henrikwl Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Etter tidligere erfaringer, så er jeg ganske sikker på at minst 50% av MoV brukerne skaffer seg en cargo-bukse om ikke lenge. Det er sikkert 5 år siden jeg sluttet å gå i cargobukser. /hipster 2 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Rent hypotetisk, hvis dere fikk tilbud om å modellere for denne butikken, hva hadde dere svart? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Haha, gikk litt fort i svingene her! Være modell mener jeg selvfølgelig. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg er nok litt for feit til akkurat dette, men ja hvorfor ikke? hvist du tenker det er fordi klærne er skeiss, noe som bare er tull, så tar du helt feil. dersom dette merket ikke har noe spesielt negativt stempel på seg og betalingen er god ville nok de fleste modeller takket ja til jobben imo. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Rent hypotetisk, hvis dere fikk tilbud om å modellere for denne butikken, hva hadde dere svart? Hva betaler dere? En dagslønn på å bli tatt bilder av i 3-4 timer funker det. Lenke til kommentar
Laquait Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Herregud, klarer virkelig ikke folk å knytte et skjerf uten å se en oppskrift på det først? Hva skjer med verden? Det å knyte skjerf er kjempelett. Men å lage kule knuter som er tiltrekkende og blir sett på som ''in'' er noe annet. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Det går rykter om at i tillegg til skolegensere skal skolen min tilby både enkelt- og dobbelspente skoleblazere Igjennom hvilket firma er dette? Endret 18. oktober 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Rent hypotetisk, hvis dere fikk tilbud om å modellere for denne butikken, hva hadde dere svart? Hva betaler dere? En dagslønn på å bli tatt bilder av i 3-4 timer funker det. Bekalger, men jeg formulerer meg helt elendig. De spurte meg, men jeg ble virkelig tatt på senga og fikk aldri spurt om betaling. Skal maile sjefen der så da får jeg spørre. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Det går rykter om at i tillegg til skolegensere skal skolen min tilby både enkelt- og dobbelspente skoleblazere Det er vel i en sådan stund at man bare kjøper uten å engang studere prislappen først. Skoleblazere er jo utvilsomt stas å ha på kroppen. Endret 18. oktober 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Herregud, klarer virkelig ikke folk å knytte et skjerf uten å se en oppskrift på det først? Hva skjer med verden? Det å knyte skjerf er kjempelett. Men å lage kule knuter som er tiltrekkende og blir sett på som ''in'' er noe annet. Lollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll. Det går rykter om at i tillegg til skolegensere skal skolen min tilby både enkelt- og dobbelspente skoleblazere Det er vel i en sådan stund at man bare kjøper uten å engang studere prislappen først. Skoleblazere er jo utvilsomt stas å ha på kroppen. Helt uenig. Går man på Eton, ja selvfølgelig. Går man på Toten VGS, nei takk. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Det går rykter om at i tillegg til skolegensere skal skolen min tilby både enkelt- og dobbelspente skoleblazere Igjennom hvilket firma er dette? HoS, etter hva jeg har forstått. SLIguy: Er enig med fkm. Litt usikker på om det er kult eller kleint, selv om det jo ikke er Toten VGS jeg går på... Endret 18. oktober 2011 av Jonas. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det går rykter om at i tillegg til skolegensere skal skolen min tilby både enkelt- og dobbelspente skoleblazere Det er vel i en sådan stund at man bare kjøper uten å engang studere prislappen først. Skoleblazere er jo utvilsomt stas å ha på kroppen. Helt uenig. Går man på Eton, ja selvfølgelig. Går man på Toten VGS, nei takk. Jeg valgte å ta det for gitt at Jonas går på en litt mer respektabel skole i England enn akkurat "Toten vgs". Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Bekalger, men jeg formulerer meg helt elendig. De spurte meg, men jeg ble virkelig tatt på senga og fikk aldri spurt om betaling. Skal maile sjefen der så da får jeg spørre. Jeg antok det var du som ble spurt. Jeg bare sa hva jeg ville sagt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 SLI: Han har jo sagt at det er den norske skolen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Ah, ok, det fikk jeg ikke med meg i farten. Ja, da er det ikke like stas. Endret 18. oktober 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Jeg har allerede skrevet at det er skolen min i Norge som har det, og jeg bor her bare frem til jul... Skolen her har skoleblazere, men de er ikke spesielt pene. Edit: Anus kom meg i forkjøpet. Endret 18. oktober 2011 av Jonas. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Så bilder av blazerne, de så litt korte ut... men uansett ser jeg ikke helt når man kan bruke det. Revytiden kanskje. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ja, det er nettopp det... Morsom tanke, men om man faktisk skal ha en er et annet spørsmål. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Bekalger, men jeg formulerer meg helt elendig. De spurte meg, men jeg ble virkelig tatt på senga og fikk aldri spurt om betaling. Skal maile sjefen der så da får jeg spørre. Jeg antok det var du som ble spurt. Jeg bare sa hva jeg ville sagt. Tror jeg bare skal ta et par dagers pause fra forumet, haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå