August. Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ettersom at det ser ut til å være endel kunstintresserte her: Noen som har tenkt seg på foredraget til Horowitz i morgen? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hva synes dere om Barbours quilted jakker? Har sett en del på denne denne, og vurderer å bestille så snart jeg får penger. Ser veldig fint ut på jenter. Definitivt go for it. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Glisende quiltjakker < matte Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Skjønner ikke hvorfor alle skal henge opp gensere. Greit nok med skjorter, men gensere vil strekke seg når de henger over lang tid. Har alle mine gensere i hyller. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Min far har alltid sagt at jeg skal stryke, brette og legge skjorter i hyller Til å har jeg hengt de, for da trenger jeg ikke å stryke de før jeg faktisk skal bruke dem Endret 5. oktober 2011 av multisync Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Skjorter skal henges, gensere skal legges. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Speaking of skjorter, brukte hele kvelden i går på å vaske klær og stryke skjorter. Er noe terapeutisk over det hele, spesielt når du står der i noenlunde dunkel belysning med varm damp sivende opp i ansiktet og jazz i bakgrunnen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Har faktisk ikke strykebrett jeg, sykt irriterende å måtte stryke på ett bord med håndkle i mellom! Må komme meg ut til Ikea å kjøpe snart. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Stryker kun skjorter rett før jeg skal ut på byen. Helst med høy promille og Gaga i spilleren. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Har faktisk ikke strykebrett jeg, sykt irriterende å måtte stryke på ett bord med håndkle i mellom! Må komme meg ut til Ikea å kjøpe snart. Nille har også. Eller hadde i ihvertfall. Endret 6. oktober 2011 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Stryker kun skjorter rett før jeg skal ut på byen. Helst med høy promille og Gaga i spilleren. Stryker nesten aldri skjorter jeg heller. Jeg bruker nesten aldri skjorter uten noe over, og hvis jeg gjør det bruker jeg som regel litt "røffe" (teit ord, lol) ocbd-skjorter, som ser helt greie ut uten å bli strøket. Tror ikke jeg har strøket en skjorte på to uker eller noe... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bruker ikke skjorter hver dag selv, men de jeg har som blir brukt til dagligdags gidder jeg ikke stryke. Som mange har skrevet før holder det i massevis å henge de på kleshengere når de er våte etter vask. Strøket skjorte er for meg forbeholdt til spesielle anledninger som jul, nyttårs og når jeg tvinger på meg blazer og sjangler rundt på Aker brygge. Oktoberfest, anyone? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Alvorlig? Stryker dere IKKE skjorter? Jeg stryker en skjorte hver morgen før jeg går ut (altså den jeg tar på meg). Det ser sjåssete ut med ustrøkne skjorter. Å henge dem til tørk er ikke bra nok IMO. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ser ingen grunn til å stryke ei skjorte hvis jeg har genser o.l over, det blir bare bortkastet tid for min del. @ Vowels: Jepp, håper bare inderlig at de har noe annet enn Dahls som drikke der. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Som Runarbs sier ser jeg ikke helt poenget med å stryke en skjorte når jeg har genser over, noe jeg har i 9 av 10 tilfeller. Er skjorten synlig stryker jeg den selvfølgelig, med mindre jeg bare slenger på meg en ocbd i farta når jeg skal på butikken. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 lol, en hver morning? Hvorfor ikke bare stryke 10-15 når du vasker en del. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) @ Vowels: Jepp, håper bare inderlig at de har noe annet enn Dahls som drikke der. Han snakker nok ikke om UKA-varianten, siden han bor i Oslo (?) Skulle gjerne vært med på OKtoberfest, men det er ekskursjon mandag til fredag : / Dessuten må alle som er i Trondheim gå til Høgskoleparken og se på prosjektene til klassen min! Endret 6. oktober 2011 av Noburu Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Haha, det kan så godt være, har aldri brydd meg noe om hvor folk her holder til så. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Skal ikke så mye til å få det med seg, da. Lengre oppe på siden sier han at han stryker skjorter før han raver rundt på Aker brygge... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Nå som jeg har kjøpt et par OCBD stryker jeg heller ikke skjortene mine. Henger de opp rett etter vask, og da er de fine nok til å gå med uten å stryke de. Hvis man er flink til å henge de ordentlig opp holder de seg såpass bra at det ikke er noe problem å gå med de uten å stryke de heller. Dersom jeg skal gå med en vanlig skjorte derimot, og ingenting over, får den en runde med strykejernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå