Haawy Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg har aldri drukket særlig mye når jeg har hatt på meg dress, bortsett fra russeballet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Synes det er mer synd at dressen har mistet så mye av sin plass i samfunnet. Den er noe folk ikke har et forhold til og kvier seg til å ta på seg. Bare du tar på deg en blazer får du jo mange rare blikk. At det er blitt mer sosialt akseptert (selvfølgelig litt avhengig av miljø/vennekrets) å gå i joggebukse, seilerjakke og UGGs enn blazer/dress er for meg utrolig deprimerende. Så nylig på noen bilder fra hjembyen min på 70-tallet og det slo meg at jeg er født alt for sent. 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Er i London nå, har problemer med å finne tweed bukse og en god skobutikk! Skal se mer i morra, bare å si i fra hvis dere vet om noen. Jeg er på OSL nå, på vei til London. Jeg har mine tvil til at du har lett godt nok altså. England er jo tweedens forkjemper, og jeg har aldri hatt samme problem som deg. Endret 1. oktober 2011 av Theodore 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er i London nå, har problemer med å finne tweed bukse og en god skobutikk! Skal se mer i morra, bare å si i fra hvis dere vet om noen. Jeg er på OSL nå, på vei til London. Jeg har mine tvil til at du har lett godt nok altså. England er jo tweedens forkjemper, og jeg har aldri hatt samme problem som deg. Cordings på Piccadilly har tweed. Ellers finner du vel sko og mye annet i Jermyn street. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg har aldri drukket særlig mye når jeg har hatt på meg dress, bortsett fra russeballet. Nyttår eller julebord? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Aldri vært på julebord og har ikke vært hjemme på nyttår på en stund. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) LOL da hun foerste skulle si hvor mye hun hadde brukt på alle veskene sine til sammen og hun nesten ikke turte å si det fordi det var så "mye". http://minmote.no/index.php/video/?id=44434&category=117 Og så var det bare 30.000 kroner. Patetisk! Endret 1. oktober 2011 av Von-Matterhorn Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvor mye har du brukt på vesker da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Og så var det bare 30.000 kroner. Patetisk! Haha! Ja herreminhatt, det er jo like mye som min bestemor kan bruke på en sen midtsommersdag. Og hun er dement. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hun sa jo heller aldri hvor mange vesker hun har da (Ikke som jeg fikk med meg i hvert fall). Om hun ikke har fler en 3-4 vesker synes jeg 30 000 er utrolig mye. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg sier ikke at det er lite, men det er ihvertfall ikke så mye som hun proever å fremstillle at det er. I tillegg jobber hun innenfor mote så hun burde ha et klesbudsjett på litt mer enn en vanlig person. Siden jeg ikke er kvinne bruker jeg ikke veske, men hadde jeg vaert kvinne hadde jeg nok brukt mer en det. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Bestilte en genser fra England for et par uker siden, og i dag kom den med posten. Det merkelig er at jeg bad selgeren om å merke pakken med 22 pund slik at jeg slapp moms, når jeg henta pakken så var det ingenting å betale. Det var en lapp fra posten om at den var åpnet for fortolling og det var stemplet utpå pakken "ikke tollpliktig". Likevel lå kvitteringen oppi til en sum av ca 74 pund. Har aldri opplevd å få regning fra posten i etterkant. Litt flaut når det stod en stor kommentar om å skrive ned verdien har jeg noe å frykte ? Endret 1. oktober 2011 av Teac 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er i London nå, har problemer med å finne tweed bukse og en god skobutikk! Skal se mer i morra, bare å si i fra hvis dere vet om noen. Jeg er på OSL nå, på vei til London. Jeg har mine tvil til at du har lett godt nok altså. England er jo tweedens forkjemper, og jeg har aldri hatt samme problem som deg. Cordings på Piccadilly har tweed. Ellers finner du vel sko og mye annet i Jermyn street. http://www.cordings.co.uk/menswear/trousers/tweed-trousers?p=1 - Gikk forbi butikken i dag (prøver å holde meg unna spontan-kjøp for øyeblikket, så gikk ikke inn) - men såg de hadde div. tweed i vinduet. Noen som har kjennskaper til butikken? 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Usj for noen bestefarklær, anewz. Skikkelig uberharry grampy stil. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 1. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. oktober 2011 Usj for noen bestefarklær, anewz. Skikkelig uberharry grampy stil. Kommer fra han som synes at bomberjacket som går til navlen på jenter er fint. Knis. 10 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Balthier, det virker som om du har svært forskjellig stil enn majoriteten her i tråden, og vil ha store vanskeligheter for å komme overens med hovedgruppen her. Det er ikke et ukjent faktum at det er tilstede en glassvegg mellom den stilen flesteparten "tilhører" og andre som følger en annen stil. Det er ikke frekt ment, men tror du vil slite svært sterkt med å få respekt. 2 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er i London nå, har problemer med å finne tweed bukse og en god skobutikk! Skal se mer i morra, bare å si i fra hvis dere vet om noen. Jeg er på OSL nå, på vei til London. Jeg har mine tvil til at du har lett godt nok altså. England er jo tweedens forkjemper, og jeg har aldri hatt samme problem som deg. Cordings på Piccadilly har tweed. Ellers finner du vel sko og mye annet i Jermyn street. http://www.cordings.co.uk/menswear/trousers/tweed-trousers?p=1 - Gikk forbi butikken i dag (prøver å holde meg unna spontan-kjøp for øyeblikket, så gikk ikke inn) - men såg de hadde div. tweed i vinduet. Noen som har kjennskaper til butikken? Dette er ikke fashion, men klassiske britiske herreklær for landlige sysler. Hvis du er på jakt etter moteplagg må du gå et annet sted. Det finner du neppe i dette strøket. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Balthier, det virker som om du har svært forskjellig stil enn majoriteten her i tråden, og vil ha store vanskeligheter for å komme overens med hovedgruppen her. Det er ikke et ukjent faktum at det er tilstede en glassvegg mellom den stilen flesteparten "tilhører" og andre som følger en annen stil. Det er ikke frekt ment, men tror du vil slite svært sterkt med å få respekt. Det sier vel mer om deg enn det gjør om meg. Uansett, jeg vil velge å poste hvor jeg vil når jeg vil og til hvem jeg vil. Dersom du ikke liker det kan du bare holde kjeft. Dessuten har du pierce brosnan som avatar. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 På hvilken måte? BTW, jeg har ihvertfall ikke en klam tyrker. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg har vel invadert den kongeliges høihet sin verden ser det ut som. woop da fucking do liksom! chill ned for svarte! Ingen grunn til at vi ikke kan være siviliserte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå