Balthier Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Heeeey, I'm Back (I'm Back!) Denne gangen handler det om jeans, mere bestemt str. derav. Jeg har funnet ut at jeg er ganske brei og kort i jeansveien, og har vanskeligheter med å finne jeans som passer. Ved å bestille online etter mye prøving og feiling har jeg funnet ut at 32 SHORT er en allright str. Dette er det ingen butikker som har ser det ut som. Jeg trenger virkelig hjelp med å finne noen som fører 33 SHORT. JEg vil at jeansene skal passe slik: Har funnet at vanlig lengde så "sagger" liksom buksene rundt balle og rompe, slik at det ser ut som jeg har bleie eller noe sånt. Ser greit ut etter nyvask, men etter litt bruk sagger det igjen. Så jeg trenger 33 SHORT. Hvor finner jeg shawt? edit: pluss at vanlig 32 så er jeansene alt for lange for meg også Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Prøv å google "shawt". Pleier å fungere bra. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det er ikke noe problem å finne "short" str. online. Jeg vil derimot prøve jeansene selv i butikk. Vennligst les posten før du svarer. Rapportert. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det står da ingenting om at du vil prøve dem i butikk... Du spør etter butikker som fører det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det er ikke noe problem å finne "short" str. online. Jeg vil derimot prøve jeansene selv i butikk. Vennligst les posten før du svarer. Rapportert. oh noes 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Det er unntak i det franske språket for uttale, og Hermès faller jammen meg inn under dette. air-mezz - /ɛərˈmɛz/ http://en.wikipedia.org/wiki/File:En-us-Hermès.ogg Du linker til en fil som heter "en-us", det er ikke veldig overbevisende, Har du en link til en forklaring? I mitt hode skulle dette ordet/navnet ha stum -s. Endret 15. oktober 2011 av NgZ Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 i mehico sier dom "aermezz", i spania "hahrmeh" obs H-en er bergensk Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Wayfarer eller Club Master. Med nakkestropp på. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg husker at for ens stund tilbake linket en eller annen til en nettside som søkte igjennom oppførte salg på styleforum. Der kunne du f.eks. velge dress og størrelse og farge og slikt. Samme med sko. Noen som fortsatt har den siden lagret eller eller annet sted? Jeg kunne ha trengt den nå : p Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg tror ikke den funker med det nye systemet på B&S... Lenke til kommentar
.com Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Er på jakt etter en god og varm vinterjakke. Peacoaten jeg har blir nemlig altfor tynn når gradestokken kryper forbi 10 minus. Det jeg i hovedsak ser etter er en tykk og varm duffelcoat eller peacoat, hvis ikke noe annet kan være aktuelt? Noen forslag? Hva synes dere om denne fra Filippa K? Noen som har prøvd den og kan si noe om tykkelsen? Jeg liker den, men da jeg prøvde den, syntes jeg den var litt vel lang for min smak. Veldig pen farge da---og som han over sier, så er den nok ganske god og varm. Prøvde den i dag, den virket dessverre ikke overbevisende varm. Andre forslag? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Style is king var linken. Funker ikke nå, nei. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Var det ikke fitisking? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det er unntak i det franske språket for uttale, og Hermès faller jammen meg inn under dette. air-mezz - /ɛərˈmɛz/ http://en.wikipedia.org/wiki/File:En-us-Hermès.ogg Du linker til en fil som heter "en-us", det er ikke veldig overbevisende, Har du en link til en forklaring? I mitt hode skulle dette ordet/navnet ha stum -s. Det uttalet (H)ærmees. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det kommer helt ann på hvilket språk, kan sikkert slenge på en T så er det riktig utale i langtvekkistan, sant Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Er det ikke feil tråd? Skal ikke dette i "Stiler du ikke liker å se"? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Joda, men jeg var for lat for å finne den, så spammer cafèen i stedet Var litt lite action her. Endret 15. oktober 2011 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå