Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glimrende.

Brown waxy calf eller Cigar suede dere anser som minst formelle? :p

Semska er mindre formelt.

Bor en veldig liten togtur unna London, og regner med det blir en god del turer dit. Er ute etter en herrebutikk som fører bra skinn; chelsea boots og en grei bag/satchel-sak står på lista. Har vel en 4000 å bruke.

Skulle gjerne vist om en god skobutikk i London myself.

Lenke til kommentar

Bor en veldig liten togtur unna London, og regner med det blir en god del turer dit. Er ute etter en herrebutikk som fører bra skinn; chelsea boots og en grei bag/satchel-sak står på lista. Har vel en 4000 å bruke.

Loake er vel sånn omtrent i prisklassen din. Gå inn på store finder på siden deres og skriv inn et eller annet postnummer midt i London. Det er ikke akkurat mangel på butikker...

Lenke til kommentar

Follestad har vel 6-7 butikker, og to av dem er i Oslo sentrum.

Grunnen til at jeg er skeptisk til Menswear er at de bruker ganske dyre stoffer, samtidig som at dressene er billige. Slik jeg ser det er det to mulige forklaringer:

1) at de bruker veldig billige produksjonsmetoder, dvs. dårlige søm og konstruksjon

2) at de bruker "billigstoffer" fra gode produsenter

Kan noen motbevise mistankene mine er jo det bare bra, men inntil noen gjør det kommer jeg til å fortsette å være skeptisk.

Lol, ser på Thomas Gjertsen sitt program, og han fikk nettopp et par boots i Shell Cordovan fra Alden. Keegt.

Haha, første episode? Det samme skjer med meg og kjæresten hver gang jeg får noe nytt.

Samboeren min spurte om hun kunne låne kasjmirskjerfet jeg fikk i posten i stad. Usikker på om det er et godt eller dårlig tegn :/

Lenke til kommentar

Follestad har vel 6-7 butikker, og to av dem er i Oslo sentrum.

Grunnen til at jeg er skeptisk til Menswear er at de bruker ganske dyre stoffer, samtidig som at dressene er billige. Slik jeg ser det er det to mulige forklaringer:

1) at de bruker veldig billige produksjonsmetoder, dvs. dårlige søm og konstruksjon

2) at de bruker "billigstoffer" fra gode produsenter

Kan noen motbevise mistankene mine er jo det bare bra, men inntil noen gjør det kommer jeg til å fortsette å være skeptisk.

Lol, ser på Thomas Gjertsen sitt program, og han fikk nettopp et par boots i Shell Cordovan fra Alden. Keegt.

Haha, første episode? Det samme skjer med meg og kjæresten hver gang jeg får noe nytt.

Samboeren min spurte om hun kunne låne kasjmirskjerfet jeg fikk i posten i stad. Usikker på om det er et godt eller dårlig tegn :/

Vet hva jeg hadde svart ihvertfall:

get_the_fuck_out_inline_RE_Awkward-s450x674-110254-580.jpg

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...