Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Speaking of skjorter, brukte hele kvelden i går på å vaske klær og stryke skjorter. Er noe terapeutisk over det hele, spesielt når du står der i noenlunde dunkel belysning med varm damp sivende opp i ansiktet og jazz i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Stryker kun skjorter rett før jeg skal ut på byen. Helst med høy promille og Gaga i spilleren.

Stryker nesten aldri skjorter jeg heller. Jeg bruker nesten aldri skjorter uten noe over, og hvis jeg gjør det bruker jeg som regel litt "røffe" (teit ord, lol) ocbd-skjorter, som ser helt greie ut uten å bli strøket. Tror ikke jeg har strøket en skjorte på to uker eller noe...

Lenke til kommentar

Bruker ikke skjorter hver dag selv, men de jeg har som blir brukt til dagligdags gidder jeg ikke stryke. Som mange har skrevet før holder det i massevis å henge de på kleshengere når de er våte etter vask.

Strøket skjorte er for meg forbeholdt til spesielle anledninger som jul, nyttårs og når jeg tvinger på meg blazer og sjangler rundt på Aker brygge.

Oktoberfest, anyone? :D

Lenke til kommentar

Som Runarbs sier ser jeg ikke helt poenget med å stryke en skjorte når jeg har genser over, noe jeg har i 9 av 10 tilfeller. Er skjorten synlig stryker jeg den selvfølgelig, med mindre jeg bare slenger på meg en ocbd i farta når jeg skal på butikken.

Lenke til kommentar

@ Vowels: Jepp, håper bare inderlig at de har noe annet enn Dahls som drikke der.

Han snakker nok ikke om UKA-varianten, siden han bor i Oslo (?)

Skulle gjerne vært med på OKtoberfest, men det er ekskursjon mandag til fredag : /

Dessuten må alle som er i Trondheim gå til Høgskoleparken og se på prosjektene til klassen min!

Endret av Noburu
Lenke til kommentar

Nå som jeg har kjøpt et par OCBD stryker jeg heller ikke skjortene mine. Henger de opp rett etter vask, og da er de fine nok til å gå med uten å stryke de. Hvis man er flink til å henge de ordentlig opp holder de seg såpass bra at det ikke er noe problem å gå med de uten å stryke de heller.

Dersom jeg skal gå med en vanlig skjorte derimot, og ingenting over, får den en runde med strykejernet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...