TanTheMan Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Så lenge du ikke har mye annet å gjøre ville jeg sagt ja, Haawy. Kan tenke meg at det vil være en morsom erfaring, og du tjener jo på det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 "ANBEFALER DRESSJAKKER: Alexander Norheim mener en dressjakke, gjerne sort, er en god investering. " -Kilde: Min Mote ofc Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Leste den. Sorte og grå vinterfrakker! Stopp pressen! Djizes. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det var snilt av deg å skrive at det var minmote, AnewZ. Trengte ikke lese noe mer Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Leste det der her om dagen, jaja sier jeg bare. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 "Diesel Black Gold haddde verme jakker på sin catwalk. Det mener Alexander Norheim er et must i kalde Norge." and friday comes afterwards 6 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Min Mote kan like så godt bytte navn til Min Motekatastrofe. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Minmote er skremmende ræva. http://minmote.no/index.php/2011/10/kronprinsessene-elsker-lilla/ Mange av artiklene får nesten OsloGirls til å virke intellektuelt. e: Jeg skal trene i morgen, jeg gjorde det i går også. Bare sånn at kanskje noen her får dårlig samvittighet. Summerbody 2012 Endret 18. oktober 2011 av Vowels Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Må begynne treningen før langrennssesongen snart jeg og. Blir vel en del spinning fremover. Tror ikke jeg har vært innom treningsstudioet på 3-4 måneder, lol... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Trening ja. På tide å komme inn i faste rutiner. Jeg og en kompis/kollega pleier å trene på treningsrommet på jobben, men blir liksom aldri noe fast. btw fkm ser du noe NHL/hockey fortiden? Jeg har kjøpt meg Gamecenter Live. Kan anbefales! Lenke til kommentar
operg Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Fikk ikke noe svar for en del sider siden, så spør igjen. Hvor kan jeg kjøpe en god, varm jakke, peacoat eller noe lignende, i Trondheim til under 2000 kroner? Hadde vært fint med spesifikke anbefalinger. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Nå kommer sikkert noen til å skyte meg, men de har faktisk noen som ser helt ok (dog billige) ut på H&M her i Oslo, så du kan kanskje sjekke der? Annet enn det har jeg null peiling på trønderland.. Og takk til dere treningsnarkiser, jeg som allerede slet med dårlig samvittighet fordi jeg ikke har trent på en god stund..bra jeg skal spille fotball i morgen! Endret 18. oktober 2011 av Hvorre™ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Problemet med de billige er at det de inneholder mye syntetisk stoff som ofte ikke varmer så mye. Feks denne: 50% polyester, 20% viskose, 30% ull Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hmm, det visste jeg ikke..har bare registrert at de har dem, ikke akkurat sett så nærme på dem. Men da lærte jeg noe nytt i dag også! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Trening ja. På tide å komme inn i faste rutiner. Jeg og en kompis/kollega pleier å trene på treningsrommet på jobben, men blir liksom aldri noe fast. btw fkm ser du noe NHL/hockey fortiden? Jeg har kjøpt meg Gamecenter Live. Kan anbefales! Nja, prøver å få med meg noe. Har Viasat Hockey, så har ikke giddet gamecenter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jævlig gode priser på noen Saphirprodukter her. Get it while it lasts. 3 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Svømming er en mye mer behagelig treningsform enn treningstudio, så eneste treningen min foregår på tøyenbadet. Eneste minuset er jo at kloret bleker huden så jeg ikke kan sprade rundt med en frekk tan i høstkalde Oslo. Får vel begynne å spille igjen fotball snart også. Endret 18. oktober 2011 av -drugiS- Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Startet å trene for tre uker siden, har ikke gjort det siden jeg spilte fotball på ungdomskolen. Hater å dra meg ned på det treningssenteret, men er rett og slett ikke greit å kun løfte fjorten kilo i brystpress. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Det er så digg å ha treningssenter tjue skritt utafor skoledøra, da blir terskelen så mye lavere for å ta seg en god treningsøkt. Prøver for tiden å trene tre ganger i uka, og skal sette opp et mer fast program nå etterhvert, men akkurat nå med flytting har det ikke blitt noe trening på nesten to uker. Endret 18. oktober 2011 av multisync Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg løfter latterlig lite i benkpress selv, egentlig løfter jeg latterlig lite, så jeg får vel slepe meg inn på treningstudioet igjen. Fotball holder jo kroppen i grei form, men intet mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå