Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Må jo bare komme med en tilleggskommentar til lechantdelavie. "Du kan ikke ha mer enn én konto". Kontoen du vanligvis bruker kommer jo selvfølgelig til å få en smekk på pungen, da "lechantdelavie" tydeligvis bare er opprettet for å lage kvalm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger et belte som passer til skoene under. Noen som anbefaler noen nettbutikker som selger belter osv? Kjøpte et mørkebrunt belte, men bommet helt på fargen med skoene, hadde jo såklart ikke med meg skoene når jeg skulle handle belte. :p

Vet at skofargen og beltefargen ikke nødvendigvis må ha absolutt samme farge, men være i samme fargekategori, men har veldig lyst på et belte som matcher skoene nesten 100%! :)

post-136616-0-37984100-1318792977_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nå har jeg vasket jakken som jeg såvidt fortalte om litt tidligere. Det viser seg nå i ettertid at jakken var langt mer slitt enn først antatt. Knapper mangler, jakken har hull både utvendig og innvendig, og jakken ser i det hele tatt litt kjørt ut.

Ser dere noe potensiale eller skal jeg bare kaste den tilbake der jeg fant den?

post-170365-0-68298200-1318795454_thumb.jpg

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Det største problemet er at den har et relativt stort hull under høyre jakkelomme, men dette er ikke synlig på bildet. Innvendig er det også et stort hull, men dette er kun i foret.

Det er totalt to knapper som mangler.

Jeg kan prøve meg på rewaxing, for å se hvor det ender.

Til sist må jeg bekrefte at jakken ser litt mer slitt ut i virkeligheten enn på bildet.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...