Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, lite dilemma her. Dama elsker denne typen skjorter: *snip*

Faktisk så mye at jeg har fått i gave. Greia er at jeg assosierer så store ruter på en skjorte med en typisk Jack&Jones-stil - som jeg misliker heller sterkt. Og det ender vel med at jeg ikke kommer til å bruke den, offentlig hvertfall. Det jeg lurer på er om jeg er alene om dette? Kjører daglig en mer klassisk stil med noe streetwear, føler skjorten vil være litt malplassert, er 17 år.

Den var heslig. Får også, som fkm, en assosiasjon til Jack & Jones og Carlings. Flanellsskjorter med ruter som er større en gingham er derimot noe jeg personlig glad i. Faktisk har jeg nettopp bestilt en fra MT. Flott som casual skjorte når temperaturen synker.

Edit: Etter min erfaring er det ikke alltid så vanskelig å få damer til å like klesplagg. De er bare nødt til å se det på deg. Samboeren min var f.eks. sterkt mot rosa skjorter til gutter, men dæven så glad hun ble i den. Nå har hun også gitt klar beskjed om at jeg kan henge å drite i å kjøpe og gå i de lilla skoene jeg postet i skotråden, men skal nok få henne til å like de også.

Endret av lokeland
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jenter i min alder og deres syn på gutteklær.. Vel, haters gonna hate.

 

Som du sier Lokeland, det beste er vel å få henne til å like det jeg liker. Er vel også en enklere jobb å få henne til å like klær jeg er tilpass med enn å få meg til å gå med klær hun synes "er så stilig".

Endret av spinkeljaevel
Lenke til kommentar

Ahh, minner meg om da dama kom hjem med to pakkis-poloer (beklager uttrykket, men det var akkurat det de var) fra Brandstad (!!!). Hun hadde kjøpt dem på salg, heldigvis. Jeg er generelt en rimelig snill type, men da sa jeg godt ifra at de kom til å bli bytta, og hvis hun skulle kjøpe meg noe klær i fremtiden måtte hun følge litt mer på hva jeg hadde på meg eller spørre om hva jeg ønsket meg.

 

E: Jeg føler at cargobukser må holde seg rimelig slimme for at det skal se bra ut, hvis ikke ser det bare ut som et par militærbukser fra Army Shop.

 

Hvordan er egentlig pris/kvalitet på Follestad? Er OJ grei kvalitet? Jeg har på følelsen at prisene er for høye for å få nok dekningsbidrag til at butikken skal går rundt.

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Altså, i forhold til å kjøpe på nett er det jo selvfølgelig dårlige priser, men personlig orker jeg ofte ikke å gå og vente på posten en uke. Selvfølgelig gidder jeg ikke betale 5000 spenn for en Barbourjakke der når jeg kan få den for 2 på nett, men bukser og andre ting som er forholdsvis billig kjøper jeg ofte der. OJ holder helt grei kvalitet. Hadde ikke butikken gått rundt tviler jeg på at de hadde hatt de 6-7 (deromkring et sted hvertfall) butikkene de har...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Må bare få sagt det - sitter i dette sekund og arbeider i et klasserom med andreklassinger på universitetet i Sunderland og dæven steike jeg føler meg malplassert når klassekameratene hører på techno og den lokale ekvivalenten til P4 mens jeg selv prøver å konsentrere meg ved å høre på jazz. Strengt tatt er det vel like stor kontrast mellom musikkstilen som klesstilen, hurra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...