chris Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Oisann. Bruker ikke folket her dress til jul? Nyttår? Mormors fødselsdag? Det er litt flere bruksområder på en dress enn et lite juleball... 5261625[/snapback] Også julebord og 17 mai ikke minst. Endret 8. desember 2005 av chris Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Naturligvis. Pointet var jo bare at dress ikke bare er til juleballet... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Vel, jeg er ikke særlig til vintersportsmenneske. Det har seg slik at jeg har blitt invitert med til Hemsedal i nyttårshelgen, og har heldigvis fått lånt snowboard av en venninne. Problemet er at jeg trenger en skibukse, og helst under tusenlappen. Finnes dette? Isåfall hvor? Jeg har sett noen, men der gikk størrelsene bare til small, og det var en stor small, føltes som medium (kanskje unisex?). Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Har du sjekket på bik bok? Så de førte skiklær sist jeg var innom! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jaaaakke. Må ha jakke Hva heter den typen jakke uten hette som har mye sømmer etc og er rimelig trang? Er nesten som en moped/motorsykkel jakke, bare ikke i skinn. Og btw, hvor selger de tiger belte billigst i oslo? eller på nett. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Kjøpte nettop en Diesel-bukse til 1399,- Endret 11. desember 2005 av 260202 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Kjøpte nettop en Diesel-bukse til 1399,- 5281239[/snapback] Den stygge med ein lapp på høgre baklomme? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jaaaakke. Må ha jakke Hva heter den typen jakke uten hette som har mye sømmer etc og er rimelig trang? Er nesten som en moped/motorsykkel jakke, bare ikke i skinn. Og btw, hvor selger de tiger belte billigst i oslo? eller på nett. 5281185[/snapback] Tror de koster ca. det samme overalt, men det pleier å være salg på belter på Tatler. Sjekk også Tiger-butikkene på Steen & Strøm og Bogstadveien. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Vicci i Bergen pleier å være billigere enn f.eks Companys. Ang. Skibukse så kan diverse sportsbutikker være verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Bare spør dere et buksespørsmål. Hva synes dere ser best ut på en som er rimelig lang og tynn? For lange? Oppbretta? Bootcut? Vanlig? Smal? Løse? Stramme? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg synes de kan være relativt smale og stramme, de skal ikke tas på med tan, men synes for mye "buksestoff" bare ser grusomt ut. Bootcut kan se helt grufult ut om du er "lang og tynn". Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Oppbrettet er fysjom. Litt stramme over rumpen er som oftest finest hvis det er snakk om jeans, men det kommer jo an på hvilken type rumpe du har også. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Er man tynn kan det meste se bra ut i mine øyne (så lenge man finner buksen i riktig størrelse). Forholdsvis smale, rette ben og sigarettjeans er kanskje de mest selvfølgelige alternativene, men en løstsittende bukse kan også se bra ut (pass bare på at buksen faktisk er laget for å være løs, og ikke bare er for stor...). Angående lengde ser jeg ikke noen grunn til å ha noe annet enn «riktig» lengde, med mindre man setter alle ressurser i å være kvalmende trendy, i tilfelle bør buksene være noen cm for korte til våren. Etter min smak grusomt, riktignok, men det får nå være så. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Det virker som om dere er ganske enig med meg. Grunnen til at jeg spurte om dette er at jeg har fått noen bukser med bootcut, noe jeg ikke liker. Synes Nudie sine Slim Jim er veldig fine. Har også et par Lee Knox som er mye brukt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg har et par veldig fine jeans, men de har bootcut. Må innrømme at jeg har brukt dem litt oppbrettet til "piratbukse-lengde" på sommeren, men det var en enorm skuffelse å oppdage cut'en. Enten er mine boots veldig små, eller benene tynne - buksen går fint over uansett... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Bootcut kan gå bra, om det er snakk om forholdsvis lite. Jeg er sånn omtrent litt under 185, og bruker stort sett 28" i livet, og for meg går det helt fint å bruke «bootcut»-varianten av Dior Hommes jeans (merk at det her er snakk om ca 2 cm videre enn ellers, ikke det helt enorme sammenlignet med mange andre bootcutmodeller). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Husker ikke i farten merket på buksen jeg tenker på - har den ikke her heller - men der snakker vi langt mer enn to centimeter. På mine ben nærmet buksene seg slengbukser. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Er i de fleste tilfeller ganske mye mer ja, og så er det nok også verdt å huske på utgangspunktet Dior-jeansene er justert fra, de er noe av det smalere som selges (hvilke andre herrebukser leveres i 26"? ). Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 thomasr: 28" i livet? Dæven, eg trudde eg var tynn. Uansett, bootcut blir ofte litt vel overdrevet. Nudie har et par pene bukser, det samme har Levi`s (av buksemerkene som håndterer en liten bootcut). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 28 i livet burde være mer utbredt enn det det er. Bruker fortrinnsvis 28 i livvidde jeg også - men ender jo ofte med tredve, eventuelt som syes inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå