Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger et belte som passer til skoene under. Noen som anbefaler noen nettbutikker som selger belter osv? Kjøpte et mørkebrunt belte, men bommet helt på fargen med skoene, hadde jo såklart ikke med meg skoene når jeg skulle handle belte. :p

Vet at skofargen og beltefargen ikke nødvendigvis må ha absolutt samme farge, men være i samme fargekategori, men har veldig lyst på et belte som matcher skoene nesten 100%! :)

Som Christian B nevnte er Equus Leather å anbefale. Hadde prøvd å sende de et bilde av skoene til de. De er veldig serviceinnstilte, men utvalget av lær er ikke spesielt stort, men det kan jo hende de har noe som matcher.

Lenke til kommentar

Trenger et belte som passer til skoene under. Noen som anbefaler noen nettbutikker som selger belter osv? Kjøpte et mørkebrunt belte, men bommet helt på fargen med skoene, hadde jo såklart ikke med meg skoene når jeg skulle handle belte. :p

Vet at skofargen og beltefargen ikke nødvendigvis må ha absolutt samme farge, men være i samme fargekategori, men har veldig lyst på et belte som matcher skoene nesten 100%! :)

Ser jo bare mer tryhard ut hvis de matcher 100%. Blir nesten som de tullebukkene som matcher slipset med sokkene. Gjør ikke noe at det er litt forskjellig brunnyanse.

Lenke til kommentar

Er rewaxing av voksete jakker stress, noen som har erfaring med det?

Har en vokset jakke som muttern leverte til rens, noe som ikke var veldig smart...

Rewaxing er dritenkelt. Les dette. Hvis du derimot skal vokse en jakke som ikke har voks igjen i stoffet er det ikke like lett. Faktisk er det dritvanskelig. Les siste posten i denne tråden.

Edit: Ang. hulldiskusjonen kommer det litt an på imo. Småhull på voksjakker, null stress om man kjøpte jakken ny, så det er "dine" hull. Jeg ville derimot ikke følt meg komfortabel med å bruke en voksjakke med hull som jeg hadde fått av pappa f.eks. Store hull er no-no for meg uansett...

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Er rewaxing av voksete jakker stress, noen som har erfaring med det?

Har en vokset jakke som muttern leverte til rens, noe som ikke var veldig smart...

Rewaxing er dritenkelt. Les dette. Hvis du derimot skal vokse en jakke som ikke har voks igjen i stoffet er det ikke like lett. Faktisk er det dritvanskelig. Les siste posten i denne tråden.

Oki, takk. For se an om jeg skal prøve meg utpå det.

Lenke til kommentar

Flott jakke, de skal være slitt! Jo mer, jo bedre.

Nja. Når vi kommer dit at jakken har hull føler jeg grensen er nådd, og også passert.

Med hull som ikke er synlig, er jeg uenig med deg.

Selvfølgelig, men ut fra hva han skrev, at det er et relativt stort hull, vil jeg tro det relativt ofte er synlig, og det hadde jeg mislikt sterkt om det var min egen jakke.

Lenke til kommentar

Okei, lite dilemma her. Dama elsker denne typen skjorter: $(KGrHqJ,!h4E6GntFnUQBOk5e7WJjw~~60_12.JPG

Faktisk så mye at jeg har fått i gave. Greia er at jeg assosierer så store ruter på en skjorte med en typisk Jack&Jones-stil - som jeg misliker heller sterkt. Og det ender vel med at jeg ikke kommer til å bruke den, offentlig hvertfall. Det jeg lurer på er om jeg er alene om dette? Kjører daglig en mer klassisk stil med noe streetwear, føler skjorten vil være litt malplassert, er 17 år.

Endret av spinkeljaevel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...