hvorre Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Og med minusgradene kom alle parkasene frem i Nydalen... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ser gutter med UGGs og quilted jakker jeg. Bra kombo btw. Er du på skolen nå? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Haha, så det selv..ja, sitter oppe på biblioteket og koser meg.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hva har du på deg, sitter på biblioteket selv Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Creepy.. Grå v-neck, nav bukser og brune chelseaboots, sitter nesten ytterst på hjørnet mot PST-bygget i 5. Lenke til kommentar
Populært innlegg Vowels Skrevet 14. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. oktober 2011 Langt svart skinnfrakk, mørk hettegenser og brune øyne. Sitter rett bak deg Bebe 11 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Creepy.. Grå v-neck, nav bukser og brune chelseaboots, sitter nesten ytterst på hjørnet mot PST-bygget i 5. Haha, vi sitter samme sted Måtte faktisk snu meg nå Vowels Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Haha, heftige saker! btw, hva har du på deg? Endret 14. oktober 2011 av Hvorre™ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Har noen tips om optikere med godt utvalg i Asker/Sandvika, eventuelt Drammen/Oslo? Sliter med å finne optikere som fører mindre merker og har et godt utvalg. Mamma er veldig fornøyd med Ollis Optikk, men vet ikke om utvalget der er bra, men de har peiling og yter god service. Takk for tipset. Endret 14. oktober 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Vinterjakke? Tips. Ikke Barbour. Det styret har jeg ikke tid til. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Parkaen som Mr. Grieves linket til på forrige side? hm, den så jeg ikke! Ser jo faktisk ganske bra ut, dog litt stiv pris for min del. Minner meg nesten om OL-jakka til bestefar som henger på hytta fra 70-tallet. hm, får starte med Wolverine 1000 mile original, så ser vi hva vi finner etter det. Lenke til kommentar
operg Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Tips til vinterjakke som jeg faktisk kan kjøpe i Trondheim (og ikke bare i en obskur butikk i Oslo)? Helst ulljakke, gjerne peacoat eller noe lignende. Slim. Under 2000 kroner. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Haha, heftige saker! btw, hva har du på deg? Hvorfor trengte du spørre om det :O ? Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Skal muligens en tur til Beijing i januar, er det vits å se etter MTM-skjorter etc. der? Har sittet å lekt med nye Facebook en stund nå, ganske stor oppdatering i forhold til tidligere. Andre som har testet? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Haha, heftige saker! btw, hva har du på deg? Hvorfor trengte du spørre om det :O ? Tenkte jeg skulle være litt ekstra creepy.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Haha, heftige saker! btw, hva har du på deg? Hvorfor trengte du spørre om det :O ? Tenkte jeg skulle være litt ekstra creepy.. Jeg stakk før jeg ble avslørt. Hadde på meg Acne Max Raw, J.Lindeberg blå v-hals, Herring Coltham, lyseblåskjorte og Burberry trench i beige Lenke til kommentar
Greed Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hvordan uttaler dere egentlig Hermès? "air-mess"er korrekt uttale av navnet. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hvordan uttaler dere egentlig Hermès? "air-mess"er korrekt uttale av navnet. Say what? Det må være tull. Etter første termin med fransk (og nå er jeg ferdig med det) hadde jeg lært nok uttaleregler til å skjønne at det uttales ermé. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Hvordan uttaler dere egentlig Hermès? "air-mess"er korrekt uttale av navnet. Say what? Det må være tull. Etter første termin med fransk (og nå er jeg ferdig med det) hadde jeg lært nok uttaleregler til å skjønne at det uttales ermé. Så du fulgte så godt med at bokstaven è uttales é? Det er unntak i det franske språket for uttale, og Hermès faller jammen meg inn under dette. air-mezz - /ɛərˈmɛz/ http://en.wikipedia.org/wiki/File:En-us-Hermès.ogg Endret 14. oktober 2011 av Kavinsky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå