multisync Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg løfter også lite i benkpress, en kar i klassen driver og tar 5x6 reps med 80-90kg, det er nok noe jeg må jobbe opp til Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det er så digg å ha treningssenter tjue skritt utafor skoledøra, da blir terskelen så mye lavere for å ta seg en god treningsøkt. Prøver for tiden å trene tre ganger i uka, og skal sette opp et mer fast program nå etterhvert, men akkurat nå med flytting har det ikke blitt noe trening på nesten to uker. Jeg har treningssenter inne i skolebygget, men jeg gidder ikke trene der ass. Vil helst oppholde meg så lite på skolen som mulig 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Hehe, har den er rett utafor skolebygget her. Men det andre som er positivt er at det somregel er lite folk, og er bra utstyrt selv om det ikke er kjempestort, garderobene er også bra. Koster veldig lite, og har åpningstider fra tidlig morgen til langt på kvelden. De har også en del saltimer med div., ikke at jeg går på det. Endret 18. oktober 2011 av multisync Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Selv trener jeg på Athletica på BI, er rimelig fornøyd. Mellom 9-11 er det som mitt egne personlige treningssenter - er nærmest ingen der. Eneste negativet jeg har fått fra trening er en kraftig overkropp som ikke passer en dritt. Endret 18. oktober 2011 av Christian B Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Som fattig student har jeg ikke råd til å vokse ut av klærne mine, så blir heller lite trening her i gården! 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Bare pass på at du ikke vokser ut av klærne dine på helt andre måter da.. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jævlig gode priser på noen Saphirprodukter her. Get it while it lasts. Bestillte en brun, en lys brun og en sort skokrem, og en børste. Er jeg noenlunde dekket da? (burde kanskje kjøpt enda en børste on second thought men..) Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Noen som kan tenke seg prisen for å få en skredder til å stramme litt på en losjakke? Tenker å få både ermer og livet tatt inn. Bor i England. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Minmote er skremmende ræva. http://minmote.no/in...e-elsker-lilla/ Mange av artiklene får nesten OsloGirls til å virke intellektuelt. e: Jeg skal trene i morgen, jeg gjorde det i går også. Bare sånn at kanskje noen her får dårlig samvittighet. Summerbody 2012 Pfft. Pyse. Mandag, tirsdag og torsdager på meg Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Mandag, onsdag og fredag, og 2000m svømming som en avrunding av uken på søndagen I tillegg til fotball på torsdager og old-boysrugby på tirsdager selvsagt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Mandag, onsdag og fredag, og 2000m svømming som en avrunding av uken på søndagen I tillegg til fotball på torsdager og old-boysrugby på tirsdager selvsagt. Oldboy og oldboy du Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Spiller sammen med min vertsfar og hans venner, de kvalifiserer til oldboys! Lenke til kommentar
operg Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nå kommer sikkert noen til å skyte meg, men de har faktisk noen som ser helt ok (dog billige) ut på H&M her i Oslo, så du kan kanskje sjekke der? Annet enn det har jeg null peiling på trønderland.. H&M sine er som nevnt ikke særlig varme. Zara ligger i samme prisklasse og har noen jakker i 80% eller 100% ull, men ingen varme jakker i den stilen jeg tenker på. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Jævlig gode priser på noen Saphirprodukter her. Get it while it lasts. Takker for link, ble lysebrun og svart på meg. Tenker jeg skal prøve meg på noe "antiquing". Bare å klæsje på litt svart polish på tåboksen? Edit: For de interesserte. Vanvittig bra resultater! Endret 18. oktober 2011 av ertestuing Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hvis du ser på side to på fremgangsmåten hans så er det litt mer jobb enn bare litt polish Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Problemet med de billige er at det de inneholder mye syntetisk stoff som ofte ikke varmer så mye. Feks denne: 50% polyester, 20% viskose, 30% ull Jeg har denne. Til 700 kroner er den helt grei, så lenge du har realistiske forventninger. Kvalitetsfølelsen er ikke den aller beste, men passformen er ok (etter mitt vett i hvert fall) og den er varmere enn ingen vinterjakke i det hele tatt. Hadde jeg hatt mer penger til rådighet hadde jeg aldri kjøpt den, men jeg trengte en vinterjakke og det var så langt jeg klarte å strekke meg i denne omgang. Så får vi se om det blir en Hackett til neste sesong. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Denne har jo overraskende mye ull i seg. Skulle jeg kjøpt losjakke nå, på budsjett, måtte det blitt denne. Eventuelt den som fkm postet i en eller annen tråd, fra ebay. Endret 19. oktober 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Denne har jo overraskende mye ull i seg. Skulle jeg kjøpt losjakke nå, på budsjett, måtte det blitt denne. Eventuelt den som fkm postet i en eller annen tråd, fra ebay. Har faktisk tittet på den selv, ser ikke så ille ut på nettet hvert fall. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Problemet med billige losjakker er ikke bare kvaliteten på stoffet (ullblanding osv), men de er som regel også i mye tynnere stoff. Noe som igjen resulterer i en jakke som varmer enda mindre. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Noen som har peil på hvordan jeg kan kle meg for å passe inn i 1920-tallet? Gutt btw. Helst billigst mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå