Rankiz Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvordan renser man og beskytter semska sko? Har problemer med å få bort møkk fra mine lyse semska sko, mens for beskytelse sprayer jeg bare på noe protection spray som fulgte med Herring skoa. Noen som har noen anbefalinger på hva man burde bruke? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Var innom en tidligere venninnes blogg, og så tidenes mest feilplasserte kommentar. http://livbianca.blogg.no/1318194004_09okt2011.html#comment Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 50/50 eddik og vann for å rense og en børste laget for semsket skinn for å.... børste. Du kan beskytte dem ved å impregnere. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Var innom en tidligere venninnes blogg, og så tidenes mest feilplasserte kommentar. http://livbianca.blogg.no/1318194004_09okt2011.html#comment Stalker much? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Er det noen andre enn meg som har fått utslett av parfyme? Har begynt å få utslett av Terre d'Hermès.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det kan skje den beste. Da er du nok allergisk mot en av ingrediensene i parfymen. Bytt parfyme. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hadde disse bare vært en halv størrelse større... http://www.ebay.com/itm/Mark-McNairy-New-Amsterdam-Dirty-Suede-Chukka-Boot-Size-8-5-/290610825325?pt=US_Men_s_Shoes&hash=item43a9c1486d Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvem her er det som har vært på fære hos Gunnar Øye i natt? Lenke til kommentar
.com Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Er på jakt etter en god og varm vinterjakke. Peacoaten jeg har blir nemlig altfor tynn når gradestokken kryper forbi 10 minus. Det jeg i hovedsak ser etter er en tykk og varm duffelcoat eller peacoat, hvis ikke noe annet kan være aktuelt? Noen forslag? Hva synes dere om denne fra Filippa K? Noen som har prøvd den og kan si noe om tykkelsen? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvem her er det som har vært på fære hos Gunnar Øye i natt? Kommer snart noen nye fete antrekk i bildetråden 2 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Haha, noen av MoV-gutta som har vært på tokt i natt? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Er på jakt etter en god og varm vinterjakke. Peacoaten jeg har blir nemlig altfor tynn når gradestokken kryper forbi 10 minus. Det jeg i hovedsak ser etter er en tykk og varm duffelcoat eller peacoat, hvis ikke noe annet kan være aktuelt? Noen forslag? Hva synes dere om denne fra Filippa K? Noen som har prøvd den og kan si noe om tykkelsen? 80% ull. Med en tykk genser under bør den vel klare å holde deg varm på selv de kaldeste dagene vil jeg tro. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Er på jakt etter en god og varm vinterjakke. Peacoaten jeg har blir nemlig altfor tynn når gradestokken kryper forbi 10 minus. Det jeg i hovedsak ser etter er en tykk og varm duffelcoat eller peacoat, hvis ikke noe annet kan være aktuelt? Noen forslag? Hva synes dere om denne fra Filippa K? Noen som har prøvd den og kan si noe om tykkelsen? Jeg liker den, men da jeg prøvde den, syntes jeg den var litt vel lang for min smak. Veldig pen farge da---og som han over sier, så er den nok ganske god og varm. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvem her er det som har vært på fære hos Gunnar Øye i natt? Kommer snart noen nye fete antrekk i bildetråden Gleder meg! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Si ifra hvis du tlfeldigvis skulle ha ..ehh "kjøpt" noe i feil størrelse som du vil bli kvitt da. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har vel aldri fått så mye negative tilbakemeldinger på oilskinjakker, men ser jo der og at det plutselig er veldig mange som plutselig kjøper seg en. Der er det jo heldigvis litt mer variasjon i hvilke modeller folk kjøper. Det virker dog som om New Utility nærmer seg å bli denne høstens Arlingtons, lol... Fortsetter den her, jeg. Er det så mange som har New Utility? Jeg kommer nok til å kjøpe en fra Barbour, da jeg ikke kjenner til så mange alternativer. Hvilken modell vet jeg ikke, satser på at jeg får prøvd flere forskjellige i London. (Har forøvrig vurdert en oilskinjakke lenge, da mamma anbefalte det en gang ) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det er vel en tendens til at folk følger trendløven fkm her på forumet. Hadde lyst på oilskinjakke, men får nesten tenke meg om. Jeg vil iallfall ikke ha modellen "alle" andre har. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fkm er en såkalt hypester ja - Tror ikke det er så mange som har New Utility, eller? Virker faktisk som det er ganske stor spredning på akkurat oilskin-jakker. New utility, bedale og beaufort er for eksempel gjengangere. Men vet også at folk har challenger og bristol her på forumet, for å nevne 5 forskjellige jakker. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Det er vel en tendens til at folk følger trendløven fkm her på forumet. Hadde lyst på oilskinjakke, men får nesten tenke meg om. Jeg vil iallfall ikke ha modellen "alle" andre har. Lol, det har jo ingenting med det å gjøre. Jeg har aldri vært i nærheten av et par Arlingtons, bare for å nevne et av de verste eksemplene. Ang. oilskinjakke så finnes det omtrent et uendelig antall modeller, men personlig ville jeg gitt faen i om alle andre på et forum hadde en modell så lenge det var den modellen jeg ville ha. Oilskinjakker er vel egentlig et dårlig eksempel på det jeg prøver å si, for det er helt klart Barbour som er det beste alternativet der for de aller fleste, både mtp. pris, tilgjengelighet og kvalitet. Når det kommer til desert boots derimot.... Endret 10. oktober 2011 av fkm Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det kan skje den beste. Da er du nok allergisk mot en av ingrediensene i parfymen. Bytt parfyme. Ai ai, så typisk. Det er jo selvfølgelig favorittparfymen min også, og har masse igjen av den (kjøpte med refill). Tror nesten jeg da bare prøver å leve med utslettene, for jeg har ikke til dags dato vært borti et godt nok alternativ. Har du tips til gode alternativer sier jeg dog ikke nei takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå