at vi har. Endret 19. oktober 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dagens min mote - tror jeg skal være den første her inne til å rocke meg et par pumps! Fra Facebooken din å dømme er du allerede et par år før i tiden Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Dagens min mote - tror jeg skal være den første her inne til å rocke meg et par pumps! Fra Facebooken din å dømme er du allerede et par år før i tiden Lenke til kommentar
operg Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Er det noen europeiske nettbutikker som fører Filson-jakker? Likte denne jakken veldig godt, men med frakt til Norge fra USA pluss toll og moms blir den plutselig dobbelt så dyr som den oppgitte prisen. http://www.filson.com/products/yukon-wool-jacket.10045.html?fromCat=true&fvalsProduct=mens/coats-jackets&fmetaProduct=1011 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Angående losjakker har jeg en i 100% ull fra Zara som ser bedre ut enn alle fra H&M dere linker til. Skammelig billig var den også. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Anbefaler alle å kjøpe Dagens Næringsliv i morgen, i D2 er det en stor artikkel om Harris Tweed. Håper det blir en spennende artikkel jeg kan lese på toget i morgen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Om du er mer interessert i Harris Tweed kan du sjekke ut day 3 her. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Noe for folket her på MoV? 6 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Anbefaler alle å kjøpe Dagens Næringsliv i morgen, i D2 er det en stor artikkel om Harris Tweed. Håper det blir en spennende artikkel jeg kan lese på toget i morgen. Takk for tipset, Henrik. Jeg leser riktignok DN hver dag, men det er fint å vite at man har noe å glede seg til. Et lite lyspunkt i hverdagen nå som børsen går på vaklende ben. Tweed. Jeg har siklet på en tweed i snart to år, uten å ta steget videre. I mellomtiden får jeg bare vente til det kommer noe mer penger inn på kontoen. Endret 20. oktober 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har faktisk en tweedjakke hengende i skapet mitt som jeg arvet etter pappa, men den er litt lang på ermene og litt stor i skulderparti..får se om jeg får gjort noe med den en eller annen gang, egentlig en pen jakke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå