Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg er ikke særlig til vintersportsmenneske. Det har seg slik at jeg har blitt invitert med til Hemsedal i nyttårshelgen, og har heldigvis fått lånt snowboard av en venninne. Problemet er at jeg trenger en skibukse, og helst under tusenlappen. Finnes dette? Isåfall hvor? Jeg har sett noen, men der gikk størrelsene bare til small, og det var en stor small, føltes som medium (kanskje unisex?).

Lenke til kommentar
Jaaaakke. Må ha jakke :D Hva heter den typen jakke uten hette som har mye sømmer etc og er rimelig trang? Er nesten som en moped/motorsykkel jakke, bare ikke i skinn.

 

Og btw, hvor selger de tiger belte billigst i oslo? eller på nett.

5281185[/snapback]

 

Tror de koster ca. det samme overalt, men det pleier å være salg på belter på Tatler. Sjekk også Tiger-butikkene på Steen & Strøm og Bogstadveien.

Lenke til kommentar

Er man tynn kan det meste se bra ut i mine øyne (så lenge man finner buksen i riktig størrelse). Forholdsvis smale, rette ben og sigarettjeans er kanskje de mest selvfølgelige alternativene, men en løstsittende bukse kan også se bra ut (pass bare på at buksen faktisk er laget for å være løs, og ikke bare er for stor...).

 

Angående lengde ser jeg ikke noen grunn til å ha noe annet enn «riktig» lengde, med mindre man setter alle ressurser i å være kvalmende trendy, i tilfelle bør buksene være noen cm for korte til våren. Etter min smak grusomt, riktignok, men det får nå være så.

Lenke til kommentar

Bootcut kan gå bra, om det er snakk om forholdsvis lite. Jeg er sånn omtrent litt under 185, og bruker stort sett 28" i livet, og for meg går det helt fint å bruke «bootcut»-varianten av Dior Hommes jeans (merk at det her er snakk om ca 2 cm videre enn ellers, ikke det helt enorme sammenlignet med mange andre bootcutmodeller).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...