multisync Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) 10 Kan vel umulig gå an Endret 27. september 2011 av multisync Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Også med gratis frakt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Flott "engelsk" også. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 You think looking like a fifty year old man in your teens is a great look.. You are wearing a sportcoat and someone compliments you saying, “Nice suit!” and you respond by saying, “It’s a sportcoat.” Lol. Faen det var mange stilige der Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Men jeg skjønner ikke dette Windsor-hatet, altså. Liker den knuten best, jeg. Four in hand er jo mye mer standard hos nybegynnere, i hvert fall "over there", og ikke like pen, IMO. Klart, du kan jo ikke bruke Windsor til en smalsnippet skjorte heller, men det har jeg uansett ikke mange av. Pratt er jo hellr ikke så verst. Men skjeve slipsknuter har jeg problemer med. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Windsor er veldig politiker-knute føler jeg ihvertfall 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hehe, joda, det kan vel kanskje stemme. Men stort sett pleier jo #Menswear-stereotypien å mislike underdressed småtrash, ikke politikere i dress. Vell, bortsett fra (ellers) formelt dresskledde politikere med button-down-skjorter. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Christian B: siden du reklamerte for half-zips fra RL for ikke så lenge siden regner jeg med at du har en. Hvordan er den i størrelse og fit? Alle andre må selvsagt gjerne svare også. Jeg har dessverre lært at size guide fra offisielle amerikanske hjemmesider ikke alltid stemmer overens med virkeligheten. HVis du vil ha noe mer å gå etter enn bare Christian B sitt svar så kan jo jeg også svare. Jeg har en i small (USA small) men har et ganske mye mindre bryst enn Christian (96 cm ) men er også noe mindre rundt magen (82 cm). Jeg er 186 høy og den er passe lang, både på kroppen og på armene mine, som er 65 cm lange. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 På en skala fra, lets say, en til ti. Hvor my scam er dette? Cashmere til 20 $ ?? Prisen er ikke nødvendigvis så altfor gal, men prisen for den genseren er altfor lav. NWT og $20 går ikke opp. Men når det er sagt har PTO nettopp publisert en artikkel om kasjmirgensere, og den er verdt å kikke gjennom. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Men jeg skjønner ikke dette Windsor-hatet, altså. Liker den knuten best, jeg. Four in hand er jo mye mer standard hos nybegynnere, i hvert fall "over there", og ikke like pen, IMO. Klart, du kan jo ikke bruke Windsor til en smalsnippet skjorte heller, men det har jeg uansett ikke mange av. Pratt er jo hellr ikke så verst. Men skjeve slipsknuter har jeg problemer med. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Your girlfriend gets you a shell cordovan gimp suit for your birthday. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Men jeg skjønner ikke dette Windsor-hatet, altså. Liker den knuten best, jeg. Four in hand er jo mye mer standard hos nybegynnere, i hvert fall "over there", og ikke like pen, IMO. Klart, du kan jo ikke bruke Windsor til en smalsnippet skjorte heller, men det har jeg uansett ikke mange av. Pratt er jo hellr ikke så verst. Men skjeve slipsknuter har jeg problemer med. This. Nå har jeg fått øynene opp for andre slipsknuter etter at jeg begynte å frekventere dette forumet, men jeg mener også at Windsorknuten har sin plass. En overstrammet four-in-hand i en alt for vid krage ser like teit ut som fotballspiller-looken syns jeg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det er derfor man bruker en dobbel FiH og drar endene ut mot sidene for å gjøre den bredere i toppen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Men jeg skjønner ikke dette Windsor-hatet, altså. Liker den knuten best, jeg. Four in hand er jo mye mer standard hos nybegynnere, i hvert fall "over there", og ikke like pen, IMO. Klart, du kan jo ikke bruke Windsor til en smalsnippet skjorte heller, men det har jeg uansett ikke mange av. Pratt er jo hellr ikke så verst. Men skjeve slipsknuter har jeg problemer med. Nå er det forskjell på en nybegynner-FiH og en skikkelig FiH da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Men ikke på en nybegynner-Windsor og en skikkelig Windsor, altså? En skikkelig FiH er fortsatt skjev og usymmetrisk. Isj. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det er derfor man bruker en dobbel FiH og drar endene ut mot sidene for å gjøre den bredere i toppen. Det er selvsagt en av mulighetene man har, ja. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Personlig liker jeg pratt til full spread og andre skjorter, og fih til button-downs. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Men ikke på en nybegynner-Windsor og en skikkelig Windsor, altså? Et bilde sier mer enn 1000 ord... Det er rett og slett ikke mulig å få en fih til å se så forferdelig ut som dette. Jeg kan gå med på at en windsor kan se grei ut med en full spread, men en dobbel fih vil se bedre ut uansett imo. Og forresten, skal man bruke den uhyrligheten av en knute kan man i det minste holde seg til en halv windsor. Endret 28. september 2011 av fkm 1 Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Noen som har tips til en stilig messenger bag som skal brukes til studier? Skal romme en macbook air, et par bøker og noen småting. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Noen som har tips til en stilig messenger bag som skal brukes til studier? Skal romme en macbook air, et par bøker og noen småting. Tråden om bagger/vesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå