flogieboogie Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Tips til vinterjakke? Vurderer sterkt Fjällräven - Winter Jacket i dark navy. Synspunkter eller andre tips? takk Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg synes den er veldig fin, flogie. Skulle gjerne hatt noe lignende selv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ikke så verst jakke. Hadde vært finere uten pelsen i hetta men... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ikke så verst jakke. Hadde vært finere uten pelsen i hetta men... Mye penere. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Bruker du hette veldig ofte? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Pothrice kan jeg tenke meg er en hyppig bruker av hette ja Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Bruker du hette veldig ofte? Bare når jeg tagger eller selger crack Jeg ser på de med parkas med en enorm hette med stor misunnelse hvis jeg bruker en losjakke og det snør og blåser ute. 5 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Bruker du hette veldig ofte? Bare når jeg tagger eller selger crack Lenke til kommentar
kynne Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvordan uttaler dere egentlig Hermès? linken for meg bare til å tenke på han som sier "Jeg vil ha 2 is" i filmen Uno.. Lenke til kommentar
August. Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det der er bare tull.. Se på de andre videoene så forstår du det. f.eks Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvordan uttaler dere egentlig Hermès? linken for meg bare til å tenke på han som sier "Jeg vil ha 2 is" i filmen Uno.. Hvis du er in heter det bare H, som i det The H Experience. Lenke til kommentar
M4RKU5 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Tips til vinterjakke? Vurderer sterkt Fjällräven - Winter Jacket i dark navy. Synspunkter eller andre tips? takk Har jakken selv, dog i fargen blå. Den er ikke å til å anbefale på dagene der gradestokken kryper under 0. Lenke til kommentar
wmb Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det uttales vel noe sånt som "érmé" så vidt jeg vet. Altså med to lange e-lyder, og ingen h- eller s-lyder. Mulig det er noen andre som er bedre i fransk enn meg her som har bedre peiling. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ikke så verst jakke. Hadde vært finere uten pelsen i hetta men... Må innrømme at komforten rett og slett er litt prioritert med tanke på vinteren som er i anmarsj. Da tror jeg at jeg vil kose meg mer med den pelsen i bakhodet enn uten. Fant den faktisk i Sverige til 2200,- svenske. Ikke så ille mtp at den norske prisen er 2499,-. Men selvsagt ikke riktig farge eller størrelse. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Har noen tips om optikere med godt utvalg i Asker/Sandvika, eventuelt Drammen/Oslo? Sliter med å finne optikere som fører mindre merker og har et godt utvalg. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Tips til vinterjakke? Vurderer sterkt Fjällräven - Winter Jacket i dark navy. Synspunkter eller andre tips? takk Har jakken selv, dog i fargen blå. Den er ikke å til å anbefale på dagene der gradestokken kryper under 0. Med andre ord.. Den er ikke så varm? Hva med teddyfóret? Sitter for øyeblikket kun med en skinnjakke så alt er bedre enn det, men kan se poenget ditt. Det er ikke den tjukkeste jakka. hm.. What else is there to buy? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Parkaen som Mr. Grieves linket til på forrige side? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Har noen tips om optikere med godt utvalg i Asker/Sandvika, eventuelt Drammen/Oslo? Sliter med å finne optikere som fører mindre merker og har et godt utvalg. Mamma er veldig fornøyd med Ollis Optikk, men vet ikke om utvalget der er bra, men de har peiling og yter god service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå