Coa Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har blitt for mye av det ene og det andre, men til mitt forsvar har det vært i sammenheng med styrketrening, så det er ikke det at jeg plutselig har blitt en bolle Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Noen som har erfaringer med å selge klær på Finn.no? Det er vel størst sannsynlighet å få solgt de om jeg legger ut en annonse på Ebay, men jeg innbiller meg at jeg får litt mer igjen om jeg selger det i Norge mtp på forskjellen i prisnivå i Norge sammenlignet med resten av verden. Har vokst ut av klær for et femsiffret beløp på ikke mer en tre - fire måneder. Det er uffatelig kjedelig, særlig når man plutselig lever på studielån. Jeg har så og si ingen klær som passer lenger og ikke mer enn et par tusen på kontoen, så er rimelig desperat for øyeblikket. Har prøvd én gang, og det virker som en del folk er innom der. Jeg fikk solgt i løpet av noen dager. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Noen som har erfaringer med å selge klær på Finn.no? Det er vel størst sannsynlighet å få solgt de om jeg legger ut en annonse på Ebay, men jeg innbiller meg at jeg får litt mer igjen om jeg selger det i Norge mtp på forskjellen i prisnivå i Norge sammenlignet med resten av verden. Har prøvd tidligere, og det er ikke veldig lett. Fikk aldri solgt det jeg prøvde å selge av klær, så jeg hadde nok heller satset på eBay. Men det skader jo selvfølgelig å prøve, i verste fall kaster du jo bare bort 25 kr. Tror for øvrig ikke klesinteresserte kikker veldig mye på finn.no, men heller på eBay og mer målrettede salgssteder for klær. Kan selvfølgelig hende jeg hadde uflaks. Endret 12. oktober 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 På tide å få et underforum for kjøp og salg snart. Tror det er mange som sitter på mye fint her de vil selge. Det ble vel lagd en tråd om dette i tilbakemeldinger for en stund tilbake? Hjalp visst ikke stort... 3 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg hadde aldri giddet å sjekke finn.no, det er dessverre sånn at jeg går på ebay, mye større utvalg og generelt lettere å finne akkurat det jeg er ute etter Dette gjelder forøvrig ikke bare klær, men det meste. Kan vi ikke kapre en av delene på bruktmarkedet da? Er ikke spesielt mye aktivitet der De kunne jo bare laget en underkategori for klessalg der, tror det hadde vært en grei løsning som ikke burde kreve for mye jobb. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Men det skader jo selvfølgelig å prøve, i verste fall kaster du jo bare bort 25 kr. Ja, 25kr skader mye 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Noen som vet om en eller annen butikk i Norge som selger en genser á la denne evnt denne? Dale of Norway har jo en butikk ved siden av Hard Rock Cafè på Karl Johan. Mye sånt der. Ja,jo, mange takk. Der hadde de mye fint. Ganske dyrt, men det er vel vanskelig å få tak i noen ullgensere i fair isle strikk under 1500 kroner? Hvis jeg ikke får bestemor til å strikke, da. Eventuelt kan det hende vi har noe på loftet, får ta meg en tur en dag... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Er ofte gensere i samme stil på Fretex og Uff, skader jo ikke å titte innom. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Rart om ikke noen i familien din har noe f.eks. Strikkegensere er jo et typisk plagg man har hengende i store mengder på loft og hytter. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ja, 25kr skader mye Prøv QXL, koster deg bare 19 øre om du ikke får solgt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Men det skader jo selvfølgelig å prøve, i verste fall kaster du jo bare bort 25 kr. Ja, 25kr skader mye Ser ironien og høyner med å nevne at jeg skrev "bare" som for å understreke at det tross alt ikke er en dritt. Edit: Endret 12. oktober 2011 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvis jeg noen gang skulle finne på og sette meg ned på noen gamle lyktestolper i tre, for så å få noen flekker bak på en litt dyrere lys jeans..? (Antar det er tjære?) Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Mulig det går ann å få jævelskapet til å stivne litt for så å skrape det vekk litt forsiktig..Regner med du har prøvd vanlig vask og lignende? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Prøvd Zalo? Har hjulpet meg med å fjerne noen flekker, men må gnis inn kort tid etter man får flekken på tøyet. Lenke til kommentar
jendoriluka Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Kanskje spurt før, men lurer på om de hm genserne med 50 % lammeull, 30%akryl og 20 %polyamid er noe å satse på? Det er jo ikke top notch men er fornøyd bare det fungerer. Altså gir litt varme og ikke mister passformen og er generelt dritt. Ser de har en okei en i 70% lammeull. Stor forskjell? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg tror ikke jeg hadde kjøpte den. Er fan av at gensere skal være 100% naturlig. Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 http://shop.peakperformance.com/NO/item/G33948013S/?partner=5313 Meninger? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 En av de penere dunjakkene jeg har sett. 6 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Men det skader jo selvfølgelig å prøve, i verste fall kaster du jo bare bort 25 kr. Ja, 25kr skader mye Ser ironien og høyner med å nevne at jeg skrev "bare" som for å understreke at det tross alt ikke er en dritt. Edit: Hehe, den er enda bedre på film: http://www.youtube.com/watch?v=QJn-9TP7uUM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå