AnewZ Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Herring setter ned prisen også, uten at du spør om det. Tror de gjør det uanset(?). Mener å huske de listet mine til 55£ uten at jeg ba om det forrige gang. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Bor en veldig liten togtur unna London, og regner med det blir en god del turer dit. Er ute etter en herrebutikk som fører bra skinn; chelsea boots og en grei bag/satchel-sak står på lista. Har vel en 4000 å bruke. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Glimrende. Brown waxy calf eller Cigar suede dere anser som minst formelle? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Semska, definitivt. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Glimrende. Brown waxy calf eller Cigar suede dere anser som minst formelle? Semska er mindre formelt. Bor en veldig liten togtur unna London, og regner med det blir en god del turer dit. Er ute etter en herrebutikk som fører bra skinn; chelsea boots og en grei bag/satchel-sak står på lista. Har vel en 4000 å bruke. Skulle gjerne vist om en god skobutikk i London myself. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Tenkte meg det ja. Blir nok kjøp av de. Siste mas; er størrelsene store, små eller helt vanlig? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Tenkte meg det ja. Blir nok kjøp av de. Siste mas; er størrelsene store, små eller helt vanlig? Store. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Som nevnt i bildetråden så bomma jeg nå for noen dager siden med nesten 2cm i størrelse når jeg kjøpte sko fra Herring. Store. 7 vanligvis er 6 der. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Bor en veldig liten togtur unna London, og regner med det blir en god del turer dit. Er ute etter en herrebutikk som fører bra skinn; chelsea boots og en grei bag/satchel-sak står på lista. Har vel en 4000 å bruke. Loake er vel sånn omtrent i prisklassen din. Gå inn på store finder på siden deres og skriv inn et eller annet postnummer midt i London. Det er ikke akkurat mangel på butikker... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Skulle gjerne vist om en god skobutikk i London myself. Er da ikke verre enn å gå inn og se på merker som Church, Loake, C&J osv og se hvor de har butikker. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Lol, ser på Thomas Gjertsen sitt program, og han fikk nettopp et par boots i Shell Cordovan fra Alden. Keegt. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny dress i Oslo-området. Helst mellom 4-6000. Noen tips? Menswear? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg må si at jeg er ganske skeptisk til Menswear. Follestad fører mye dresser i den prisklassen. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Noen spesiell grunn til det? Endret 26. september 2011 av madgringo Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Lol, ser på Thomas Gjertsen sitt program, og han fikk nettopp et par boots i Shell Cordovan fra Alden. Keegt. Haha, første episode? Det samme skjer med meg og kjæresten hver gang jeg får noe nytt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Follestad har vel 6-7 butikker, og to av dem er i Oslo sentrum. Grunnen til at jeg er skeptisk til Menswear er at de bruker ganske dyre stoffer, samtidig som at dressene er billige. Slik jeg ser det er det to mulige forklaringer: 1) at de bruker veldig billige produksjonsmetoder, dvs. dårlige søm og konstruksjon 2) at de bruker "billigstoffer" fra gode produsenter Kan noen motbevise mistankene mine er jo det bare bra, men inntil noen gjør det kommer jeg til å fortsette å være skeptisk. Lol, ser på Thomas Gjertsen sitt program, og han fikk nettopp et par boots i Shell Cordovan fra Alden. Keegt. Haha, første episode? Det samme skjer med meg og kjæresten hver gang jeg får noe nytt. Samboeren min spurte om hun kunne låne kasjmirskjerfet jeg fikk i posten i stad. Usikker på om det er et godt eller dårlig tegn :/ Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Follestad har vel 6-7 butikker, og to av dem er i Oslo sentrum. Grunnen til at jeg er skeptisk til Menswear er at de bruker ganske dyre stoffer, samtidig som at dressene er billige. Slik jeg ser det er det to mulige forklaringer: 1) at de bruker veldig billige produksjonsmetoder, dvs. dårlige søm og konstruksjon 2) at de bruker "billigstoffer" fra gode produsenter Kan noen motbevise mistankene mine er jo det bare bra, men inntil noen gjør det kommer jeg til å fortsette å være skeptisk. Lol, ser på Thomas Gjertsen sitt program, og han fikk nettopp et par boots i Shell Cordovan fra Alden. Keegt. Haha, første episode? Det samme skjer med meg og kjæresten hver gang jeg får noe nytt. Samboeren min spurte om hun kunne låne kasjmirskjerfet jeg fikk i posten i stad. Usikker på om det er et godt eller dårlig tegn :/ Vet hva jeg hadde svart ihvertfall: Endret 26. september 2011 av Christian B Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Gode priser på kasjmirskjerf fra Johnstons her. 27 £ for kasjmir og 9 £ for vanlig ull. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvordan blir totaltprisen på det? Tenker med tanke på moms osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå