fkm Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Les målsømtråden eller hva den heter. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg føler meg bittelitt truffet ettersom jeg av og til bruker henleys. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Bare jeg som synes det så ganske okay ut..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er på utkikk etter en vinterjakke. Lurer på om dere har noen anbefalinger. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 sånn pilotjakke som rekker til navelen. Det er skikkelig sexy! Lenke til kommentar
August. Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er du helt seriøs? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 sånn pilotjakke som rekker til navelen. Det er skikkelig sexy! 3 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Kom med noe bedre forslag da enn å bare rakke ned på folk. Dessuten mente jeg ikke akkurat den jakka heller, var kun ment som et eksempel. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jakker som det der er utelukkende griseharry! 5 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Synes bomber-jakker kan være ganske fete, men vedkommende må kle den. En jyplig i bomber jakke ser feil ut. Det er forøvrig ganske annerledes enn den som er postet over her... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Balthier: Den var helt forferdelig. Utelukkende kvinnelige eiere av en Volvo 240 som bruker slike. Nathalie: Det kommer helt an på hva du skal bruke den til, det er som å spørre; Hvilke sko skal jeg kjøpe meg? 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Sukk.. "husk at det er helt klart kulere med en «billigklokke» fra Moods of Norway til 3000 kroner enn en å flashe med en Rolex som egentlig er kjøpt på stranda i Tyrkia." Jada. Men MYE bedre er det ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hvordan tror dere RL priser skjorter i egne butikker? Er det i tilfelle verdt et besøk? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hvem var det som ville ha den marineblå duffle coaten fra burberry? Jeg kjøpte den i dag:p skryt skryt Hvem var det som ville ha den marineblå duffle coaten fra burberry? Jeg kjøpte den i dag:p skryt skryt Meg.. Hvor kjøpte du den? Hva er muligeten for å få se et fitpic? S&S. Kan poste om 3 uker, da jeg kommer hjem fra ferie. Hvordan tror dere RL priser skjorter i egne butikker? Er det i tilfelle verdt et besøk? Skjortene koster det samme i Ralph Lauren sin egen butikk på S&S som hos Ferner Jacobsen. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er i London nå, har problemer med å finne tweed bukse og en god skobutikk! Skal se mer i morra, bare å si i fra hvis dere vet om noen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Lettere om du sier fra hva du faktisk har sjekket ut Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Spurte en gang tidligere, men ble bare svart med sarkasme såvidt jeg kunne skjønne. Prøver igjen: Noen som vet hvor jeg får kjøpt disse nye joggebuksene som ser ut som jeans? Her er forresten en liten godbit som kanskje er av interesse: http://vimeo.com/19940049 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Kveldens/nattens lille tanke: Vi lever i et samfunn der flertallet (inkludert meg selv (forhåpentligvis kun enn så lenge)) bruker dress først og fremst i sammenhenger der man drikker i overkant mye alkohol, og svært sjeldent i sammenhenger der man er edru. Det er litt trist. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 For min del blir dress kun brukt i tilfeller hvor det ikke blir drukket alkohol (ihvertfall relativt lite), slik som i konfirmasjon, bryllup (okey, her er det vel litt alkohol, men har aldri vært i et bryllup etter jeg ble myndig), begravelse og noen få familieselskaper. Blazer derimot... Det kan være en del av antrekket når jeg skal på heisatur med vennegjengen. Nå drikker jeg uansett veldig sjeldent i overkant mye (i'm pro lizm), så er kanskje ikke riktig person til å uttale meg om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå