kynne Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tips til en grei ebay-snipertjeneste? Har aldri brukt ebay før.. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hva er en pakkis-polo? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Cargobukser er et av de plaggene jeg har lyst til å kjøpe, men som jeg vet med meg selv at kommer til å ligge i skapet 99% av tiden. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Etter tidligere erfaringer, så er jeg ganske sikker på at minst 50% av MoV brukerne skaffer seg en cargo-bukse om ikke lenge. 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Så noe fantstisk kule brunoransje ganske slimme cordbukser her om dagen; de var jævlig kule, men tviler på at jeg hadde brukt dem så mye. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Bebeluv: Her kan fkm puste litt lettet ut, for jeg vil garantert ikke kjøpe cargo-bukser. Endret 17. oktober 2011 av SLIguy 7 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hehe, ikke jeg heller. Fikk invitasjonen til julebordet på jobben, dette er særs uformelt (IT bedrift, og det starter rett etter jobben, så folk kommer til å gå som de gjør på jobb. Aka t-skjorte og jeans). Men jeg har jo tenkt til å pynte meg litt, er heldigvis ikke bare jeg som gjør det da. Tenkte navy blazer, brune cordbukser, lyseblå skjorte og en gul/blå PS. Hva tror dere? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) e: unødvendig post.. Endret 17. oktober 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Etter tidligere erfaringer, så er jeg ganske sikker på at minst 50% av MoV brukerne skaffer seg en cargo-bukse om ikke lenge. Cargo-bukser er egentlig ganske kult da, vurderer sterkt å skaffe meg et par! Hadde passet bra med Barbour-quilten og Litchfields'a. Jeg har ingen av delene, ei heller planer om anskaffelse. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) http://www.woodsofsh...-cashmere-socks vanskelig å pulle off? edit- ser at fargen er litt mer diskre enn den var på den andre skjermen. Endret 17. oktober 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ikke nødvendigvis, men hadde aldri brukt kasjmirsokker utenfor huset. Har et par jeg bruker når jeg ligger i senga og leser, men det er det. Kasjmirsokker til vanlig bruk er jo utrolig upraktisk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Flott, elsker lilla. Ser at fargen ikke var såå sterk som jeg trodde. Hvorfor ikke? Glir de lett ned ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Fine de, har lilla sokker selv, dog ikke kasjmir. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kasjmir tåler vel maskinvask dårlig? Så litt upraktisk til sokker? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Vaske sokker for hånd gidder jeg ikke, og det er passe kleint å sende de på rens også. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Som allerede nevnt er det vaskingen det går på. Men gud så deilig det er å ha på kasjmirsokker i senga når temperaturen synker. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hva er en pakkis-polo? Polotrøye med latterlige detaljer, skrift etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå