Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd sko på 026 selv, men Herring Coltham som jeg har intrykk av at 1/3 av forumet har er jo laget på den, så den kan jo umulig være så ille for alle.

Har Herring Coltham selv, og var nok litt for ivrig og gjorde en gedigen bommert da jeg beholdte dem. Det var kanskje også litt fordi jeg ikke ville styre med retur til Herring, noe som jeg i ettertid ser var både dumt og lite økonomisk. Har nesten ikke brukt dem, rett og slett fordi de er ubehagelig. De er nok for klumpete og det resulterer i at foten min får alt for mye slingringsmonn på sidene (ihvertfall i forhold til Capital-lesten som er relativt smal og "formsydd" til å være F i bredden), spesielt i hælen. Håper dog jeg får *host* solgt de *kremt*. Knyting er nok alfa omega for min del. Men ser Loake bruker 026-lesten på en god del sko, så må jo være som du sier at den ikke er så ille for alle.

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg henger etter. Azn = asiater? Jeg som alltid har vært så hip og trendy.

 

*tsk tsk* Noen som ikke holder seg flittig oppdatert på urban dictionary ser jeg.

 

 

 

Jeg forstod faktisk ikke hva azn stod for, og nei, jeg har faktisk aldri sett en azn med den typiske MoV-stilen.

 

Da har du ikke sett bebeløv.

Lenke til kommentar

Virker som om du har en ekstremt kresen fot. Alle sko jeg har kjøpt passer fint etter at jeg gått dem inn i et par dager.

Jupp. Har hatt problemer med å finne sko som passer siden jeg var liten. Husk modern nesten begynte å gråte at lykke da vi endelig fant et par sko som passet etter to dager med leiting da jeg var liten.

For å gjøre alt verre tror en del produsenter at det kunne finnes menn med normalt brede føtter.

Problemet mitt går på at fronten på føttene mine har en normal bredde (men tærne er ganske store og høye), mens hælen er veldig, veldig smal, noe ankelen også er. Å finne chelsea boots (og for øvrig andre type sko) som sitter ved hælen, ankelen og oppover med det utgangspunktet er ei hard nøtt. Tror det blir en 2-dagers tur til London på meg, med formål om å finne sko. Å finne sko i Oslo og omegn er jo umulig: "Nei du, vi har dessverre ikke din størrelse" og "Nei, beklager, vi har ikke den modellen inne" og "Nei, den har vi nok bare i sort".

 

Bytte føtter? :tease:

 

Virker som om du har en ekstremt kresen fot. Alle sko jeg har kjøpt passer fint etter at jeg gått dem inn i et par dager.

 

Må faktisk si meg enig. Kan også ha noe med at jeg sitter på rævva 95% av dagen, så er begrensa hvor høye krav jeg har.

Kan ikke si jeg går noe mer selv, men etter en lengre handletur i dag med Herring Coltham på beina har jeg så vondt i føttene at jeg har bestemt meg for å aldri sette minne føtter i de igjen.

Heldigvis har madamen et godt utvalg av produkter fra Scholl (hun går hele dagen på jobb). :)

Edit: Kan nevne én fordel med å ha vanskelige føtter, nemlig at du blir usannsynlig lykkelig når du treffer blink! :p

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Har kun sett at Hackett har gått ned til 34, så stusset egentlig litt over størrelsen. Men dæven for en flott størrelse!

Edit: Haha, får feil når jeg prøver å registrere meg også. Men får lagt til andre produkter i handlevognen. Håper det bare er Yoox som har en dårlig dag.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...