kynne Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Det kuleste med Skrillex konserten er at Flux Pavilion kommer. Skrillex for "fjortis" for min del. Sikkert stappfullt av fulle 93 og 94 modeller der... Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Tror selv at jeg skal på Calvin Harris-konsert i Bristol den 19. november, tror det kan bli bra! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ikke mye til overs for Skrillex, selv om noen av sangene er ok. Er mange jeg liker mye bedre. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Når jeg tenker meg om, frister litt å dra. Selge paracet som ecstasy og sjekke smårips. 3 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Skrillex blir fort mye av det samme, og ikke alt er dubstep heller. Har hørt veldig mye på Nero etter at albumet deres kom ut. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 ^My eyes er kulere Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Det kuleste med Skrillex konserten er at Flux Pavilion kommer. Skrillex for "fjortis" for min del. Sikkert stappfullt av fulle 93 og 94 modeller der... Perfekt, da burde jeg kanskje dratt Nei, ikek min type musikk heller. Har noen kamerater som insisterer på å sette på skrillex til enhver anledning 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 For min del høres mye dubstep egentlig ut som ett produkt av en feil med produksjonsutstyret.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvem var det som ville ha den marineblå duffle coaten fra burberry? Jeg kjøpte den i dag:p skryt skryt Hvem var det som ville ha den marineblå duffle coaten fra burberry? Jeg kjøpte den i dag:p skryt skryt Lenke til kommentar
wmb Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Likte den dufflecoaten godt bortsett fra hetten. Blir litt for hettejakkepreg på en måte… Endret 29. september 2011 av wmb Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg synes det er stilig. Litt mer hood, ikke sant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) For min del høres mye dubstep egentlig ut som ett produkt av en feil med produksjonsutstyret.. Dubstep er jo kult House med ADHD kan jo ikke faile, spes når man er berusa Endret 29. september 2011 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvem var det som ville ha den marineblå duffle coaten fra burberry? Jeg kjøpte den i dag:p skryt skryt Hvem var det som ville ha den marineblå duffle coaten fra burberry? Jeg kjøpte den i dag:p skryt skryt Bra passform var det på den også! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvem var det som ville ha den marineblå duffle coaten fra burberry? Jeg kjøpte den i dag:p skryt skryt Hvem var det som ville ha den marineblå duffle coaten fra burberry? Jeg kjøpte den i dag:p skryt skryt Meg.. Hvor kjøpte du den? Hva er muligeten for å få se et fitpic? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Han kjøpte den på S&S. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg har aldri vært i London Det koster like mye å dra ditt som å ta toget til Lillehammer. Dra. 2 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 London er verdens hovedstad, og det burde være en menneskerett å dra dit! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=s7Fm_7VI26w&feature 1 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Noen her inne som har erfaring med http://www.tailorstore.no/? Er fristet til å teste de ut for å se om de faktisk kan sitte så godt som forventet. Er personlig ingen fan av logo-flashing (ikke i forbindelse med skryt, mer med anonymitet) så liker å holde meg litt unna "overprisede" merkeskjorter. Oooog trenger ett tips til cardigans/V-neck gensere i god kvalitet! Hvis jeg først skal kjøpe nå, så kan jeg like greit kjøpe bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå