Essem Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 LOL da hun foerste skulle si hvor mye hun hadde brukt på alle veskene sine til sammen og hun nesten ikke turte å si det fordi det var så "mye". http://minmote.no/index.php/video/?id=44434&category=117 Og så var det bare 30.000 kroner. Patetisk! Hun var jo tilbakestående da. Da er man jo nesten unnskyldt. 1 Lenke til kommentar
reid91 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen med et forslag til en t-skjorte eller en skjorte som passer under denne? : http://www.miinto.no/p-11550-c-816-billy-6062 Takker for svar! Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Dropp tskorten og bruk en skjorte istdenenfor. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Drar til Fireze på fredag. Vurderer å prøve å finne meg en ny vinterjakke der, men tviler på suksess. Har veldig lyst på noe lignedne som dette, men aner ikke hvor jeg skal få tak i akkurat denne modellen. Stiv pris er det også. Tar gjerne i mot tips til lignende parkas etc. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Firenze er ikke billig om det er det du er ute etter Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Noen som har erfaringer med Kent Wang sin butikk online? Får ikke målene til å gå opp helt. Greit nok at de er slimme, men trodde jeg var tilsvarende. Men 22" i chest, er vel 57,2cm, og det kan neppe stemme? Edit; Link Endret 2. oktober 2011 av Antatra Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Drar til Fireze på fredag. Vurderer å prøve å finne meg en ny vinterjakke der, men tviler på suksess. Har veldig lyst på noe lignedne som dette, men aner ikke hvor jeg skal få tak i akkurat denne modellen. Stiv pris er det også. Tar gjerne i mot tips til lignende parkas etc. Tror det går mest i ull-jakker i firenze. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Firenze er jo kjent som ulljakkens fødeby. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen som har erfaringer med Kent Wang sin butikk online? Får ikke målene til å gå opp helt. Greit nok at de er slimme, men trodde jeg var tilsvarende. Men 22" i chest, er vel 57,2cm, og det kan neppe stemme? Edit; Link Det stemmer nok, de er bare små i størrelsene. Hvis du ser på jacket size skriver de selv at small er 34-35R, og large er 38-40R. Jeg er vanligvis small eller medium, men måtte valgt mellom medium og large her. Bare gå etter målene som står der, så får du nok en skjorte som sitter bra. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Da blir det vel ingen jakke på meg der, men trenger uansett parka til vinteren. Så på en jakke her om dagen hos Tatler ifra Acne. Kostet rundt 5 lapper, men kan ikke finne den på deres hjemmesider. Andre forslag? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Anatra: Jeg regner vel med at det er mål med jakken/genseren/hva du nå enn skal ha, liggende flatt på et bord, og målt fra armhule til armhule. 1 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Aha, da kan det stemme. Jeg tenkte at chest var helt rundt, men det kunne jo ikke stemme med målene som er oppgitt. Takk for forklaringen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvor fet hadde The Sartorialist-bloggen vært om det eneste som skillte bildene var hårsveisen og asfalten? Nå er det vel en stund siden man har kunnet kalt den bloggen fet 1 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Appropos blogger. Noen blogger som er verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 @FYEY: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1378439 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er det noen som vet om Heritage Liddesdale er å finne i butikk i Bergen? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Blir det snart hipstermote med MBT? http://www.thesartorialist.com/photos/on-the-street-place-de-la-concorde-paris/ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg så en som hadde kortholder i beltespennen sin i dag. Mad swag. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Det har jeg også sett. Streetstyle med LV-kortholder i beltehempen på hoften. Überswag. Er ikke det Kanye West sin greie? Det ser uansett bøg ut. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Blir det snart hipstermote med MBT? http://www.thesartorialist.com/photos/on-the-street-place-de-la-concorde-paris/ Det er noe av det styggeste jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå