Mchansern Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Grå eller navy dress på gallamiddag på torsdag? Vil være omlag 400 pers der, flere fra utlandet. På dresskoden sto det: Cocktailparty and gala dinner. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Smoking er jo galla antrekket, men hvis man må velge mellom grå eller navy dress så hadde jeg definitivt valgt navy. Mente smoking, ikke kjole og hvitt edit 2 : http://www.skikkogbruk.no/index.php?id=32 Endret 3. oktober 2011 av kynne 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Lolwut. Galla og cocktailparty har da helt forskjellige kleskoder. Ang. fargevalget har det da ingenting å si så lenge det er snakk om en mørk gråfarge. Personlig ville jeg nok valgt navy. Det er litt mindre jobbaktig enn grå. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hey guys, er på utkikk etter en varm og god parka som tas i bruk om ikke så altfor lang tid når vinteren her i North Dakota slår til. Det er snakk om ganske kalde temperaturer, men enda verre med den bitende vinden (paddeflatt) som ofte gjør den effektive temperaturen farlig kald. Har sett på Woolrich og Canada Goose sine jakker, her i USA er de ikke i nærheten av samme prisen som i Norge. Er eBay veien å gå, eller er det like greit å kjøpe over en nettbutikk når prisene er rundt 500-700 USD? Og kan denne prisen stemme? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Har mine tvil på den siden, men fant den ikke på CG sin, trolig utdaterte, liste over counterfeits. Har sett Woolrich rimelig billig på eBay, og kommer trolig til å kjøpe meg en til neste år. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Har foreløpig kjøpt dette i London: C&J Lowndes 4 Charles Tyrwhitt skjorter Barbour Akenside Heritage Har vært i hele Jermyn og Reagent street, og gått oppover fra midten av Oxford street og vestover. Fant ingen blazere som passet som jeg likte (og som de hadde i 36) i Austin Reed(Reagent street) eller på Mark&Spencer i Oxford street. Bare å anbefale, trenger en navy blazer! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Trenger hjelp, skal innrede 150-skap, type PAX fra Ikea. Noen fikse idèer om hva og hvordan det burde gjøres? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 WTF skal du med 150 skap? Anyways, de nye buksehengerne virker dritrå! Skulle lett tapetsert et helt skap med dem om jeg hadde plass. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) 150 som i str. 150cm, antall; ett stykk. Og hvilke buksehengere snakker du om btw.? Endret 4. oktober 2011 av multisync Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Buksehenger: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90106785/ Sørg også for å ha rikelig med plass til skjorter, dresser, blazere etc. Jeg har 80+80 cm nå, og føler til tider det er knapt (henger opp gensere også, riktignok). En skohylle med sånne tøy-"bokser" til sko tror jeg også jeg hadde spandert på meg om jeg skulle innredet skapet nå. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg vurderte sånne skråhyller til sko, men tre sånne hyller holder bare 9 par sko, og tar opp nesten 1/3 av det ene 75cm-skapet. Derfor vurderer jeg å droppe skohyller totalt, og finner en annen løsning for lagring. Så er spørsmålet, hvor mye hyller burde man ha, og hvor mye skuffer? Jeg har ikke peiling da jeg kun har hatt kommoder og et par hyller å forholde meg til tidligre. Er det kanskje likegreit å ha hyller man bretter gensere og skjorter og legger inn i? Eller er det bedre med skuffer? Ellers: en skuff ti boxere, en til sokker, en til t-skjorter, en til div. tilbehør som belter/bukseseler/mansjettknapper osv., en garderobestang og en buksehenger. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Viss du har sko og tøy i samme skap, kan ikke lukte fra skoene gå over i klærne? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Endret 5. oktober 2011 av niko. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Viss du har sko og tøy i samme skap, kan ikke lukte fra skoene gå over i klærne? Mine sko lukter godt Annet enn fylle/jobbeskoa mine, og de er i gangen uansett. Lenke til kommentar
Oppvaskkost123 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Hva synes dere om Barbours quilted jakker? Har sett en del på denne denne, og vurderer å bestille så snart jeg får penger. Endret 5. oktober 2011 av Lack Lenke til kommentar
kynne Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 synes det kler jenter bra, men en voksjakke fra barbour ser også veldig bra ut på jenter. (bedale/beaufort modellen feks ) Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kjapt spørsmål angående trenchcoat: er det en ytter-ytterjakke? Altså, en tynn overtrekksgreie som går utenpå andre ytterjakker og/eller blazere og dressjakker? Eller er det en «fullverdig» ytterjakke i seg selv? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg vurderte sånne skråhyller til sko, men tre sånne hyller holder bare 9 par sko, og tar opp nesten 1/3 av det ene 75cm-skapet. Derfor vurderer jeg å droppe skohyller totalt, og finner en annen løsning for lagring. Så er spørsmålet, hvor mye hyller burde man ha, og hvor mye skuffer? Jeg har ikke peiling da jeg kun har hatt kommoder og et par hyller å forholde meg til tidligre. Er det kanskje likegreit å ha hyller man bretter gensere og skjorter og legger inn i? Eller er det bedre med skuffer? Ellers: en skuff ti boxere, en til sokker, en til t-skjorter, en til div. tilbehør som belter/bukseseler/mansjettknapper osv., en garderobestang og en buksehenger. Neinei, ikke skrå skohyller, men sånne små "bokser" i stoff. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90186391/ En hylle i hver av skapsidene med sånne i hele bredden på toppen tror jeg kan gjøre seg. Hyller er bedre enn skuffer til gensere. Men ha for all del nok plass til å henge opp ting! Heng like gjerne opp gensere og skjorter (digg å ha dem noenlunde rett fra stryking, klar til bruk, til enhver tid. Bare pass på hvite skjorter). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå