Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

thomasr: 28" i livet? Dæven, eg trudde eg var tynn.

5282268[/snapback]

28" blir egentlig såvidt litt for stort, men er begrenset hvor mye mindre en får kjøpt bukser. De nevnte buksene i 26" er strengt tatt 27", men er laget for å være en størrelse «for stor». Men, er vel ikke akkurat slik at man er voldsomt overvektig om man tipper opp på 30", det må vel sies...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
thomasr: 28" i livet? Dæven, eg trudde eg var tynn.

5282268[/snapback]

28" blir egentlig såvidt litt for stort, men er begrenset hvor mye mindre en får kjøpt bukser. De nevnte buksene i 26" er strengt tatt 27", men er laget for å være en størrelse «for stor». Men, er vel ikke akkurat slik at man er voldsomt overvektig om man tipper opp på 30", det må vel sies...

5282293[/snapback]

 

Voldsomt overvektig??

Er vel absolutt ikke voervektig i det hele tatt!!

 

Jeg ligger vel ca. på 30", og de fleste jeg kjenne må ha vondt hvis de bruker noe mindre...

Lenke til kommentar
thomasr: 28" i livet? Dæven, eg trudde eg var tynn.

5282268[/snapback]

28" blir egentlig såvidt litt for stort, men er begrenset hvor mye mindre en får kjøpt bukser. De nevnte buksene i 26" er strengt tatt 27", men er laget for å være en størrelse «for stor». Men, er vel ikke akkurat slik at man er voldsomt overvektig om man tipper opp på 30", det må vel sies...

5282293[/snapback]

Er 183 høg, veier rundt 70kg, og eg bruker 30" i livet. Får dòg ofte tilsnakk frå den eldre generasjonen om at eg er for tynn.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Jeg antar at 44 er svaret du er ute etter (altså, vanlig europeisk benevnelse...), alternativt XS. Jeg kjøper ikke så mye klær med «normal» bredde, liker stort sett å holde meg til de litt smalere modellene. Problemet med 44 er ofte lengden, noen ganger at jeg er for tynn rundt skulderpartiet. Buksene kan jeg alltids få sydd inn, så den biten går greit.

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke helt uvanlig, dog er det ikke noe som blir tatt inn i Norge særlig ofte (selv om jeg tror det ville vært et marked for det...). De store Milanohusene har ikke veldig mye i små størrelser (men er noen som går ned til 44), Paris- og NY-klær får man stort sett så smått man gidder, Londonhusene går vanligvis ned til 44.

Lenke til kommentar

Nå kan dere gjøre et kupp, eLuxury selger et par Dior Homme-jeans til fattige $255, det er nesten som å plukke opp penger på gaten (riktignok ikke en av de virkelig dyre modellene i utgangspunktet, men likevel...). De har størrelser fra 28-34" (nei, ikke 26" :( ), men ville ikke kjøpt om man må ha mer enn 31", til nød 32", det ser bare merkelig ut.

Lenke til kommentar
Noen som vet om et sted å få en litt billig jakke som den han karen bruker i War of the Worlds (se bilde)?

 

 

9%7E9.JPG

 

5266588[/snapback]

Ingen som vet!? Vet dere bare hva Tatler har eller? Trodde dere var flinke jeg. *skuffet*

5285092[/snapback]

 

Tatler? Hva er det? Jeg mener forresten å ha sett en lignende Helmut Lang jakke på (nye) Steen og Strøm. :)

Lenke til kommentar
Det varierer nok etter hvilke modeller det er snakk om, mange Levi's-jeans koster rundt 1500,- uansett hvor du kjøper de, Nudie ligger vel på sånn litt over 1000,-, altså rundt $200... Til jeans fra Dior å være er uansett $250 sykelig billig.

5289286[/snapback]

 

Njæææ, var noe "Levi's" i matbutikken på MAxi på Hamar en gang til et par hundrelapper elns :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...