Vowels Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Vintage ass, er ikke inn før du ser ut som en tater. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Den var dritfet. Rewax den asap. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Trenger et belte som passer til skoene under. Noen som anbefaler noen nettbutikker som selger belter osv? Kjøpte et mørkebrunt belte, men bommet helt på fargen med skoene, hadde jo såklart ikke med meg skoene når jeg skulle handle belte. Vet at skofargen og beltefargen ikke nødvendigvis må ha absolutt samme farge, men være i samme fargekategori, men har veldig lyst på et belte som matcher skoene nesten 100%! Som Christian B nevnte er Equus Leather å anbefale. Hadde prøvd å sende de et bilde av skoene til de. De er veldig serviceinnstilte, men utvalget av lær er ikke spesielt stort, men det kan jo hende de har noe som matcher. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Trenger et belte som passer til skoene under. Noen som anbefaler noen nettbutikker som selger belter osv? Kjøpte et mørkebrunt belte, men bommet helt på fargen med skoene, hadde jo såklart ikke med meg skoene når jeg skulle handle belte. Vet at skofargen og beltefargen ikke nødvendigvis må ha absolutt samme farge, men være i samme fargekategori, men har veldig lyst på et belte som matcher skoene nesten 100%! Ser jo bare mer tryhard ut hvis de matcher 100%. Blir nesten som de tullebukkene som matcher slipset med sokkene. Gjør ikke noe at det er litt forskjellig brunnyanse. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Enig. Personlig bruker jeg stort sett aldri belte, men hvis jeg gjør det har jeg et ganske lyst og et ganske mørkt, så bruker jeg bare det som passer best av de to. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Flott jakke, de skal være slitt! Jo mer, jo bedre. Nja. Når vi kommer dit at jakken har hull føler jeg grensen er nådd, og også passert. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Noen som har plukket opp noen fine losjakker mens de har surfet rundt? gjerne butikker i Oslo også -Belfez Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er rewaxing av voksete jakker stress, noen som har erfaring med det? Har en vokset jakke som muttern leverte til rens, noe som ikke var veldig smart... Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Noen som har plukket opp noen fine losjakker mens de har surfet rundt? gjerne butikker i Oslo også -Belfez På steen og strøm har de noen fine fra Woolsey. Ligger på 2900 om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Noen som har plukket opp noen fine losjakker mens de har surfet rundt? gjerne butikker i Oslo også -Belfez På steen og strøm har de noen fine fra Woolsey. Ligger på 2900 om jeg husker rett. Takk, skal se om rekker en tur innom imorgen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Noen som har plukket opp noen fine losjakker mens de har surfet rundt? gjerne butikker i Oslo også -Belfez fkm postet denne i en annen tråd. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Flott jakke, de skal være slitt! Jo mer, jo bedre. Nja. Når vi kommer dit at jakken har hull føler jeg grensen er nådd, og også passert. Med hull som ikke er synlig, er jeg uenig med deg. 5 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Er rewaxing av voksete jakker stress, noen som har erfaring med det? Har en vokset jakke som muttern leverte til rens, noe som ikke var veldig smart... Rewaxing er dritenkelt. Les dette. Hvis du derimot skal vokse en jakke som ikke har voks igjen i stoffet er det ikke like lett. Faktisk er det dritvanskelig. Les siste posten i denne tråden. Edit: Ang. hulldiskusjonen kommer det litt an på imo. Småhull på voksjakker, null stress om man kjøpte jakken ny, så det er "dine" hull. Jeg ville derimot ikke følt meg komfortabel med å bruke en voksjakke med hull som jeg hadde fått av pappa f.eks. Store hull er no-no for meg uansett... Endret 16. oktober 2011 av fkm Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er rewaxing av voksete jakker stress, noen som har erfaring med det? Har en vokset jakke som muttern leverte til rens, noe som ikke var veldig smart... Rewaxing er dritenkelt. Les dette. Hvis du derimot skal vokse en jakke som ikke har voks igjen i stoffet er det ikke like lett. Faktisk er det dritvanskelig. Les siste posten i denne tråden. Oki, takk. For se an om jeg skal prøve meg utpå det. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hvis det er voks igjen i stoffet er det som sagt null stress... Hvis alt er borte ville jeg hvertfall personlig ikke orket å begynne på det. Er ikke akkurat ekstremt dyrt for en ny. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har min tvil på om jeg gidder å prøve. Tror det heller blir en ny jakke ja. Dette er en vinterjakke så trenger vel en ny en. Har Barbour noen jakker som er varme nok for vinteren? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg ville personlig ikke kjøpt en voksjakke til vinteren hvertfall... De puster ikke i det hele tatt, så hvis du begynner å svette er du fucked. De har vel noen dunjakker og parkaser iirc. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Flott jakke, de skal være slitt! Jo mer, jo bedre. Nja. Når vi kommer dit at jakken har hull føler jeg grensen er nådd, og også passert. Med hull som ikke er synlig, er jeg uenig med deg. Selvfølgelig, men ut fra hva han skrev, at det er et relativt stort hull, vil jeg tro det relativt ofte er synlig, og det hadde jeg mislikt sterkt om det var min egen jakke. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Okei, lite dilemma her. Dama elsker denne typen skjorter: Faktisk så mye at jeg har fått i gave. Greia er at jeg assosierer så store ruter på en skjorte med en typisk Jack&Jones-stil - som jeg misliker heller sterkt. Og det ender vel med at jeg ikke kommer til å bruke den, offentlig hvertfall. Det jeg lurer på er om jeg er alene om dette? Kjører daglig en mer klassisk stil med noe streetwear, føler skjorten vil være litt malplassert, er 17 år. Endret 16. oktober 2011 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg tenker automatisk Jack & Jones/Carlings-gutt når jeg ser sånne skjorter. Det er ikke akkurat positivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå