ertestuing Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Meninger om denne? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Fin jakke, men gå for en annen farge enn sort. Den finnes i mange andre farger, navy f. eks. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har noen erfaring med merkevareshopping i Tallin? Prisnivå og tilgjenglighet? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Trodde faktisk den jeg postet var mørk navy først, gikk litt fort i svingene. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Vet dere om en nettbutikk man får kjøpt ordentlige sokker i forskjellige farger fra? Har gode erfaringer med Viccel. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hvilken type sokker kjøpte du? Har de holdt seg bra? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Har et par røde bomullsokker og et par marineblå merinosokker fra Viccel. Passformen er litt for løs for min smak, men du opplever at kvaliteten er god, prisen tatt i betraktning. Synes de holder seg fint, men de holder seg ikke like godt oppe som jeg skulle ønsket, men det kan selvfølgelig ha med at de er litt for løse for meg. Uansett er de jo så billige at de ikke skader å bestille et par. Endret 16. oktober 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har noen sokker på Skabo på Paléet, kashmir blend fra Falke til 150,- pr par. Veldig gode å gå med, anbefales. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Viccel så bra ut. Free shipping har de også tydligvis. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har et par røde bomullsokker og et par marineblå merinosokker fra Viccel. Passformen er litt for løs for min smak, men du opplever at kvaliteten er god, prisen tatt i betraktning. Synes de holder seg fint, men de holder seg ikke like godt oppe som jeg skulle ønsket, men det kan selvfølgelig ha med at de er litt for løse for meg. Uansett er de jo så billige at de ikke skader å bestille et par. Winter Weight i bomullssokkene eller? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har noen erfaring med merkevareshopping i Tallin? Prisnivå og tilgjenglighet? Husker jeg syntes det var lite prisforskjell fra Norge da jeg var der for 2 år siden. Tallin er veldig billig på spa, mat og drikke, men på klær og elektronikk var det omtrent samme prisene som i Norge. Var greit utvalg med mye butikker, men ingenting du ikke vil finne i Oslo. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Husker ikke helt, men tror det var summer weight. Kan også nevne at de har et utrolig skinn. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har noen erfaring med merkevareshopping i Tallin? Prisnivå og tilgjenglighet? Husker jeg syntes det var lite prisforskjell fra Norge da jeg var der for 2 år siden. Tallin er veldig billig på spa, mat og drikke, men på klær og elektronikk var det omtrent samme prisene som i Norge. Var greit utvalg med mye butikker, men ingenting du ikke vil finne i Oslo. Men du vil si at tilgjengligheten på merkevarebutikker er god? Har tittet litt rundt på de forskjellige kjøpesenterne, fant noe fra Diesel, Tommy hilfiger. Ellers var det mye ukjente navn, mulig det er butikker som fører mange kjente merker, vanskelig å si. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 lokis: De røde er vel omtrent umulig å bruke uten å se ut som du er på vei til Pitti? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Det kan man si. Jeg kjøpte det røde paret til jul i fjor, til bruk på julaften. Har egentlig ikke blitt brukt mye senere. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har noen erfaring med merkevareshopping i Tallin? Prisnivå og tilgjenglighet? Husker jeg syntes det var lite prisforskjell fra Norge da jeg var der for 2 år siden. Tallin er veldig billig på spa, mat og drikke, men på klær og elektronikk var det omtrent samme prisene som i Norge. Var greit utvalg med mye butikker, men ingenting du ikke vil finne i Oslo. Men du vil si at tilgjengligheten på merkevarebutikker er god? Har tittet litt rundt på de forskjellige kjøpesenterne, fant noe fra Diesel, Tommy hilfiger. Ellers var det mye ukjente navn, mulig det er butikker som fører mange kjente merker, vanskelig å si. Ja, var en del i det største kjøpesenteret i sentrum, også var det litt mer merkevarebutikker i to andre kjøpesentere. Det ene tror jeg het Rotermann og lå i en moderne bydel havna. Husker ikke hva det andre het eller hvor det lå dessverre, men du finner det om du gå litt rundt. Tallin var liten. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Husker ikke helt, men tror det var summer weight. Kan også nevne at de har et utrolig skinn. skinner de i merinoull også? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nei, de skinner ikke. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Haha, dette har jeg ledd godt av i dag! Du har ikke baller til å vise hvem du er en gang, så du lager en egen bruker for å trolle? Haha, you made my day. Grow some balls. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå