kandinsky Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Barbour Bristol i rustic, olive eller mid-olive? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Olive ser i hvertfall veldig bra ut på min New Utility Lenke til kommentar
Oppvaskkost123 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jepp, jeg hadde hvertfall gått for olive. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Min Beaufort er olive og jeg elsker fargen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg har både Beaufort og New Utility i Olive. Rustic blir litt for brun for meg. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Olive ser i hvertfall veldig bra ut på min New Utility Kommer det noen fitpics snart? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Barbour Bristol i rustic, olive eller mid-olive? Syns både rustic og olive ser bra ut, usikker på mid. Spørs hvilke farger du ellers skal gå med? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Går for olive. Det var den jeg prøvde på Gunnar Øye og, men ble så usikker da jeg var bombesikker på rustic før jeg prøvde de. Så til det virkelige problemet. Modellen selges ikke på countryattire, og shippes ikke til Norge fra Barbour-siden. Noen alternativer? Unødvendig å betale 1000,- ekstra i butikk kontra nett. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Blir vel ikke så mye billigere hvis den ligger på 200 pund i England? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kommer det noen fitpics snart? Det var det ja! Fikser det i morgen - det er for mørkt til å få noe akseptabelt nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Går for olive. Det var den jeg prøvde på Gunnar Øye og, men ble så usikker da jeg var bombesikker på rustic før jeg prøvde de. Så til det virkelige problemet. Modellen selges ikke på countryattire, og shippes ikke til Norge fra Barbour-siden. Noen alternativer? Unødvendig å betale 1000,- ekstra i butikk kontra nett. Få noen som bor i UK til å kjøpe/sende deg jakka? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Går for olive. Det var den jeg prøvde på Gunnar Øye og, men ble så usikker da jeg var bombesikker på rustic før jeg prøvde de. Så til det virkelige problemet. Modellen selges ikke på countryattire, og shippes ikke til Norge fra Barbour-siden. Noen alternativer? Unødvendig å betale 1000,- ekstra i butikk kontra nett. Outnet.no har Bristol. Siden kan forøvrig anbefales. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kommer det noen fitpics snart? Det var det ja! Fikser det i morgen - det er for mørkt til å få noe akseptabelt nå. Flott! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Outnet.no har Bristol. Siden kan forøvrig anbefales. Takk for tipset. Typisk nok ingen igjen i Small. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Jeg synes rustic ser finest ut. I hvert fall på bildet. Har spurt før, men spør igjen: Er det noen som vet om Barbour Heritage Liddesdale er å finne i Bergen? Skulle gjerne prøvd størrelsen før jeg kjøpte. Kan for øvrig prøve vanlig Liddesdale også om noen vet sånn ca. hvordan heritage fiten er i forhold. Kan forøvrig legge til at det jeg er mest bekymret for er armlengden. Kunne sikkert brukt XXS hadde det ikke vært for ermene. Er 189 høy, 94 cm bryst, 67.5 cm armlengde, 46 cm skulderbredde. 75 kilo, men når forhåpentligvis 80-85 rundt februar. Endret 8. oktober 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ikke så lurt, heller. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Karsk er ikke så godt. Gudenes drikk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Føler meg definitivt guddommelig. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Bra skredder/sydame i Bergen? Skal ha sydd inn en rugbygenser. Ikke store jobben, men jeg vil ha det skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå