AT1S Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Må jo bare komme med en tilleggskommentar til lechantdelavie. "Du kan ikke ha mer enn én konto". Kontoen du vanligvis bruker kommer jo selvfølgelig til å få en smekk på pungen, da "lechantdelavie" tydeligvis bare er opprettet for å lage kvalm. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Vurderer å kjøpe denne frakken her: http://www.hm.com/no/product/93986?article=93986-A#cm_vc=SIMILAR_TO_PD Noen synspunkter? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Midtpartiet var aldeles forferdelig. Ser du at modellen skjuler det i money shottet? Du kommer til å se utblåst i den hva gjelder passform. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Mistenker at det er noe slikt, ja. Får bare prøve den, men erfaringsmessig så har aldri noen jakker fra HM passet meg, så jeg har ikke store forventninger. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Personlig synes jeg den ser ganske bra ut estetisk sett. Kvaliteten er derimot trolig laber, dårlig miks av stoffer og. 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Den var fin, men det var litt lite ull i den. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Trenger et belte som passer til skoene under. Noen som anbefaler noen nettbutikker som selger belter osv? Kjøpte et mørkebrunt belte, men bommet helt på fargen med skoene, hadde jo såklart ikke med meg skoene når jeg skulle handle belte. Vet at skofargen og beltefargen ikke nødvendigvis må ha absolutt samme farge, men være i samme fargekategori, men har veldig lyst på et belte som matcher skoene nesten 100%! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 De folka til Lokis fikser sikkert noe for en grei penge. Husker ikke helt navnet for øyeblikket. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Equusleather du tenker på? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ja, det var det, takk. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Nå har jeg vasket jakken som jeg såvidt fortalte om litt tidligere. Det viser seg nå i ettertid at jakken var langt mer slitt enn først antatt. Knapper mangler, jakken har hull både utvendig og innvendig, og jakken ser i det hele tatt litt kjørt ut. Ser dere noe potensiale eller skal jeg bare kaste den tilbake der jeg fant den? Endret 16. oktober 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Bare forsiktig med bruk av hendene i kaldt vann. Endret 16. oktober 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Personlig synes jeg den ser ganske fet ut, men ser den mer slitt ut enn bilde tilsier? Jeg tror kanskje en rewaxing hadde fått den pen igjen. Og hvor mange knapper mangler? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Det største problemet er at den har et relativt stort hull under høyre jakkelomme, men dette er ikke synlig på bildet. Innvendig er det også et stort hull, men dette er kun i foret. Det er totalt to knapper som mangler. Jeg kan prøve meg på rewaxing, for å se hvor det ender. Til sist må jeg bekrefte at jakken ser litt mer slitt ut i virkeligheten enn på bildet. Endret 16. oktober 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg tror faktisk rewaxing vil gjøre susen. Personlig likte jeg den godt, kunne fort gått med en litt mindre slitt versjon. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Du må ikke kaste den, om du bestemmer deg for det så sender du den heller til meg :--D Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Å kaste den jakken ville være å kaste en ny bil i do. Endret 16. oktober 2011 av For Your Eyes Only Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ny og ny, jakken er over 20 år gammel. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Flott jakke, de skal være slitt! Jo mer, jo bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå